استارت اپ در کمه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در کمه در اینترنتی حضور پر رونقی پیدا کنید، استارت اپ های امروزه همچون اسنپ فود و دیجی کالا از پیشرو ها و الگو های کسب وکار اینترنتی در ایران میباشد که باتوجه به این شرکت ها الگو های خوبی برای رفتن به سمت کسب و کار اینترنتی میباشند.

در این بین شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در سطح ایران میباشد که با دارا بودن تیم فنی قوی و متجرب توان پیاده سازی پروژه های در سطح سیستم های توزیع شده و کلان را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

 خطا! ورودی را کنترل کنید   خطا! ورودی را کنترل کنید ورود خودکار ؟ اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.

اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.

انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است.

با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.

این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.

ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید.

کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

نمایش برچسب‌ها مشاهده قوانین انجمن انجمن گفتگو استارت‌آپ‌های ایران با برند استارتاپ‌سیماگر در حوزه کارآفرینی و اشتغال فعالیت دارد؛ این انجمن با هدف معرفی استارت‌آپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها، مراکز رشد، پارک‌های علم‌و‌فناوری،رویدادهای کارآفرینی، نشست‌ها و مسابقات، منتورها و اعضای کارآفرین ایرانی فعالیت دارد که مهم‌ترین رویکرد این گونه فعالیت‌ها، ایجاد بستر مناسب جهت بحث و تبادل نظر شما و ارتباط دادنتان با یکدیگر است.

شما همچنین می‌توانید طبق قوانین سایت، به معرفی مجموعه خود بپردازید.

نیرو گرفته از پوسته فلت‌لی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map