استارت اپ در کوروشکا اسلوونی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

شما با جستجو کلمه استارت اپ در کوروشکا اسلوونی بدنبال راه اندازی یک استارت آپ هستید.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان مجرب توانسته است یک شرکت معتبر در زمینه راه اندازی استارت آپ حضور پر رنگی داشته باشد. طراحی وب اپلیکیشن موبایل به صورت توزیع شده از جمله قابلیت های شرکت سیماگر میباشد که یک مزیت رقابتی نسبت با سایر رقبا و همکاران میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

09121442355 همانطور که باید بدانید به شرکت های جدید و نوپا استارت آپ می گویند که این شرکت ها با سرمایه گذاری اندک علاوه بر ثروت اندوزی برای افرادی ایجاد شغل می کنند.

صاحبان ایده و کار آفرین افرادی پیشتاز در این زمینه هستند که می توانند از طریق این روش ویزای استارت آپ استرالیا را دریافت کنند.

در صورتی که قصد دریافت ویزای استرالیا را داشته باشید، با مراجعه به ادراه مهاجرت استرالیا کار آفرینان و صاحبان ایده های ناب می توانند جهات اخذ اقامت استرالیا اقدام کنند.

اعتبار ویزای استارت آپ استرالیا 4 سال است که با گذشت 3 سال متقاضی می تواند برای دریافت اقامت دائم استرالیا اقدام نماید.

کشور استرالیا یکی از کشورهای پیشتاز در جذب مهاجرانی است که می توانند در استارت آپ استرالیا شرکت کنند.

در کل جهان استرالیا یکی از مهاجرت پذیرترین کشورهای دنیا از نظر کار آفرین و شرکت های نوپا می باشد که این افراد در بعضی مواقع می توانند حمایت دولت را دریافت کنند.

اگر قصد دریافت اقامت دائم استرالیا را دارید ساده ترین راه ممکن برای رسیدن به اقامت این کشور دریافت اقامت از طریق استارت آپ است پس باید تلاش کنید تا بتوانید از قوانین این کشور پیروی کنید.

برای جذب مهاجران از طریق استارت آپ اولویت با افرادی است که در زمینه های علوم، فناوری، مهندسی یا ریاضیات فعالیت دارند.

این افراد باید با شرایط و قوانین استرالیا هماهنگ باشند: عدم ارتباط خیشاوندی با مدیران شرکت خاص، عدم ارتباط با سهامداران شرکت های استرالیایی و حداقل سه سال سابقه کار در زمینه شغلی مرتبط از جمله این شرایط می باشد.

همچنین باید توانایی انتقال مهارت به نیروی کار استرالیایی را داشته باشند، و بصورت ماهرانه بتوانند در راه اندازی کسب و کار اقدام کنند.

لازم است بدانید بر خلاف ویزاهای دیگر برای اقامت استرالیا در هنگام دریافت ویزای استارت آپ نیازی به هیچ نوع سرمایه گذاری مالی ندارید.

پس از تشکیل پرونده کار آفرینی، توسط نهادهای دولت استرالیا مورد بررسی قرار خواهد گرفت، در صورت تایید مدارک و ایده، به فرد متقاضی اقامت دائم داده می شود.

این اقامت همانند دیگر اقامت های استرالیا باید الزامات سلامتی فرد توسط آزمایشات پزشکی تایید شود.

افرادی که قصد دریافت اقامت دارند نباید سئو پیشینه داشته باشند.

اگر تجربه کاری موفق و یا کار آفرین موفقی در کشور مبدا داشته باشید می تواند برای شما یک امتیاز مثبت باشد تا بتوانید دولت استرالیا را برای دریافت ویزای استارت آپ متقاعد کنید.

      تهران، سعادت آباد، خیابان صرافهای جنوبی، نبش 23 شرقی، پلاک 46 09121442355 اصفهان، خیابان سهروردی، روبروی خیابان فرهنگ، نبش کوچه فرح انگیز، ساختمان پردیس، طبقه چهارم، واحد 19 031-09121442355 سیماگر.

com کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت ویزا پلاس می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map