استارت اپ در کیاکلا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

شما با جستجو کلمه استارت اپ در کیاکلا بدنبال راه اندازی یک استارت آپ هستید.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان مجرب توانسته است یک شرکت معتبر در زمینه راه اندازی استارت آپ حضور پر رنگی داشته باشد. طراحی وب اپلیکیشن موبایل به صورت توزیع شده از جمله قابلیت های شرکت سیماگر میباشد که یک مزیت رقابتی نسبت با سایر رقبا و همکاران میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دومین استارتاپ وینکد سلامت دانشگاه علوم پزشکی بابل در 15 اسفند 97 برگزار می شود استارتاپ ویکند (startup weekend) یک رویداد کارگاهی و تمرینی با هدف آموزش و آشنایی دانشجویان و علاقمندان به شروع یک کسب و کار با مباحث اولیه استارتاپ ها می باشد ابتدا بهتر است استارتاپ را تعریف کنیم.

در حقیقت استارتاپ به تعداد از افراد که مشکلاتی را در جامعه شناسایی کرده اند و قصد دارند برای آنها راه حلی پایدار و مقیاس پذیر پیدا کنند و همچنین بتوانند آن راه حل را تجاری کرده و به کسب و کار تبدیل کنند گفته می شود.

در این رویداد که با توجه به اسمش معمولا در آخر هفته به مدت 3 روز برگزار می شود مطالبی مانند ارائه آسانسوری ، بوم مدل کسب و کار ، روش های ارزیابی ایده ، استراتژی های ورود به بازار و ارائه به سرمایه گذاران آموزش داده می شود که گفته می شود هر کدام از این مطالب از Must Learn های زندگی افراد است به طوری که توصیه می شود این مطالب باید در مدارس و دانشگاه ها تدریس شوند و تمام افراد از این مطالب آگاه باشند و در زندگی و کسب و کار خود استفاده کنند.

یکی دیگر از اهداف این رویدادها شبکه سازی و آشنایی با افراد فعال در این حوزه است و همچنین دانشجویان در این 3 روز کار تیمی را با هم تمرین می کنند و به صورت یک تیم با تیم های دیگر به رقابت می پردازند.

--------- امکان اسکان برای مهمانان شهرهای دیگر فراهم شده است و جهت هماهنگی ، پس از ثبت نام در رویداد با دبیر اجرایی رویداد ( آقای داوری 09121442355 ) تماس بگیرید.

دبیر شورای کارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی بابل کارشناس طراحی گیمفیکیشن توسعه دهنده بازی های رایانه ای طراح گرافیک دانشجوی دکتری پزشکی بابل بنیان گذار بیش از ۷ استارتاپ بنیان گذار سرویس میزبانی از ربات ها BotSaz.

com بنیان گذار سرویس تبلیغات کلیکی ClickGir.

com بنیان گذار سرویس مدیریت گروه TeleGP.

ir، مدیر سایت KalakAmuz.

ir ،مدیر پیج Babol.

business فعال در حوزه کسب کارهای نوپا کارشناسی حسابداری،کارشناسی ارشد مدیریت مالی معاون مرکز رشد دانشگاه مازندران در سال 95 ،معاون مرکز کارآفرینی دانشگاه مازندران از سال 92 تا کنون،منتور کسب کار و تسهیلگر بیش از ۵ رویداد استارتاپی ،مدیر کمیته اجرایی همایش ملی کارآفرینی و رشد اقتصادی95 هم بنیان گذار سامانه پسکو | سامانه جمع آوری زباله آنلاین هم بنیان گذار شرکت نواکو برگزار کننده دو دوره استارتاپ ویکند دبیر علمی رویداد کارآفرینی ۳ روزه دانشگاه مازندران منتور کسب و کار رویداد استارتاپی در حوزه صنعت دانشگاه مازندران هم بنیان گذار کافه کارافرینی دانشگاه مازندران دبیر انجمن علمی مهندسی کامپیوتر مدرس متد های ایده پردازی و بوم ناب در دانشگاه های علوم و فنون ، نوشیروانی ، مازندران ، صنعتی مازندران علاقه مند به حوزه دیجیتال مارکتینگ و مدل های درآمدی استارتاپ ها هم‌بنیان‌گذار شرکت فناوری اطلاعات آرکا و استارتاپ آموزشی آرکادمی کارشناس کسب‌وکارهای اینترنتی و بازاریابی اینترنتی مدرس توسعه مهارت هاى فردى ايده پردازى، نوآورى، هدفمندى و انگيزه محقق،نويسنده و مشاور چند پتانسيلى ها از مربيان مدرسه استادى مجموعه بيشتر از يك موسس سايت و تيم چند پتانسيلى هاى ايران مديرهنرى، طراح گرافيك، مدرس و مشاور تبليغات مشاور و استراتژیست و طراح گرافیک بیش از 300 شرکت و برند تجاری و فرهنگی و مشاور تبلیغات بیش از30 نامزد انتخاباتی پیروز .

دانشجوی مهندسی نرم افزار مدرس دوره های فتوشاپ موسس وبسایت دریای طراحی مدیر عامل شرکت آفاکو مبدع تکنولوژی ویتینگ مارکتینگ در ایران سخنران و مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس آموزش های برنامه نویسی، امنیت به سبک نوین در ایران و پرفروش ترین آموزش ایران بر مبنای برندهای آموزشی مثل دانشجویار، فرانش و.

.

.

بابل دانشگاه علوم پزشکی بابل - دانشکده توانبخشی پیج اینستاگرام Babol.

business دسته‌بندی‌ها شهر‌های پر رویداد دانشگاه‌‌ ها استفاده از ایوند در وبلاگ ایوند بخوانید تماس با تیم پشتیبانی اپلیکیشن برگزارکنندگان اپلیکیشن شرکت‌کنندگان

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map