استارت اپ در کیلدره ایرلند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

راه اندازی استارت اپ در کیلدره ایرلند را چگونه انجام دهیم؟؟

در شرکت سیماگر، تجربه ، خلاقیت ، نو آوری ، سرعت و دقت را در طراحی و پیاده سازی استارت آپ آنلاین را تجربه کنید . با راه اندازی استارت اپ در کیلدره ایرلند شما میتوانید کسب و کار و فروش اینترنتی خود را افزایش دهید و در تمامی شبکه های اجتماعی شروع به جذب مشتری کنید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه برنامه نویسی و تولید نرم افزار میباشد که کادری مجرب و حرفه ای آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

طراحی استارت آپ بسته به حجم کاربران و تعداد بازدیدهای روی وب اپلیکیشن نیاز به معماری های نرم افزار مختلف دارد . اپلیکیشن های فروشگاهی و یا پربازدید امروز به صورت سیستم های توزیع شده شناخته میشوند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در مقاله قبل به این مورد که چگونه ویزای استارتاپ می‌تواند زندگی جدید شما را در خارج از کشور آغاز کند پرداختیم، دلایل گرفتن ویزای استارتاپ را مطرح کردیم و موارد مختلف از ویزاهای فنی گرفته تا بودجه R & D و سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در کشورهای ایتالیا و فرانسه بررسی شد.

در ادامه این موارد را در کشورهای ایرلند، دانمارک و انگلستان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ایرلند دو گزینه برای کارآفرینان ارائه می‌دهد؛ برنامه سرمایه‌گذار مهاجر و برنامه کارآفرینی استارتاپی.

این دو نسبت به طرح‌های مشابه در سایر کشورها نیاز به سرمایه بالاتری دارند، اما مزایای منحصر به فردی از جمله نرخ پایین مالیات شرکت و طیف وسیعی از تشویق‌های مالیاتی، جهت شروع کار در ایرلند ارائه می‌دهند.

هر دو ویزا نیز دارای مسیرهای عالی بوده و  امکان تمدید و درخواست اقامت طولانی مدت را دارند.

برنامه سرمایه‌گذار مهاجر از لحاظ عملکردی معادل برنامه‌های “ویزای طلایی” در کشورهای دیگر است و به سرمایه حداقل 2 میلیون یورو نیاز دارد، که هیچ یک از آن‌ها نمی‌تواند از وام حاصل شود.

این پول باید طی یک دوره سه ساله در یک کسب و کار جدید در ایرلن، یک صندوق سرمایه‌گذاری، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات یا یک پروژه شناخته شده (حداکثر 500000 یورو) سرمایه‌گذاری شود.

برنامه کارآفرینان استارتاپ شما را ملزم می‌کند تا ایده خلاقانه‌ای در زمینه کسب و کار داشته باشید که حداقل 10 شغل ایجاد کرده و حداقل در طی 3-4 سال حداقل 1 میلیون یورو درآمد کسب کند.

دفتر مرکزی شما باید در ایرلند مستقر شود، و فرض شغل شما باید جوان‌تر از پنج سال باشد.

برنامه کارآفرینان استارتاپ به حداقل 75،000 یورو سرمایه نیاز دارد و برای هر برنامه 350 یورو هزینه می‌کند، درحالی‌که برنامه سرمایه‎گذار مهاجر 1.

500 یورو هزینه دارد.

هر دو طرح بعد از گذشت دو سال وضعیت اقامت به متقاضیان را ارائه می‌دهند، پس از آن شما باید حداقل سالی یک‌بار به ایرلند برگردید.

این ویزا می‌تواند تا سه سال دیگر تمدید شود، پس از آن واجد شرایط برای درخواست اجازه اقامت طولانی مدت خواهیدبود.

اعضای خانواده نیز برای این ویزا واجد شرایط هستند.

بیشتر بخوانیم: همه چیز درباره خرید بیزینس در اروپا انگلستان با داشتن شبکه‌های استارتاپی در سراسر جزایر، فرایند تشکیل کارآمد و نرخ پایین مالیات بر شرکت، یک مقصد عالی برای راه‌اندازی کسب و کارهای نوپا است.

ویزاهای استارتاپی و کارآفرینی آن از نظر کاربردها انعطاف پذیری بیشتری را نسبت به سایر کشورها ارائه می‌دهد، اما همچنین از نظر مدت زمان اقامت در کشور و همچنین مسیرهای اقامت طولانی مدت از انعطاف‌پذیری کمتری برخوردار هستند.

آن‌ها بیشتر برای افرادی مناسب هستند که در این کشور تحصیل کرده‌اند و یا سرمایه قابل توجهی برای سرمایه‌گذاری دارند.

ویزای استارتاپ انگلستان گزینه ورود برای کارآفرینانی است که مایل به راه اندازی یک کسب و کار جدید و زندگی در انگلستان هستند، بدون اینکه به مقدار قابل توجهی سرمایه اولیه نیاز داشته باشند.

برای واجد شرایط بودن این ویزا، شما باید از یک مؤسسه آموزش عالی انگلیس (به عنوان مثال یک دانشگاه) یا یک سازمان تجاری با سابقه حمایت از کارآفرینان انگلستان، حمایت مالی شوید.

این تعریف نسبتاً انعطاف‌پذیر است، اما می‌تواند شامل مراکز رشد، شتاب‌دهنده‌ها یا منابع دیگر بودجه یا تامین مالی تجاری در انگلیس باشد.

بسته به اینکه از کجا درخواست می‌دهید، و یا اینکه ویزای خود را تغییر داده‌اید، هزینه‌ی درخواست برای هر فرد بین 308 تا 493 پوند است.

ایده کسب و کار شما باید توسط یک نهاد تأیید شده ارزیابی شود و باید حداقل 945 پوند در حساب بانکی خود در سه ماه قبل از درخواست خود داشته باشید.

این قیمت بسیار پایین‌تر از بسیاری از الزامات سرمایه ویزاهای دیگر است، با این وجود می‌توانید اعضای خانواده را نیز با خود همراه کنید.

محدودیت اصلی این ویزا این است که فقط دو سال می‌توانید بدون تمدید فرصت اقامت داشته باشید.

اگر بودجه اولیه بیشتری داشته و قصد اقامت طولانی‌تری دارید، می‌توانید از ویزای مبتکر استفاده کنید.

برای دریافت این ویزا شغل شما باید توسط یک نهاد معتبر تأیید شود و باید ایده شما جدید و عملی بوده و پتانسیل رشد را داشته باشد.

اگر کسب و کار شما قبلا از طریق ویزای دیگری تأسیس نشده‌باشد، باید حداقل 50،000 پوند بودجه سرمایه‌گذاری داشته باشید و بین 966 تا 1277 پوند صرف هزینه‌های درخواست، از جمله پرداخت‌های اضافی برای هر یک از افراد وابسته و همچنین هزینه اضافی هزینه مراقبت‌های بهداشتی بپردازید.

گیرندگان ویزای مبتکر واجد شرایط اقامت تا سه سال هستند و می‌توانند این ویزا را به طور نامحدود برای یک دوره اضافی سه ساله تمدید کنند.

درصورتیکه شما (و افراد خانواده) به مدت پنج سال در این کشور زندگی و کار کرده‌باشید، یک راه ساده برای اقامت وجود دارد.

شما می‌توانید چندین شغل تحت این ویزا راه اندازی کنید، اما ممکن است برای مشاغل دیگری که متعلق به شما نیستند کار نکند.

دانمارک با فراهم آوردن یک زندگی با کیفیت، یک اکوسیستم استارتاپی توسعه یافته و پشتیبانی از مشاغل نوپا، به یک مقصد عالی برای شروع یک کسب و کار تبدیل می شود.

شروع کسب و کار با کمک ویزای استارتاپ دانمارک، که یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های ویزا برای کارآفرینانی است که به دنبال کار در اروپا هستند، به خوبی انجام می‌شود.

متقاضیان باید ایده کسب و کار خود را به تایید یک هیئت متخصص برسانند و بتوانند از خود پشتیبانی کنند، و این امر مستلزم داشتن 137،076 تا 319،236 DKK سرمایه است.

برای واجد شرایط بودن ویزای استارتاپ آپ دانمارک، شما باید نقش موثری در اداره کسب و کار خود داشته باشید، ایده کسب و کار، محصول و قابلیت‌های شخصی خود را ارائه دهید، همه فایل‌ها باید به زبان انگلیسی باشند و از شما انتظار می‌رود که سطح مهارت زیادی در زبان انگلیسی داشته باشید.

در صورت موفقیت، می‌توانید 1900 DKK را برای درخواست کار و اجازه اقامت بپردازید، که به شما امکان می‌دهد تا دو اقامت داشته و کسب و کار خود را توسعه دهید.

این امر به طور بالقوه می‌تواند برای دوره‌هایی تا حداکثر سه سال به طور همزمان گسترش یابد.

ویزا استارت آپی دانمارک به دلیل عدم نیاز به حمایت مالی گزینه ویژه‌ای است.

به عنوان مثال در انگلستان، این امکان وجود دارد که حامی مالی شما در هر زمان از طول اقامت شما استعفا دهد که می‌تواند توانایی شما برای اقامت در کشور را به خطر بیندازد، این مورد در مورد ویزای استارت آپ دانمارک صدق نمی‌کند.

دانمارک همچنین از پشتیبانی بسیار خوبی برای استارتاپ‌ها، ازجمله سرمایه‌گذاران فرشته، مراکز رشد، صندوق رشد دانمارک برخوردار است.

بیشتر بدانیم: عروس اروپا را بشناسید این تنها لیستی کوتاه از برخی از محبوب‌ترین مقاصد ویزا در اروپا است، به‌طوری‌که بسیاری از کشورهای دیگر نیز از استارتاپ‌ها و کارآفرینان استقبال می‌کنند.

در هر کشوری که مدنظرتان است شرکت‌های Euro Start می‌توانند به شما کمک کنند تا شروع به کار کنید و همه چیز را از تشکیل کسب و کار گرفته تا حساب‌های بانکی و مالیات و حسابداری را تنظیم نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره استارتاپ ویزا در کشورهای اروپایی و همچنین کانادا می‌توانید از سایت اسمارت آپ ویزا، مرجع تخصصی استارت آپ ویزا در ایران بازدید کنید: تا چه مقدار این مطلب مفید بود؟ میزان ستاره دلخواه را کلیک کنید میانگین 0 / 5.

تعداد: 0 تاکنون امتیازی ثبت نشده در هر تجربه تحصیل خارج از کشور، فرد باید خود را با فرهنگ جدید، سبک.

.

.

به کمک اطلاعات رتبه بندی دانشگاه جهانی آموزش عالی تامز، از دانشگاه های برتر کشور.

.

.

سواحل و خلیج‌های خیره‌کننده و جذاب، مکان‌های باستانی و تاریخی و یا مساجد شگفت‌انگیز، همه.

.

.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map