استارت اپ در گالیکش

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در گالیکش کسب وکار اینترنتی حرفه ای خود را در سطح اینترنت به معرض دید قرار دهید. استارت آ پ پدیده نو ظهور در کشورمان میباشد که امروز بیشتر جوان ها را به این فکر فرو برده است تا ایده خود را عملی سازند. راه اندازی یک استارت آپ کوچک با هزینه اولیه محدود راهی برای کارآفرین شدن در سطح اینترنت میباشد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با پکیج کامل برنامه نویسی و بازاریابی و استراتژی میباشد که میتواند شما در امر لانچ یک استارت آپ راهنمایی کند. با یک تماس با مشاوران ما از مزایا و خدمات ما آگاه شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دبیر ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: به منظور حمایت های بیشتر از کسب و کارهای استارت آپی، صندوق مشترک نوآوری ایجاد و برای هر یک از آنها، کدپستی اختصاصی واگذار می شود.

.

.

.

ادامه خبر جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک).

برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید .

.

.

) سایر منابع: با دوستان خود به اشتراک بگذارید می پسندم 0 سایر خبرها به گزارش خبرنگار مهر ، مهم ترین اخبار منتشرشده در حوزه بهداشت، درمان و تغذیه در سطح جهان به شرح زیر بوده اند: دیابت نوع2 ریسک ابتلا به سرطان را افزایش می دهد یافته های تحقیقاتی نشان می دهد دیابت نوع2 منجر به افزایش ریسک ابتلا به انواع سرطان، از جمله 11 سرطان در مردان و 13 سرطان در زنان می شود.

پنج سبزی که باید در رژیم غذایی گنجانده شوند محققان در تحقیقی .

.

.

این ستاد به تمامی حوزه های انتخابیه صادر شده است، افزود: با تاکیدات انجام شده آسیب شناسی دقیقی از انتخابات دوره دهم مجلس انجام شده تا در انتخابات پیش رو با رفع اشکالات گذشته زیرساخت های لازم به شکل مطلوبی فراهم شود.

به گفته وی تمامی افرادی که از لیاقت و توانایی نامزد شدن در انتخابات مجلس شورای اسلامی برخوردارند تقاضا می شود تا از فرصت حضور در صحنه تأثیرگذار و مهم مجلس شورای اسلامی .

.

.

سید علیزاده با اشاره به سابقه فعالیت مجموعه تحت مدیریت خود در کشور چین اظهار داشت: از اوایل دهه هشتاد شمسی به عنوان یکی از دو شرکت خارجی فعال در حوزه طراحی و تولید وسایل تزئینی منزل در شهر گوانژو چین مشغول به فعالیت شدیم و طی این مدت با عنایت به کیفیت و سبک متمایز طرح های محصولات تولیدی جزو برندهای محبوب چین و بازار ایران بودیم.

وی با بیان اینکه در طول این سالها بازار خوبی را در ایران .

.

.

به وزیر راه و شهرسازی و سایر مسوولان بخش مسکن در این وزارتخانه توصیه می کنند با ایجاد مشوق هایی برای سرمایه گذاری سازندگان در حوزه مسکن از یکسو به افزایش ساخت واحدهای مسکونی مورد نیاز تقاضای غالب بازار ملک پاسخ دهند و از سوی دیگر زمینه را برای راه اندازی بازار اجاره داری حرفه ای فراهم کنند .

در نشست مشترک نمایندگان مجلس با وزیر راه و شهرسازی همچنین با بیان اینکه مسکن یک مقوله فرابخشی است .

.

.

- امنیت دیجیتال 4- دسترسی دیجیتال 5- دارایی دیجیتال 6- قانون زیست و کسب وکار دیجیتال.

وزارت اقتصاد در دو حوزه دارایی دیجیتال (شامل هرگونه پول الکترونیکی، توکن و سایر دارایی های دیجیتال) و همچنین قانون زیست و کسب وکار دیجیتال باید نقش آفرینی کند.

این پایه های شش گانه بر رفتار و تراکنش چهار بازیگر اقتصاد هوشمند موثرند: 1- دولت هوشمند 2- سازمان هوشمند 3 .

.

.

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، عدم برگشت 30 میلیارد دلار پول حاصل از صادرات به کشور باعث ایجاد تحلیل های متفاوتی شده و وقت آن است تا به صورت مبنایی به موضوع عدم بازگشت ارز حاصل از صادرات که خود را در کسری حساب سرمایه نشان می دهد؛ باتوجه به آثار جانبی که بر اقتصاد، روان جامعه و تشدید عدم اطمینان به آینده برای فعالان اقتصادی و همه مردم برجای می گذارد ورود کرده و واقعیت موضوع و آثار خارجی آن را .

.

.

افزایش 400 هزار تومانی حقوق می شوند .

وی در این باره گفت: جای بسی تعجب است که علیرغم وجود قانون مجلس شورای اسلامی و تجربه 40 سال گذشته، سعی معاونت پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش این است که دانشجو معلمان و متعهدین دبیری را که همه دارای حکم آزمایشی هستند از مزایای افزایش حقوق محروم کند .

وی با تاکید براین که قوانین متعددی وجود دارد که بر این واقعیت دلالت دارد که دانشجو معلمان .

.

.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی پیامبر اعظم ( ص) در قم عنوان کرد: سهم استان قم به لحاظ سرانه ورزشی، پایین است و باید اجرای پروژه های بیشتری در توسعه زیرساخت های ورزشی در قم مورد توجه قرار گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: سرمایه گذاری در حوزه ورزش و سلامت امری مهم و ضروری است.

توسعه اماکن ورزشی در قم می تواند بخش زیادی از نیاز مردم و جوانان در افزایش سلامت و .

.

.

علی اوسط اکبری مقدم در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اظهارات جبار کوچکی نژاد در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها مبنی بر عدم بهره مندی استان گیلان از بودجه پسماند و نیز بلاتکلیفی شهرداری رشت به دلیل مشکلات مدیریتی استان، این اظهارات را نادرست و غیرمنصفانه دانست.

اکبری مقدم ضمن تشریح روند جذب اعتبارات مرتبط با حوزه پسماند در گیلان افزود: نسبت دادن نتیجه عملکرد 50 ساله بدون برنامه .

.

.

رابطه افزود: حضور پر شور مردم ایران اسلامی و مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس نقشه های دشمنان را تحت عنوان معامله ننگین قرن که آرمان و سرزمین فلسطین را نشانه گرفته است نقش بر آب خواهد نمود و آنها را در رسیدن به اهداف شوم خود در این خصوص ناکام خواهند گذاشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اشاره به حضور ده ماهه دکتر میرزاد سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی .

.

.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، این روزها در هر خانواده ای حداقل یک بیکار وجود دارد.

همین باعث شده است که بیکاری به عنوان یکی از چالش های اقتصاد کشور مطرح باشد.

این شرایط نه صرفاً متأثر از سیاست های یک دولت است، بلکه در نتیجه سیاست های غلط اشتغالزایی در دولت های مختلف پدید آمده است، چرا که طرح های اشتغالزایی در دولت های مختلف موفق نشدند تا دردی از مشکل بیکاری را دوا کنند.

نگاهی به .

.

.

مشاوران ارشد رئیس ایالات متحده آمریکا در حوزه خاورمیانه در حالی از روز سه شنبه تور سفرهای شان به چند مقصد در این منطقه و همچنین در اروپا با هدف جلب حمایت از به اصطلاح کارگاه بنیان های اقتصادی صلح میان فلسطین و اسرائیل در بحرین را شروع کردند که کار سختی در متقاعد کردن این کشورها و مردم شان برای حمایت از این طرح خواهند داشت.

خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی نوشته است: کاخ سفید اقدام به تبلیغ .

.

.

درآمد پایدار برای کشور ایجاد شود.

نباید منتظر آن بنشینیم که دیگران مشکلات را برای ما حل کنند و در حقیقت خودمان باید جهت حل مشکلات گام برداریم در غیر این صورت دیگران نیز اگر بخواهند مشکل ما را حل کنند، نخواهند توانست.

وی با بیان اینکه کشور در حوزه بهبود کسب و کار نیاز به کار دارد، گفت: وزارت اقتصاد و دارایی در سال های اخیر انرژی زیادی را به کار بسته تا بستر جدیدی را برای بهبود فضای کسب و کار .

.

.

ریزی فرهنگی دست یافت.

براساس مورد اخیر، به دو نوع برنامه ریزی فرهنگی گسسته و پیوسته می توان اشاره کرد.

برنامه ریزی گسسته به نوع خاصی از برنامه ریزی فرهنگی اطلاق می شود که برنامه ریزان در هر حوزه به طور مستقل و جداگانه مبادرت به برنامه ریزی می کنند و لذا میان بخش های مختلف آن ارتباط و همبستگی ارگانیکی به چشم نمی خورد.

از سوی دیگر، در برنامه ریزی فرهنگی پیوسته، برنامه ریزان با مدنظر قرار دادن الگوی .

.

.

شعارسال : در ماه های اخیر تنش و جنگ اقتصادی آمریکا و چین با تعرفه های آمریکا بر کالاهای چینی بسیار بالا گرفته است.

اما گویا این تنش ها در حال سرریز به حوزه های دیگر است.

وزیر خارجه آمریکا در گفت وگو با شبکه خبری آمریکایی در روز سه شنبه به توانمندی نظامی چین اعتراف کرد .

مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا در گفت وگو با فاکس نیوز مدعی شد که چین فناوری های دفاعی را از آمریکا سرقت کرده است .

.

.

: تشکیل این کمیته تاکنون در رفع مشکلات این شرکت ها نقش قابل توجهی ایفا کرده که امید است این روند همچنان تداوم داشته باشد.

چمکوری یادآورشد: اکنون 127 واحد فناور و 34 شرکت دانش بنیان در استان بوشهر فعال است.

وی گفت: از این شمار شرکت 33 شرکت زیر نظر پارک علم و فناوری استان و یک واحد نیز زیر مجموعه معاونت علمی ریاست جمهوری فعال است.

وی افزود: در یکسال گذشته فروش محصولات دانش .

.

.

شعر آئینی می کند این است که فضای عمومی کشور را آکنده از معنویت و اخلاق می کند.

وی با بیان اینکه مشکلات بخش اقتصاد و معیشت مردم را کسل و روح آن ها را آزرده کرده است که این فضا نیازمند تلطیف است، تصریح کرد: در این زمینه شعر روح را تلطیف کرده و آستانه تحمل فرد را در مقابل سختی ها بالا می برد.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: شعر آیینی در عین زنگارزدایی از جان انسان، تلنگرهای معنوی به فرد زده و خستگی را از جان او بیرون می کند.

.

.

.

سیم فروش از اساتید برجسته پیوند کلیه کشور و تیم پیوند استانی در این بخش انجام شد که کاملاً موفقیت آمیز بود.

قدرت اخوان اکبری با اشاره به روند راه اندازی این بخش در بیمارستان امام اردبیل تصریح کرد: طی شش ماه گذشته که استارت افتتاح این بخش زده شد پیگیری های گسترده ای در ابعاد مختلف از جمله در بحث مراحل اداری و اجرایی و بویژه روند فنی و راه اندازی فیزیکی صورت گرفت که اقدام قابل توجهی برای .

.

.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، بر اساس آمارها، مساحت اراضی کشاورزی کشور 16.

5 میلیون هکتار است که حدود 10 درصد از مساحت خاکی کشور را شامل می شود.

این بخش 4 میلیون و 16 هزار بهره بردار دارد که 23.

5 درصد از آن ها بهره بردار غیر ساکن هستند.

مساحت زراعی کشور نیز 14.

7 میلیون هکتار است که از این میزان، 59 درصد زیر کشت دیم و 41 درصد زیر کشت آبی قرار دارد همچنین 6.

.

.

.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه " حسین مایلی در نخستین جلسه برگزاری استارت آپ های شهر خلاق و کارآفرینی شهرستان گالیکش گفت: توسعه استارت آپ ها می تواند به فروش بیشتر صنایع دستی منجر شده و به استقرار سرمایه، اشتغال زایی بیشتر و امکان خرید اینترنتی در شهرستان کمک کند و علاوه بر این، پیمایش فضای کار و خانه را کاهش داده و به استقرار هر چه بیشتر گردشگری نوین کمک کننده خواهد بود.

وی با .

.

.

محیط زیستی مخصوصا در غرب به چشم می خورند – به اندازه هوایی که نفس می کشیم طبیعی به نظر می رسند.

اما در واقع امکان نداشت بدتر از این راهنمایی شویم.

در همان حین که ما خودمان را درگیر سازگار کردن زندگی های شخصی مان با محیط زیست کرده ایم، شرکت های فعال در حوزه سوخت های فسیلی در حال بی معنی ساختن این تلاش ها هستند.

نتیجه تفکیک منشا کربنمنتشر شده از سال 1988 تا کنون چه بود؟ صد شرکت به تنهایی .

.

.

قابل پذیرش نبوده و در ارزیابی مدیران که یکی از عناوین سفرشان به شهرستان هاست، لحاظ خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از شعارهای اصلی استاندار تفویض اختیار است در همین راستا فرمانداران موانعی را که در حوزه فعالیتشان وجود دارند، جمع بندی کرده تا در استان اختیارات لازم به فرمانداران داده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: با توجه به .

.

.

.

آمریکا به هنگ کنگ هشدار داده بود اگر اجازه دهد نفتکش پاسیفیک براوو (Pacific Bravo) وارد بندر هنگ کنگ شود، به جرم تقض تحریم های آمریکا، با اقدامات تنبیهی واشنگتن روبرو خواهد شد.

رسانه های چین امروز اعلام کردند پکن با نادیده گرفتن هشدار آمریکا، مجوز ورود این نفتکش حامل نفت ایران به هنگ کنگ را صادر کرده است.

اداره اقتصاد و بازرگانی هنگ کنگ هم روز گذشته (چهارشنبه) در بیانیه ای آورده .

.

.

شد که برای سومین بار طی کمتر از یک سال در جلسه استیضاح مجلس حضور یافته است.

همین مساله نشان داد که رابطه نمایندگان مجلس با وزیر سابق کار رابطه خوبی نبوده است؛ آنها بسیاری از مشکلات را در حوزه رفاه و تامین اجتماعی در دولت یازدهم و دوازدهم را به دلیل ضعف عملکرد ربیعی می دانستند و بر همین اساس نیز به استیضاح وی رای دادند.

* بازگشت سریع ربیعی به پاستور اما پس از خروج از پاستور .

.

.

داشته باشند.

جعفری بیان کرد: به هیچ عنوان در نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی جایی برای دولت در حوزه م سئو لیت نیست، دولت و مسئولان باید بستر را فراهم کنند ولی این مردم هستند که باید در این راستا نقش ایفا کنند.

وی اظهار کرد: تاکنون 64 معین اقتصادی برای حوزه های مختلف در استان خراسان رضوی ایجاد شده که زیر نظر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی هستند، این نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی فقط در استان .

.

.

به گزارش خبرنگار مهر ، حبیب الله خجسته پور غروب پنج شنبه در جلسه توسعه مشارکت های مردمی در مبارزه با مواد مخدر به میزبانی سالن کوثر استانداری سمنان بابیان اینکه بهره مندی از ظرفیت های مردمی ایجادشده توسط داوطلبانی که با عشق و علاقه به حوزه آسیب های اجتماعی ورود کردند، یکی از راهکارهای مبارزه با مواد مخدر است، ابراز داشت: در بحث مقابله با توزیع و عرضه مواد مخدر به حد عالی و جدی مشارکت مردم در حوزه .

.

.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از سیماگر، فرشته دستپاک روز پنجشنبه در جلسه کارگروه فرش دستباف آذربایجان غربی افزود: فرش دستباف ایرانی فرهنگ و تمدن ملی ایرانی را به جهان معرفی می کند و در سایه توجه روزافزون موجب توسعه اشتغال و اقتصاد کشور می شود.

وی با اشاره به اینکه از این هویت ملی به درستی حفاظت نشده است، ادامه داد: فرش دستباف ایرانی را بدون هیچ گونه وابستگی و با اتکا به منابع داخلی می .

.

.

.

.

.

، مازندران و لرستان، وی را مصداق بارز مسئول سخت کوش، پرتلاش و پیگیر امورات معرفی کرد.

زهرایی نیز در این جلسه عنوان داشت: سرهنگ مجید دهرویه از نیروهای فعالی است که با تجربیاتی که در سمت های قبل داشته می تواند ادامه دهنده راه سرهنگ عبداله اصغری باشد.

گفتنی است که سرهنگ مجید دهرویه در معاونت مهندسی سپاه قائم ال محمد (عج) استان سمنان مشغول فعالیت بوده است.

.

.

.

به گزارش خبرنگار قضایی فارس، نشست هم اندیشی مسئولان عالی ادوار دستگاه قضایی با آیت الله رییسی در محل حوزه ریاست قوه قضاییه برگزار شد.

در این نشست که تعدادی از اعضای حال حاضر شورای عالی قضایی نیز حضور دارند، مسئولان عالی ادوار گذشته دستگاه قضایی در فضایی صمیمی و دوستانه به هم اندیشی مسایل قضایی پرداختند.

انتهای پیام/ .

.

.

کشور در نظر گرفته شده و یکی از این موارد اختصاص سهمی از درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش افزوده در جهت افزایش سرانه ورزشی در شهرها و استان ها است.

نماینده مردم قم در خانه ملت بیان داشت: یکی از موارد مهمی که امروز ضروری است افزایش سرمایه گذاری ها در حوزه ورزش است و امیدواریم سهم استان قم نیز در سرانه ورزشی که در مقایسه با سایر استان ها پایین تر بوده است افزایش خوبی یابد؛ هرچند که در سال های اخیر اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است و پروژه های نیمه تمام ورزشی به بخش خصوصی به منظور تکمیل آن واگذار شده است.

.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map