استارت اپ در Eua تونگا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در Eua تونگا شما میتوانید جزو اولین ها در منطقه و یا شهر و محله خودتان باشید. راه اندازی استارت آپ خودتان را به تیمی پرتجربه و با دانش بسپارید تا در زمینه های مختلف از جمله طراحی بیزینس پلان و استراتژی شرکت و بازاریابی دچار مشکل نشوید.

یک ایده زمانی به مرحله ظهور و استقبال میرسد که قابل اطمینان و پایدار باشد. شرکت سیماگر با تکیه به کادری مجرب و حرفه ای نیاز شما را رفع خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

09121442355 آمریکا به عنوان کشوری پیشتاز در زمینه علم و تکنولوژی با کمک استارت آپ ها توانسته بر بسیاری از مشکلات غلبه کند.

ایالات متحده آمریکا با توجه به ظرفیت بالایی که دارد مکان خوبی برای کسب و کارهای نوپا از جمله استارت آپ ها می باشد که با هدف نوآوری و پیشرفت فعالیت می کنند.

این شرکت ها بر مبنای نیروی انسانی و خدمات تکیه دارند.

آمریکا تلاش می کند تا با ارائه ویزای استارت آپ آمریکا به جذب کار آفرینان و استارت آپ های مهاجر بپردازد و قوانین اقامت را برای این افراد بسیار ساده نموده تا بتوانند در خاک این کشور به ایجاد شغل بیشتر بپردازد.

استارت آپ های آمریکا بسیار زیاد هستند که هر روزه به تعداد آنها افزوده می شود.

این استارت آپ ها به دلیل هزینه پایین و سود کلان که برای دولت به ارمغان می آورد به شدت مورد اهمیت دولت آمریکا قرار گرفته اند و از طریق این شرکت ها مردم زیادی مشغول به کار شدند، که توسط دولت حمایت می شوند.

آمریکا کشوری توسعه یافته و دارای اقتصاد قدرتمند می باشد و پیشرفت های این کشور مدیون شرکت های نوپا و استارت آپ می باشد.

اگر ایده جدیدی دارید می توانید برای ویزای استارت آپ امریکا اقدام کنید.

دقت داشته باشید که این ایده باید به نحوی باشد که با اجرای آن علاوه بر خدمات نوین به اشتغال زایی جدید بپردازد.

با معرفی طرح کسب و کار و پس از به تایید رسیدن آن، به دو روش می توانید اقدام به دریافت ویزای استارت آپ کنید.

در این طرح هیچ محدودیتی وجود ندارد و قوانین برای این افراد بسیار ساده می باشد، در ادامه به بررسی این دو روش می پردازیم:روش اول برای مدت دو سال به آنها اجازه ورود به کشور آمریکا داده می شود، اما دولت می تواند هر زمانی که بخواهد آن را لغو کند.

بنیان گذار باید حداقل 50% از شرکت را مالک باشد و حداقل مبلغ مشخص شده از سمت دولت در همان سال جاری مشخص می شود که باید از سرمایه داران بدست آورده باشد.

روش دوم برای مدت سه سال تمدید می شود و به بنیان گذار پذیرش می دهد.

برای اینکه واجد شرایط این ردیف باشید، باید حداقل از 10% مالکیت شرکت را حفظ کرده باشد و حداقل مبلغی که از سمت دولت مشخص شده است را از سرمایه گذاران آمریکایی بدست بیاورید.

    تهران، سعادت آباد، خیابان صرافهای جنوبی، نبش 23 شرقی، پلاک 46 09121442355 اصفهان، خیابان سهروردی، روبروی خیابان فرهنگ، نبش کوچه فرح انگیز، ساختمان پردیس، طبقه چهارم، واحد 19 031-09121442355 سیماگر.

com کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت ویزا پلاس می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map