استراتژی بازاریابی اعرابی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با استراتژی بازاریابی اعرابی در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. بازاریابی اینترنتی و بازاریابی محیطی دو بخش به هم متصل هستند که در جهت افزایش فروش فعالیت میکنند. شرکت سیماگر با متدولوژی جدید خلاقیت در انجام بازاریابی ، سعی دارد با ارائه راه حل هایی نوین به جذب بیشتر مخاطب بپردازد.

بازاریابی اینترنتی شامل بخش های مختلفی شامل : سئو سایت ، شبکه های اجتماعی ، کامنت گذاری در شبکه های بلاگی مختلف ، تبلیغات در سایت های پربازدید، تبلیغات در موتورهای جستجو و ... میشود که شرکت سیماگر آماده ارائه خدمات در این زمینه ها به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در بخش اول و دوم کتاب عوامل استراتژیک درون سازمانی و برون سازمانی تجزیه و تحلیل می شود.

بخش سوم به طراحی استراتژی های بازاریابی و بخش چهارم به اجرا و کنترل استراتژی های تدوین شده اختصاص دارد.

عناوین فصل های کتاب عبارت اند از: "دیدگاه بازار ـ محور زمینه ساز موفقیت استراتژی های بنگاه تجاری و بازاریابی"، "استراتژی های بنگاه و بازاریابی"، "استراتژی های تجاری و بازاریابی"، "شناسایی بازارهای جذاب"، "تجزیه و تحلیل صنعت و مزیت رقابتی"، "ارزیابی فرصت های بازار"، "هدف گیری بخش های جذاب بازار"، "تمایز و موقعیت یابی"، "استراتژی بازاریابی برای مرحله ورود به بازار"، "استراتژی بازاریابی برای مرحله رشد بازار"، "استراتژی بازاریابی برای مرحله بلوغ و افول بازار"، "استراتژی بازاریابی برای اقتصاد جدید"، "سازمان دهی و برنامه ریزی برای اجرای موثر" و "ارزیابی و اصلاح عملکرد بازاریابی".

"

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت اپ ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات در حوزه IT میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map