استراتژی بازاریابی انبوه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با استراتژی بازاریابی انبوه در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. بازاریابی محیطی بخشی از بازاریابی است که شخص به صورت حضوری در محل مشخص شده حضور پیدا میکند و با یکسری توضیحات سعی در جذب مشتری دارد. حال اگر این شخص بازاریاب از طریق یک تبلت محصول و خدمات شرکت را عرضه کند برای مشتری جذاب تر خواهد بود وبیشتر تحت تاثیر آن قرار خواهد گرفت. بازاریابی اینترنتی و بازاریابی محیطی هر دو در کنار هم در جهت برندینگ برای یک شرکت درآمد آفرینی میکند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت و تبلیغات و برندینگ و بازاریابی میباشد که آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ ، انواع مختلف، ابزار‌ها و روش‌های متنوعی دارد و در ابعاد زیادی نیز صورت می‌گیرد، شما می‌توانید با ابزارهایی که در دسترس است دیجیتال مارکتینگ را برای کاربران و مشتری‌هایتان شخصی‌سازی کنید و متناسب با علاقه‌مندی‌ها و نیاز‌های کاربر پیشنهاد‌های بازاریابانه به وی ارائه دهید یا این‌که می‌توانید به صورت انبوه با قشر عظیمی از کاربران در ارتباط باشید و بعد از پیدا کردن قشر مخاطب و مشتری خود در واکنش به ارتباطی که با آن‌ها گرفته‌اید نسبت به لیدسازی اقدام کنید و این بخشی از بازاریابی است که از آن با عنوان «بازاریابی دیجیتال انبوه» یاد می‌شود.

بازایابی انبوه برخلاف شیوه‌های شخصی بازاریابی دیجیتال که مبتنی بر ارائه محتوا و پیشنهاد‌های فردی به تک‌تک مشتری‌ها برای جذب آن‌ها متکی است به دنبال آن است که بتواند محتوایی عام را منتشر کند که بیش‌ترین مبتلابه را در میان قشر هدفی که در نظر گرفته است داشته باشد تا بدین صورت افراد بیش‌‌تری را جلب کند به همین منظور پیش از هر اقدامی در این زمینه بهتر است که به شناختی مناسب از جامعه‌ای که انتخاب شده‌اند دست یافت و سپس سایر اقدامات را به انجام رساند.

بعد از آن‌که قشر هدف شناسایی شد باید این مقوله را در نظر داشت که در رابطه با خدمات و محصولات کسب‌وکاری که قصد بازاریابی دارد جامعه هدف به چه چیزی نیازمند است و چگونه و با چه ادبیات و پیشنهادی می ‌توان این جامعه هدف را راضی کرد که پیام بازاریابی ما را بپذیرد و در مرحله بعدی، دست به اقدامی در راستای آن بزند.

همان طور که گفته شد این پیام و پیشنهاد باید بتواند قشر انبوهی از جامعه هدف را در راستای منظور بازاریاب، ترغیب و برانگیخته سازد.

شاید سئو ال این باشد که آیا شیوه‌های بازاریابی انبوه با شیوه‌های متداول دیجیتال مارکتینگ تفاوت دارد؟ باید بگوییم که خیر، به غیر از SEO و SEM در بقیه ابزار‌های دیجیتال مارکتینگ نیز می‌توان بازاریابی انبوه داشت و این امکان در اختیار بازاریابان دیجیتال قرار دارد که از روش‌های موجود به عنوان ابزاری برای بازاریابی انبوه استفاده کنند؛ تنها چیزی که در این زمینه ارزش و اهمیت بالایی دارد هدفی است که به منظور آن دست به بازاریابی انبوه می‌زنید و آن هدف است که استراتژی، ابزار و میزان حجم کاربری که برای بازاریابی انبوه باید در نظر داشت را مشخص می‌کند.

​ از متداول‌ترین ابزار‌‌هایی که در بازاریابی انبوه مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌توان به ارسال پوش نوتیفیکیشن انبوه در اپلیکیشن‌های عمومی، ایمیل مارکتینگ انبوه، اس‌ام‌اس مارکتینگ انبوه و … اشاره کرد که همان طور که بیان شد استفاده از هر کدام آن‌ها به هدف شما از بازاریابی بستگی دارد و اگر هدف، استراتژی و چشم‌انداز مناسبی در این زمینه ندارید شاید لازم است از همین حالا به شما بگوییم که احتمال شکست شما در این سبک از بازاریابی دیجیتال بسیار بالاست.

در نظر داشته باشید که بازاریابی انبوه نیز بخشی از بازاریابی دیجیتال است بدین معنا که زمانی که با مشتری بالقوه ارتباط می‌گیرید و توانستید او را برای این که به پیشنهاد شما فکر کند برانگیخته کنید باید مجالی برای گرفتن یک عمل، اطلاعات بیش‌تر از وی و شناختی تکمیلی آماده کنید تا بتوانید از این ارتباط که با هزینه اندکی ایجاد شده در سایر مراحل بازاریابی نیز استفاده کنید در غیر این صورت شاید فقط در یک مجال کوتاه بتوانید به نتیجه‌ای مقطعی برسید و در دفعات بعدی نیز همین چرخه را تکرار کنید.

در واقع در بازاریابی انبوه یکی از هدف‌های اصلی شما باید این باشد که کاربرانی را که جذب می‌‌کنید به گونه‌ای هدایت نمایید که بتوانند در پروسه بازاریابی دیجیتال درونگرا یا ربایشی برای شما ارزش افزوده ایجاد نمایند و بعدا بتوانید آن‌ها را در دسته‌‌های مشخص مشتریانتان که بر مبنای پرسونای ترسیمی شما تعیین شده‌‌اند قرارشان دهید.

این خط مشی در بازاریابی انبوه، خط مشیِ مناسبی است که منجر به ایجاد مشتریان وفادار می‌شود.

گروه تبلیغات و ارتباطات خلاق پالادیوم با استفاده از برترین ابزار‌های بازاریابی دیجیتال انبوه و تجربه‌ای غنی از کمپین‌های اجرا شده در این زمینه به منظور مشاوره و اجرای کمپین‌های شما در حوزه بازاریابی انبوه، منتظر نیست تا شما تماس بگیرید چرا که می‌داند با توجه به گرفتاری‌های کسب‌و‌کاری قطعا تمایل دارید که ما با شما تماس بگیریم پس عنایت فرموده و شماره تماستان را در فرم زیر وارد بفرمایید، ما در اولین فرصت با شما تماس می‌گیریم.

ما یعنی آژانس تبلیغاتی پالادیوم ارائه دهنده راهکارهای نوین در بازاریابی و تبلیغات هستیم.

راهکارهایی که منجر به نمایش بهتر محصولات و خدمات در بازار هدف شما و در نتیجه پیشبرد فروش می‌گردد.

ما تلاش می‌کنیم تا مفهوم طراحی و یکپارچگی در ساختار سازمانی شما به شکل اجرایی فعال شود: با ایده‌های خلاقانه، ابزارهای پیشرفته و مدیریت نوین! آدرس: تهران، خیابان نجات‌الهی (ویلا)، سپند شرقی، پلاک ۲۶ ایمیل: [email protected] واحد فروش: 09121442355 همراه: 09121442355 تلفکس: 09121442355 | 09121442355 کلیه حقوق برای آژانس تبلیغات و ارتباطات خلاق پالادیوم محفوظ است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت اپ ، تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات در حوزه IT میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map