استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. بازاریابی محیطی بخشی از بازاریابی است که شخص به صورت حضوری در محل مشخص شده حضور پیدا میکند و با یکسری توضیحات سعی در جذب مشتری دارد. حال اگر این شخص بازاریاب از طریق یک تبلت محصول و خدمات شرکت را عرضه کند برای مشتری جذاب تر خواهد بود وبیشتر تحت تاثیر آن قرار خواهد گرفت. بازاریابی اینترنتی و بازاریابی محیطی هر دو در کنار هم در جهت برندینگ برای یک شرکت درآمد آفرینی میکند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت و تبلیغات و برندینگ و بازاریابی میباشد که آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

۱- برند خود را بشناسانید (و یک داستان برای آن بسازید) اغلب مردم تنها به کسانی اعتماد دارند که می شناسند.

شاید تنها چند کلمه برای شکستن یخ بین شما و مشتری کافی باشد اما این تنها برای کسب اعتماد او مناسب است و اگر می خواهید در قلب کاربرتان نفوذ کرده و یک طرفدار سینه چاک برای خود جفت و جور کنید داستانی برایش روایت کنید.

مهم نیست این داستان تا چه حد واقعی است.

او دوست دارد پیشینه شما را بداند پس او را منتظر نگذارید… (یک حقیقت: اگر انسان راستگویی هستید وارد این بازاریابی نشوید).

۲- مخاطبِ هدف خود را بشناسید امروز پیدا کردن “مخاطبِ هدف” به سادگی آب خوردن است.

هم‌اکنون که درحال نوشتن این مقاله هستم بسیاری از شرکت ها از این طریق کسب درآمد می کنند ولی آیا در مقابل آن دستمزد هنگفتی که دریافت می کنند واقعاً کار خارق العاده ای نیز انجام می دهند؟ خیر.

برای نمونه اگر بخش تبلیغات فیسبوک را دیده باشید متوجه می شوید چه ساده می شود مخاطبِ هدف را یافت خیلی خوب! اگر شما موارد لازم بالا را با موفقیت انجام داده اید، شانس بالایی برای موفقیت در بازاریابی رسانه های اجتماعی دارید.

برای شروع این مرحله اهداف خود را یادداشت کنید! چه تعداد دنبال کننده، مشترک یا طرفدار لازم دارید؟ دوست دارید چه تعداد دیدگاه برروی صفحات شما ارسال شود؟ می خواهید ارسال های رسانۀ اجتماعی شما چقدر به اشتراک گذاشته شوند؟ هدف شما از ورود به رسانه های اجتماعی چه حد از ترافیک وبسایت، تعامل، و یا خرید است؟ دانستن این موارد به شما کمک می کنند تا بدانید برای رسیدن به اهدافتان باید چه قدر تلاش و زمان صرف کنید.

اگر وبسایتی دارید می توانید آن را با رسانه های اجتماعی هماهنگ و ادغام سازید.

بسیاری از سیستم های مدیریت محتوا (CMS) افزونه هایی دارند که توسط آن ها، کاربرانتان می توانند نوشته ها و مطالب وبسایت شما را با دیگران به اشتراک گذاشته و یا برای دوستان خود ایمیل کنند.

این افزونه ها را فراموش نکنید.

۵- یافتن پلتفرم های مخاطبان هدف، انتخاب (و شروع استفاده از آنها) این مسئله جزو مهمترین استلزامات است که بسیار با مورد شمارۀ ۲ – مخاطبِ هدف خود را بشناسید، مرتبط است.

ممکن است مخاطبان محصول یا وبسایت شما در رسانه هایی باشند که اصلاً انتظار آن را ندارید.

برای شناسایی آن پلتفرم ها وقت بگذارید (چگونه کار می کنند؟ قوانین و مقررات فعالیت در آنها چیست؟ و غیره).

۶- پلتفرم هایی را که استفاده می کنید، درک کنید در مورد قبل ذکر شد، اما نیاز به تاکید بیشتر دارد.

هر پلتفرم اجتماعی از کوچک گرفته تا بزرگ دارای قوانین و مقرراتی است که نادیده گرفتن و نقض آن ها ممکن از نتیجه را برای شما برعکس کند.

پس بهتر است قوانین را مطالعه کرده و از آنها پیروی کنید حتی اگر قانونی را آزاردهنده می دانید.

مسئله دیگر شناسایی عناصر مناسب پلتفرم است.

باید بدانید که برای مثال اندازۀ تصویر کاور پروفایل در فیسبوک چقدر است و تصویری هماهنگ با آن طراحی کنید نه کوچکتر که کیفیت کاهش یابد.

۷- زمانبندی کنید بعضی از ابزارها واقعاً مقرون به صرفه هستند.

ابزارهای رایگانی مثل Buffer و یا Hootsuite که به شما در زمانبندی کردن کارهایتان کمک می رسانند.

برای مثال می توانید حداقل یا حداکثر زمانی که باید در هر رسانۀ اجتماعی صرف کنید تا وجود و مطالبتان اثربخش باشد را محاسبه کرده و ساعات اوج فعالیت های هر رسانه را تعیین نمائید.

به این صورت شما همۀ زمان خود را در یک رسانۀ خاص صرف نمی کنید.

۸- به صورت خودکار (در صورت لزوم) ما به سادگی می توانیم تمامی تفاوت های یک پیغام اسپم را با پیغامی واقعی تشخیص دهیم.

همیشه.

اما آیا نمی شود از پیغام های خودکار در تعاملات بین سایت و کاربر یا بروزرسانی رسانه های اجتماعی استفاده کرد؟ شاید قوانین بگوید این ارسالات اسپم است ولی وقتی می شود در وقت و انرژی صرف جویی کرد، چرا نباید از این توان استفاده بکنیم؟ ۹- رسم مشاهدات از تجزیه و تحلیل ها مهم نیست که از کدامیک از سرویس های کوتاه کنندۀ لینک، گوگل آنالیزر، هوت سویت و یا… استفاده می کنید.

چیزی که مهم است این است که حتماً از یکی یا چند سرویس برای تجزیه و تحلیل ترافیک وبسایتتان استفاده نمائید.

این تجزیه و تحلیل ها به شما کمک می کنند تا سرنخی از بازخورد مردمی که مطالبتان را مطالعه می کنند داشته باشید.

این سرنخ ها به تجربۀ شما افزوده می شوند و همانطور که می دانید، مهمترین سرمایۀ آدمی تجربۀ اوست… ممکن است در آغاز فعالیت هایتان مرعوب نتیجۀ ضعیف و بازخورد کم دیگران شوید ولی اصلاً نترسید! فعالیت هایی که به مرور زمان بیشتر و به کیفیت آن افزوده می شود، بازخوردها را نیز بالاتر می برد.

۱۰- تکرار و تکرار تفاوت انسان های موفق با افراد عادی همین است: تکرار و تکرار.

کافیست زندگی افراد خوش نام تاریخ را مرور کنیم تا به همین نتیجه برسیم! هیچکس نباید انتظار داشته باشد که بلافاصله بعد از شروع فعالیت در رسانه های اجتماعی به نتایج مطلوب دست پیدا کند.

بسیار زمان می برد تا محصول یا وب سایت شما جای خود را در میان مردم باز کند.

رسانه های اجتماعی ممکن است تضمین این موضوع نباشند ولی بدون شک شتاب دهندۀ موفقیتتان خواهند بود.

www.

iranmedium.

com & www.

iransupex.

com & www.

amirnikkhah.

com  info@iranmedium.

com & info@iransupex.

com & me@amirnikkhah.

com  https://telegram.

me/joinchat/BxIvyD1gA3BaffyiTi4vsQ  & https://telegram.

me/nikkhah_channel  August 24, 2017 June 17, 2017 June 5, 2017

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت اپ ، تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات در حوزه IT میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map