استراتژی بازاریابی پورتر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

استراتژی بازاریابی پورتر از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. از قدیم تا به امروز بازاریابی یکی از مهم ترین بخش های هر شرکت بوده است که امروز بیشتر به سمت بازاریابی اینترنتی گرایش پیدا کرده است . شما از این طریق میتوانید در وب سایت های پر بازدید ، شبکه های اجتماعی پر بازدید و موثر و هزاران جای دیگر با کمترین هزینه و بیشتر بازخورد حضور پیدا کنید. دیجیتال مارکتینگ یک اصل اساسی در برقراری ارتباط با مشتریان از طریق فضای اینترنت میباشد.

شرکت سیماگر آماده ارائه خدمات بازاریابی اینترنتی از جمله سئو به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

پورتر را با استراتژی های رقابتی پورتر می شناسند.

ایشان برای بازاریابی نیز سه استراتژی معرفی می کنند که می تواند به جایگاه سازی و ایجاد برند مطلوب کمک فراوانی نماید.

استراتژی رهبری قیمت: در این استراتژی، پورتر عقیده دارد که اگر شرکتی بتواند تعیین کننده قمیت در بازار باشد، می تواند نبض بازار را در دست بگیرد.

به عنوان مثال چند وقت پیش برای قیمت گرفتن یک لپ تاپ به فروشگاهی رفتم، ایشان برای اینکه از قمیت لپ تاپ مطمئن بشوند سری به دیجی کالا زدند.

شاید بتوان گفت دیجی کالا این رهبری قیمت بازار را تا مدتی در دست داشت و عملاً کمترین قیمت بازار را ارائه می کرد.

برای اینکه بتوان این استراتژی بازاریابی را اجرا نمود، مطمئناً نیازمند هزینه های بالایی است که شرکت بتواند از پس آن ها بربیاد و بتواند با هر مشکلی کنار آمده و کنار آن بگذرد و این امر جز با داشتن سرمایه کافی امکان پذیر نیست.

لذا شرکتی که سرمایه اندکی دارد و همواره با مشکلات مالی روبرو است نمی تواند از پس این موضوع بر بیاید، چرا که گاهی لازم است برای حفظ رهبری قیمت در بازار، محصول را با قمیتی کمتر از قیمت خرید ارائه کنید.

یک پیشنهاد دوستانه:  اگر هنوز در دوره رایگان 7 اصل مهم در مدیریت مطلوب کسب و کار شرکت نکرده اید، کلیک نمایید.

استراتژی تمایز: در این سبک استراتژی سازمان سعی در ایجاد تمایز با رقبا می کند و لذا می تواند محصولش را با قیمت بالاتری ارائه دهد.

به عنوان مثال شاید بتوان گوشی های اپل را در این زمره دانست که با ایجاد تمایزهای مختص خودش، گوشی خاصی را ارائه کند و البته با قمیت بالاتر.

این مطلب را از دست ندهید: 22 قانون بازاریابی (قسمت اول)برای موفقیت در این استراتژی یکی از اولویت های بسیار مهم، کیفیت است که سازمان ها باید بتوانند به خوبی آن را رعایت کنند.

استراتژی تمرکز: در این استراتژی سازمان به گوشه خاصی از بازار تمرکز کرده و صرفاً بر روی آن کار می کند.

با این روش شرکت تنها در قسمت خاصی از بازار مطرح شده و تبدیل به برند می شود.

مثلا شرکتی که صرفاً مشغول به تولید ماست از خانواده محصولات لبنی می شود و یا شرکتی که ماشینی را تولید می کند که تنها 5% افراد جامعه توان مالی خرید آن را دارند.

(برنامه بازاریابی موثر چیست؟) استفاده از استراتژی های فوق می تواند به شما کمک کند با انتخاب مسیر صحیح، موفق تر از دیگران باشید.

ترجیح پورتر بر این است که سازمان ها صرفاً از یکی از این استراتژی های بازاریابی استفاده کرده و از ترکیب آن ها خودداری نمایند.

در طی 100 سال گذشته زنجیره تامین جهانی تغییرات عظیمی را تجربه کرده است.

به طور کلی با پیشرفت تکنولوژی و کسب تجربه، بخش های مختلف این زنجیره، مانند تأمین،… مدیریت زنجیره تامین یکی از المان های مهم در استراتژی های کلان بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک در سراسر جهان است.

نوآوری های اخیر در تکنولوژی، شرکت ها… فرهنگ سازمانی ارزش‌ها، اهداف و ویژگی های مشترک یک سازمان است.

فرهنگ سازمانی هر مجموعه ای باید منحصر به فرد باشد و بر اساس ویژگی های سازمان، اهداف و حوزه… نظرات و صحبت های زیادی پیرامون فرهنگ سازمانی وجود دارد.

چه چیزی آن را ارتقا می بخشد و چه چیزی منجر به شکست آن می شود؟ در اکثر مواقع سازمان… گرمایش کره زمین و آلودگی محیط زیست مفاهیمی هستند که امروزه کم و بیش در اخبار، روزنامه ها، پادکست ها و بیلبورد های شهر های مختلف جهان با آنها مواجه… لیست دوره های مجازی در حوزه های مختلف کسب و کار و موفقیت فردی.

راهنمایی برای استفاده بهتر از آموزشها و اطلاعات عضویت در باشگاه مشتریان ایران آکادمی.

دوره هایی که مایل هستید در ایران آکادمی برگزار شود را به ما بگویید.

در ایران آکادمی به رایگان عضو شوید و از دوره های رایگان استفاده کنید.

جهت شرکت در دوره  رایگان  7 اصل مدیریت مطلوب کسب و کار لطفا نام و ایمیل خود را وارد نمایید اگر در حوزه خاصی تخصص دارید، محتوای آموزشی تهیه کنید و با ارائه آن در ایران آکادمی درآمد کسب نمایید.

برای مشاهده جزئیات بر روی باکس زیر کلیک نمایید.

درخواست تدریس در ایران آکادمی ایران آکادمی بستری مجازی است برای یادگیری و یاد دادن.

در ایران آکادمی آموزش های مجازی و کاربردی در حوزه های مختلف کسب و کار و بهبود مهارت های فردی تهیه شده است تا علاقه مندان به یادگیری بتوانند به ساده ترین شکل ممکن به آموزش های کاربردی دسترسی داشته باشند.

025-09121442355ایران آکادمی را در شبکه های مجازی دنبال کنید: Copyright © 2011 - 2017 Iran-Academy.

org

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت اپ ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات در حوزه IT میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map