افزایش رتبه وب سایت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با افزایش رتبه وب سایت کسب وکار اینترنتی پر سود را تجربه کنید. یکی از عواملی که امروزه باعث رونق کسب وکار شده است سایت های اینترنتی هستند. منتها این وب سایت ها به نوبه خود شرط کافی برای کسب سود و درآمد نیستند چرا که در صورت داشتن یک سایت بدون سئو و تبلیغات و بازاریابی در سطح اینترنت مانند یک خودرو خیلی خوب است که در اعماق یک پارکینگ طبقاتی پارک شده است و هیچکس از وجود آن باخبر نیست. در واقع سئو یک روش برای روآوردن آن خودرو و به نمایش گذاشتن آن محصول به روشی کاملا تخصصی به مشتریان است. شرکت سیماگر یک هولدینگ حرفه ای در زمینه طراحی و تولید نرم افزار میباشد که با یک تیم متخصص حرفه ای به توسعه بازاریابی اینترنتی سایر شرکت ها کمک میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

امتیاز کاربران جهت بالا بردن و افزایش رتبه و رنکینگ وب سایت در موتورهای جستجو و الکسا از روش های مختلفی می توان استفاده نمود که برخی از آنها برای کسب و کار وب سایت شما ممکن است ضرر داشته باشند و برخی دیگر بلعکس نقش مثبتی داشته باشند.

در این مقاله بر روش های درست و اصولی بالا بردن رتبه و رنکینگ وب سایت در موتورهای جستجو و الکسا صحبت خواهم نمود.

بالا بردن رتبه وب سایت در موتورهای جستجو، رتبه الکسای وب سایت شما را نیز ارتقاء می دهد زیر رتبه الکسا بر اساس تعداد کاربران وب سایت شما می باشد و هر چه تعداد کاربران وب شما بیشتر باشد و مدت زمان بیشتری در سایت شما فعالیت نمایند وب سایت شما رتبه بهتری خواهد داشت.

البته رتبه الکسا به صورت عکس می باشد و هر چه رتبه وسایت الکسای شما پایین تر باشد به معنای رتبه بهتر می باشد و به عنوان مثال سایت گوگل به عنوان پر بازدید ترین وب سایت موجود رتبه یک و وب سایت سیماگر هم اکنون در الکسا رتبه 50000 را دارد که به این معناست که 50000 وب سایت با بازدید بهتر است وب سایت سیماگر وجود دارد.

رتبه یک وب سایت در موتورهای جستجو به عوامل مختلفی نظیر تاریخ ثبت دامنه، تعداد لینک های ورودی، تعداد بازدید کنندگان و سایر المان ها مربوط است که برخی از روش های افزایش رتبه وب سایت در موتورهای جستجو را برای شما بیان می نمایم: از طریق سئو و بهینه سازی وب سایت می توانید رتبه وب سایت خود را در موتورهای جستجو بالا ببرید.

انجام امور سئو و بهینه سازی وب سایت البته به روش درست باعث بالا رفتن رتبه وب سایت در موتورهای جستجو و در نتیجه افزایش تعداد ورودی کاربران وب سایت از موتورهای جستجو خواهد بود.

روش های مختلفی برای سئو و بهینه سازی وب سایت وجود دارد که در بخش زیر به صورت اجمالی آنها را برای شما بیان می نمایم: برای کسب اطلاعات جامعی در مورد سئو و بهینه سازی وب سایت می توانید مقاله آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت را مطالعه نمایید.

قبل از شروع هر عملیات سئو بر روی سایت بهتر است کلیه عیوب سئو وب سایت شما زیر نظر متخصص بهینه سازی رفع گردد و وب سایت شما از نظر اصول سئو مشکل نداشته باشد.

بهتر است آدرس دهی صفحات وب سایت برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده باشد و کد نویسی صفحات وب سایت به صورت دایو بیس باشد.

همچنین متخصص سئو ساختار اطلاعاتی وب سایت را می بایست بررسی نموده تا در صورت نیاز به تغییر، بهینه سازی های لازم بر روی آن انجام گردد.

همچنین بهتر است متخصص سئو از نرم افزارهای آمار وب سایت نظیر Google Webmaster Tools را در سایت فعال نماید تا از خطاها و مشکلات وب سایت با خبر باشد و در صورت نیاز آن ها را برطرف نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیستم های آمار گیر وب سایت می توانید مقاله بهترین سیستم های آمار گیر وب سایت را مطالعه نمایید.

امروزه طراحی نسخه موبایلی یا ریسپانسیو به یکی از المان های رنک دهی موتورهای جستجو تبدیل شده است به طوری که در صورتی که وب سایتی نسخه موبایلی نداشته باشد رتبه آن در نتیجه موتورهای جستجو پایین خواهد آمد.

با توجه به افزایش تعداد استفاده کنندگان از موبایل برای مرور و جستجو در وب و برای آنکه حجم وسیعی برای کاربران خود را از دست ندهید بهتر است حتما وب سایت خود را سازگار برای نمایش در انواع مختلف موبایل و تبلت پیاده سازی نمایید.

می توانید مقاله طراحی سایت موبایلی را مطالعه نمایید.

هر چه وب سایت سرعت بالا آمادن بیشتری داشته باشد رتبه آن در موتورهای جستجو بالاتر خواهد بود و المان سرعت یکی از مهترین فاکتورهای رنک دهی و رتبه بندی موتورهای جستجو می باشد.

جدای از موتورهای جستجو کاربران نیز علاقه ای به سایت ها کند ندارند و در صورتی که سایتی با سرعت پایین بارگذاری گردد ممکن است از ادامه بازدید وب سایت منصرف گردند.

جهت افزایش سرعت وب سایت این مقاله رو مطالعه نمایید.

تعداد لینک هایی از وب سایت که در سایت های دیگر قرار دارند و همچنین کیفیت این لینک ها یکی دیگر از المان های رنکینگ موتورهای جستجو می باشد و بیشترین تاثیر را در سئو و بهینه سازی وب سایت خواهد داشت و در صورتی که عملیات بک لینک سازی به درستی انجام گردد وب سایت برای کلیه کلمات کلیدی مربوط به زمینه فعالیت شرکت بالا خواهد آمد.

عملیات ایجاد لینک به وب سایت خود یا بک لینک سازی را حتما زیر نظر متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت انجام دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بک لینک سازی می توانید مقاله روش های اصولی بک لینک سازی برای وب سایت را مطالعه نمایید.

در صورتی که قصد داشته باشید رتبه خود را در موتورهای جستجو بالا ببرید می بایست چرخه تولید محتوا در سایت خود ایجاد نمایید و به صورت دوره ای در وب سایت مقالات و اطلاعات جدید بارگذاری نمایید.

هر چه بر عملیات تولید محتوا تمرکز بیشتری نمایید وب سایت شما قدرتمند تر خواهد بود.

محتوا هم اکنون مهترین المان رنک دهی موتورهای جستجو می بایست و بنابراین به آن می بایست نسبت به سایر آیتم های رنک دهی بیشتر توجه گردد.

می توانید مقاله تولید محتوا به صورت سئو برای وب سایت را مطالعه نمایید.

با استفاده از روش های مختلف تبلیغات نظیر تبلیغات در سایر وب سایت، ارسال ایمیل تبلیغاتی، ارسال تبلیغات به صورت اس ام اس، بیلبورد، تبلیغات در روزنامه ها و جراید، تبلیغات کلیکی و سایر روش های تبلیغات نیز می توانید رنک وب سایت خود را ارتقاء دهید.

هر چه از روش های مختلف تبلیغات بیشتر استفاده نمایید رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو بهتر خواهد بود.

می توانید مقاله روش های مختلف تبلیغات برای وب سایت را مطالعه نمایید.

البته به روش های دروغین نیز می توان رتبه وب سایت را در الکسا پایین آورد که ممکن است به سئو وب سایت شما بسیار لطمه وارد نمایید و وب سایت شما را از نتیج های موتور جستجو به صورت کامل حذف نماید که توصیه می نماییم هرگز از این روش ها استفاده ننمایید و روش های درست و اصولی را در نظر بگیرید.

در صورتی که وب سایت شما به روش های درست و اصولی بالا بیاید تاثیر بسیاری در کسب و کار شما خواهد داشت و میزان فروش شما از وب سایت بسیار بالا خواهد رفت.

البته برای آنکه وب سایت شما به خوبی رنک بدست آورد لازم است اول از همه طراحی وب سایت شما طبق اصول و قواعد انجام شده باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map