افزایش سئو سایت در هاشم آباد در تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با افزایش سئو سایت در هاشم آباد در تهران کسب وکار اینترنتی پر سود را تجربه کنید. یکی از عواملی که امروزه باعث رونق کسب وکار شده است سایت های اینترنتی هستند. منتها این وب سایت ها به نوبه خود شرط کافی برای کسب سود و درآمد نیستند چرا که در صورت داشتن یک سایت بدون سئو و تبلیغات و بازاریابی در سطح اینترنت مانند یک خودرو خیلی خوب است که در اعماق یک پارکینگ طبقاتی پارک شده است و هیچکس از وجود آن باخبر نیست. در واقع سئو یک روش برای روآوردن آن خودرو و به نمایش گذاشتن آن محصول به روشی کاملا تخصصی به مشتریان است. شرکت سیماگر یک هولدینگ حرفه ای در زمینه طراحی و تولید نرم افزار میباشد که با یک تیم متخصص حرفه ای به توسعه بازاریابی اینترنتی سایر شرکت ها کمک میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سئوبهینه ارائه برترین خدمات سئو سایت ، توسط دپارتمان تخصصی بهینه سازی سایت شرکت سئوبهینه ، با تضمین افزایش ترافیک وب سایت ، بهبود سئو و رتبه سایت در گوگل به همراه آموزش های تئوریک و عملی.

بهینه سازی نیاز حیاتی یک سایت برای دیده شدن در موتورهای جستجو ، رشد کردن و موفقیت کسب و کار های اینترنتی می باشد.

سئو هدف نیست بلکه ابزاری تخصصی برای دستیابی به افزایش درآمد و سود می باشد.

باتوجه به توسعه و افزایش کسب و کارهای اینترنتی تهران ، سئوبهینه تمرکز خود را بر ارائه بهترین خدمات سئو در تهران و البته سایر شهر های ایران نهاده است.

از مهم ترین ابزارهای کسب درآمد در دنیا و ایران ساخت فروشگاه های اینترنتی می باشد که با توجه به افزایش رقابت میان وبسایت های فروشگاهی اهمیت سئو بالا رفته است.

سئوبهینه به شکلی سایت را برای شما طراحی می کند که از همان ابتدا تمام فاکتور های سئو را دارا باشد ( سئوبیس باشد ) و استانداردهای روز دنیا در آن رعایت شود.

تعداد زیادی از وبسایت ها با سیستم مدیریت محتوای وردپرس ایجاد شده اند به همین دلیل ما سایت های وردپرسی را دقیق و تخصصی تر بهینه می کنیم.

بهینه سازی سایت و بهبود عملکرد ، ساختار ، سرعت و سازگاری وب سایت با موبایل ، افزایش رتبه گوگل و الکسا توسط متخصصین سئوبهینه برای صاحبین هر کسب و کاری در فضای مجازی ضروری است که سئو را بیاموزند به همین دلیل ما این فرآیند را به صورت تخصصی به علاقه مندان آموزش می دهیم.

تحقق اهداف شما وظیفه ماست.

سئوبهینه جهت بهینه سازی و سئو وب سایت های گوناگون شرکتی و سازمانی ، خبری ، شخصی ، فروشگاهی کلیه اصول و فاکتور های مهم را لحاظ می کند.

ما تکنیک های سفید فرآیند سئو داخلی سایت و سئو سایت خارجی را در اسرع وقت و بازدهی بالا برای شما پیاده سازی می نماییم.

از مهم ترین نتایج سئو وب می توان به ارتقا رتبه سایت در موتور های جستجو علی الخصوص گوگل اشاره کرد که افزایش درآمد ، تضمین فروش و تعداد مشتریان را برای شرکت شما به همراه دارد.

سایر خدمات ما به شما در زمینه های تولید محتوا ، ثبت بک لینک های قوی و باکیفیت ، بهینه سازی سورس سایت ، فشرده سازی و کاهش حجم تصاویر و آموزش سئو می باشد.

در ادامه ضمن معرفی خدمات سئوبهینه ، برخی از مهم ترین روش ها و فاکتور های بهینه سازی وب سایت را برای آشنایی و آموزش شما بیان می کنیم.

نام شما آدرس ایمیل * شماره تماس * آدرس سایت مورد نظر * برخی از همکاران ما و افراد دیگر به اشتباه از لفظ افزایش رتبه سایت استفاده می کنند که این اشتباه است.

هدف شما این است که یک سایت مثلا  از رتبه 25 به رتبه 3 ارتقا یابد پس شما در پی کاهش رتبه در گوگل با سئو سایت هستید نه افزایش آن.

ارتقا رتبه همان هدف اصلی از SEO می باشد که برای پایین آوردن عدد رتبه سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجو باید به کار رود.

برای این کار باید علایق گوگل را بشناسید و از نکاتی که مورد قبول نیست دوری کنید.

از سئو سایت چه انتظاری دارید ؟ بهترین جواب برای این سوال قرار گرفتن در لینک های بالای گوگل است.

برای تحقق این مهم با سئوبهینه تماس بگیرید ، متخصصین ما صفحه اول گوگل را فرش زیر پای شما می کنند ما وقتی ادعا می کنیم که بهترین خدمات سئو سایت و طراحی آن را با پایین ترین تعرفه قیمتی ارائه می دهیم بی دلیل نیست.

با توجه به پیشینه ای که در این زمینه داشته ایم و رضایت مشتریان فعلی و سابق ما می توانیم بگوییم که جز بهترین شرکت های سئو و طراحی وب هستیم.

متخصصین سئو ما در زمینه های گرافیکی ، طراحی وب و بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو جز فارغ التحصیلان دانشگاهی رشته های مربوطه هستند و علاوه بر سطح علمی بالایی که دارند با کسب تجربه کاری بواسطه فعالیت چندین ساله بهترین مشاوره و خدمات را به شما ارائه می دهند بهترین راه برای اطمینان از سفارش و موفقیت سئو سایت این است که آن را به یک متخصص و مجموعه حرفه ای بسپارید ، با این کار هم خیالتان آسوده خواهد بود و هم به نتیجه مورد نظر خواهید رسید.

یک متخصص سئو تمام چم و خم کار را می شناسد و حتی با اتمام کار به شما آموزش ها و مشاوره های تخصصی می دهد آموزش سئو برای تک تک افراد و شرکت هایی که در کسب و کار های الکترونیکی و آنلاین فعال هستند ضروری می باشد.

شما باید به سمتی گام بردارید که بتوانید به صورت تخصصی وب سایت های خود را بهینه کنید.

ما در زمینه مشاوره و آموزش سئو با همکاری متخصص های خود شما را یاری می کنیم.

گوگل چه محتوایی را دوست دارد؟ اهمیت بک لینک در سئو روش های افزایش بازدید سایت سئو url یا آدرس صفحات باید کوتاه و مرتبط با کلمات کلیدی و عناوین همان صفحه باشند تا به ارتقای جایگاه شما کمک کنند.

اگر آدرس هر صفحه نامناسب باشد یا با عناوین صفحات دیگر تداخل داشته باشد علاوه بر بدفهمی برای گوگل ، کاربران را نیز دچار ابهام می کند.

به همین علت در بخش پشتیبانی و آموزش های گوگل تاکید شده که هر صفحه سایت یک آدرس و عنوان مختص خود داشته باشد.

ویدیو مارکتینگ و تبلیغات مبتنی بر تصاویر برای سئو وبسایت اهمیت زیادی دارد و موجب تقویت سئو ویدئو و بازدید بیشتر ویدئو توسط کاربران می شود و مخاطبان مدت زمان بیشتری را روی سایت شما صرف می کنند.

خود موتورهای جستجو  هم در بخش هایی از سایت خود از ویدیو های توضیحی و آموزشی استفاده می کنند.

جوملا و وردپرس دو سیستم مدیریت محتوای محبوب در طراحی سایت هستند که هر کدام ویژگی های خاص خود را جهت بهینه کردن دارند.

در هر دو حالت ما می توانیم خدمات سئو را به بهترین نحو و با تضمین کیفیت بالا به شما ارائه کنیم.

نکته مهم در بهینه سازی این نوع سایت ها ، استفاده کمتر از افزونه است.

اگرچه افزونه ها کار را راحت می کنند ، اما موجب افزایش حجم کد و ایرادات دیگری می شوند.

نهایتا دو یا سه افزونه کافیست و بیش از آن برای سایت مضر است.

سئو سایت برای صفحات موبایل هم قلق های خاص خودش را دارد ، در صورتی که مایل باشید ما می توانیم وب شما را برای موبایل بهینه کنیم و AMP را برای شما راه اندازی کنیم.

رتبه بندی های جدید گوگل براساس قابلیت های موبایلی یک سایت انجام می شود.

سایت هایی که نسبت به صفحات موبایلی ریسپانسیو نیستند پس از مدتی از نتایج گوگل در موبایل و در ادامه از رتبه بندی دستکاپ حذف می شوند.

یکی از مراحل مهم سئو رفع ایرادات موجود در سایت می باشد.

این ایرادات می تواند به مواردی مثل کدنویسی بد یا ایرادات قالب مربوط باشد و یا اشکال در تصاویر و نوشتن مطالب آن باشد.

خیلی مهم است که ابتدا با ابزار های آنلاین این ایرادات شناسایی شوند و در اسرع وقت رفع شوند.

ایرادات ایجاد شده می توانند بر روی دید گوگل از سایت شما تاثیر منفی بگذارد و  موجب افت رتبه شما شوند.

ایراداتی که خواسته یا ناخواسته  به وجود آمده اند سد محکمی بر سر راه فرآیند سئو هستند که در صورت عدم توجه به این مشکلات و خطا های فنی کل کار بی نتیجه می ماند.

پس از اینکه سفارش شما ثبت شد ما بلافاصله سایت شما را از تمام جهات مورد بررسی قرار می دهیم.

چندین ابزار متفاوت برای آنالیز سئو وجود دارد که هر کدام بخشی از معیار ها را تحلیل می کنند.

در ادامه با ارائه یک پروپوزال کامل ، وضعیت سایت ، اقدامات لازم برای افزایش سئو و برآورد هزینه دقیق و قسط بندی شرایط پروژه را اعلام می نماییم.

مراحل اصلی سئو به سه گروه تقسیم می شوند: تکنیکال ، داخلی و خارجی! وقتی هر مرحله انجام می شود باید با دقت بالایی کنترل شود تا احیانا خطایی رخ ندهد.

پس از اتمام مراحل اصلی سئو ما گزارش های ماهیانه به شما ارائه می کنیم تا کیفیت و اثربخشی خدمات ما را به خوبی مشاهده کنید.

در مرحله اول ، ساختار و چهارچوب وب سایت شما بهینه سازی می شود.

تعریف تگ های HTML ، افزایش سرعت ، نشانه گذاری schema ، ایجاد و بهبود فایل robots.

txt و htaccess ، فشرده سازی کد قالب و سایر اقدامات فنی در حوزه سئو تکنیکال قرار دارد.

در گام دوم برای کنترل سئو داخلی به سراغ تولید محتوا ، اصلاح لینکسازی داخلی ، ایجاد ارتباط قابل فهم برای کاربران و ربات موتور جستجو میان صفحات داخلی ، درج عبارات کلیدی خواهیم رفت.

و در نهایت با بهبود تعامل سایت با شبکه های اجتماعی و محیط خارجی با ثبت بک لینک و رپورتاژ و حذف لینک های اسپم ، وضعیت سایت به شرایط قابل قبولی خواهد رسید و جایگاه مطلوب خود در گوگل را تثبیت خواهد کرد.

البته بسیاری از عوامل خارجی در کنترل مالک سایت نیستند، گاها بسیاری افراد جهت تخریب رقبا دست به لینکسازی بی کیفیت می کنند.

این ابهام برای برخی از کاربران به وجود می آید که کدام شرکت را برای طراحی ، بهینه سازی یا سئوسایت کسب و کار اینترنتی خود انتخاب کنند.

متاسفانه برخی از شرکتها به تعهدات خود در قبال مشتریان عمل نمی کنند و موجب ناراحتی آنها می شوند.

اما سئوبهینه با تعهد و تخصص مثال زدنی در خدمت شما عزیزان می باشد.

ما در ابتدا وضعیت سایت شما را کاملا بررسی و تحلیل می کنیم و با ارائه مشاوره های رایگان شما را پشتیبانی خواهیم کرد.

نکته قابل توجه در رابطه با شرکت سئوبهینه این است که هزینه ها پس از تحقق تعهدات دریافت می گردد.

در طول اجرای پروژه ، گزارش های ماهانه به شما خواهیم داد و می توانید از آموزش های رایگان سئو بهره مند گردید.

همچنین از ویژگی های سئوبهینه می توان به متخصصین سئو و بازاریابی فارغ التحصیل صنعتی شریف ، انجام چندین پروژه بزرگ و کوچک ، رضایت مشتریان سابق در جهت رونق کسب و کار آنها اشاره داشت.

رضایت شما اعتبار ماست! در ادامه برخی از مقالات روز سئو و مارکتینگ آنلاین را می توانید مطالعه نمایید: هر ساله تغییرات زیادی در فاکتورها و الگوریتم های رتبه بندی گوگل نسبت به سال قبل ایجاد می شود ، به همین دلیل در این مقاله مهم ترین نکات سئو در سال 2021 را بیان می کنیم که در نتیجه بررسی چندین مقاله و نظرات متخصصین این حوزه بدست آمده است.

6 فاکتور و موردی […] در این مطلب به شما توضیح می دهیم که اهمیت بازاریابی و تبلیغات یوتیوب چیست ، چه نقشی در تجارت الکترونیک دارد و چرا انتشار ویدئو در youtube مزایای زیادی در افزایش ترافیک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی دارد.

یوتیوب یکی از وب سایت هایی است که می تواند به بازاریابی و تبلیغات در اینترنت […] یکی از سوالات رایج برای افراد تازه کار ، کلمات کلیدی چیست ؟ می باشد.

کلمات کلیدی مهم ترین و پرتکرارترین واژه ، عبارات ، ایده و موضوعاتی هستند که توسط کاربران برای دسترسی به محصولات ، اطلاعات یا خدمات در هر صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند و محتوای سایت در رابطه با آن […] خرید بک لینک تاثیر زیادی در افزایش فروش یک سایت یا فروشگاه اینترنتی دارد.

اگر در وبسایت معتبر ، مطمئن و با بازدید قابل قبول لینکی ثبت کنید ، علاوه بر اینکه رتبه سایت شما بهبود می یابد و بصورت غیر مستقیم موجب بهبود فروش سایت می شود ، بسیاری از کاربرن مستقیما وارد سایت […] در فضای مجازی تعداد زیادی موتور جستجو ، جهت دستیابی کاربران به انواع اطلاعات نوشتاری ، تصویری ، صوتی و … وجود دارد که اکثر کاربران ایرانی ، گوگل را بیشتر می شناسند و از آن برای جستجو بیشتر استفاده می کنند.

اما در کل دنیا موتورهای جستجوی دیگری مثل بینگ نیز مورد استقبال کاربران […] الگوریتم دزد دریایی ( google pirate ) در سال 2012 برای مقابله با سرقت محتوا ، ویدئو و تصاویر یا حتی نرم افزارهای قفل شکسته ارائه شد و اما هدف آن چیست ؟ مقابله با وبسایتها یا افرادی که قوانین کپی رایت را نقض می کنند.

سالهاست که در حوزه رسانه و سرگرمی ، چنین […] یادگیری و آموزش تولید محتوا بصورت آنلاین و حضوری امکان پذیر است و شما را مسلط به روش های بازاریابی اینترنتی و اصول تبلیفات با استفاده از انواع محتوای متنی ، تصویری و ویدئویی می کند.

حوزه تولید محتوا ظرفیت های زیادی را برای کار افرادی با مهارت های ارتباطی عالی ، توانایی نوشتن ، […] اگرچه که افزایش بازدید گوگل به عنوان یکی از منابع بالا بردن بازدید و ترافیک سایت است و موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی نیز موثر هستند ، اما گوگل به عنوان موتور جستجوی اصلی برای ایجاد بازدید طبیعی برای سایت ها است و به همین دلیل افزایش ورودی کاربران از گوگل اهمیت زیادی دارد.

[…] آدرس : تهران – پونک جهت تماس با سئوبهینه با شماره 44871861 تماس بگیرید.

امکان ارتباط در تلگرام و واتساپ

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map