افزونه بهینه سازی سایت برای موبایل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با افزونه  بهینه سازی سایت برای موبایل کسب وکار اینترنتی پر سود را تجربه کنید. یکی از عواملی که امروزه باعث رونق کسب وکار شده است سایت های اینترنتی هستند. منتها این وب سایت ها به نوبه خود شرط کافی برای کسب سود و درآمد نیستند چرا که در صورت داشتن یک سایت بدون سئو و تبلیغات و بازاریابی در سطح اینترنت مانند یک خودرو خیلی خوب است که در اعماق یک پارکینگ طبقاتی پارک شده است و هیچکس از وجود آن باخبر نیست. در واقع سئو یک روش برای روآوردن آن خودرو و به نمایش گذاشتن آن محصول به روشی کاملا تخصصی به مشتریان است. شرکت سیماگر یک هولدینگ حرفه ای در زمینه طراحی و تولید نرم افزار میباشد که با یک تیم متخصص حرفه ای به توسعه بازاریابی اینترنتی سایر شرکت ها کمک میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بهینه سازی نسخه موبایل وردپرس به دلیل تغییراتی که در الگوریتم‌های گوگل در حال رخ دادن است و با خرید سیستم عامل اندروید توسط گوگل بهینه بودن سایت برای موبایل بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است تاثیر به‌سزایی در سئو و بهینه سازی وبسایت شما خواهد داشت.

اخیرا گوگل با معرفی سرویس AMP سعی بر این دارد تا محتوای صفحات وبسایت‌ها را برای موبایل‌ها بهینه سازی کند.

در این مقاله از دکتر وردپرس قصد دارم تا به معرفی افزونه‌ای بپردازم که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا اقدام به بهینه سازی نسخه موبایل وردپرس با استفاده از AMP وردپرس کنید و تمامی صفحات خود را برای دیوایس‌های موبایلی بهینه کنید.

اگر در موتور جستجوی گوگل به دنبال مطلب خاصی بوده باشید حتما مشابه تصویر زیر مشاهده کرده‌ابد که در کنار نام برخی از وبسایت‌ها از عبارت AMP استفاده شده است که نشان از استفاده این سایت از پروژه Accelerated Mobile Pages دارد.

کارکرد AMP به این صورت است که محتوای سایت را در کم‌ترین حجم ممکن برای کاربران موبایلی نمایش می‌دهد که در وردپرس این نوع نمایش به این شکل است که بخش‌هایی همچون عنوان سایت، نام نوشته، نویسنده نوشته،‌تاریخ نوشته، محتوای نوشته، دسته‌بندی و در نهایت دکمه‌ای برای ارسال نظر نمایش داده خواهد شد، البته نمایش المان‌های مختلف در AMP وردپرس مختلف بوده و قادر خواهید بود تا آن را سفارشی سازی کنید.

افزونه‌ای که قصد معرفی آن را دارم با عنوان AMP for WP در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است و تاکنون توانسته است تا بیش از 40.

000 نصب فعال و کسب امتیاز 4.

5 را ازآن خود نماید که با استفاده از آن قادر به ایجاد نسخه AMP وردپرس در سایت خود خواهید بود.

پس از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر منویی با عنوان AMP در پیشخوان سایت وردپرسی شما افزوده خواهد شد، روی آن کلیک کنید تا به صفحه تنظیمات افزونه و سفارشی سازی آن هدایت شوید.

Logo: در این بخش لووی وبسایت خود را آپلود نموده و یا اینکه از میان کتابخانه چندرسانه‌ای وردپرس انتخاب کنید.

Custom Logo Size: اگر قصد دارید تا از اندازه دلخواهی در لوگو استفاده کنید این گزینه را فعال کرده و سپس اندازه دلخواه خود را بر حسب پیکسل انتخاب کنید.

AMP on Pages: با فعال کردن این گزینه AMP وردپرس در تمامی صفحات وبسایت که شامل مطالب، برگه‌ها، دسته‌بندی، برچسب و… می‌باشد اعمال خواهد شد.

launch post builder: با کلیک بر روی این دکمه به مسیر نمایش> سفارشی‌سازی هدایت خواهید شد که در آن قادر خواهید بود تا بخش‌های مختلف همچون عنوان سایت، عنوان نوشته، متای نوشته، دکمه اشتراک گذاری مطالب و.

.

را سفارشی سازی کنید تا در صفحه مطالب در حالت AMP وردپرس نمایش داده شوند.

Search: با فعال کردن این گزینه امکان جستجو در نسخه AMP وردپرس فعال شده و کاربران قادر به جستجو در سایت خواهند بود.

Call Now Button: این امکان را به شما خواهد داد تا دکمه‌ای برای تماس مستقیم در نسخه موبایل به کاربران نمایش دهید تا با کلیک بر روی آن قادر به هدایت در برنامه تماس گوشی شده و با شما در ارتباط باشند، پیش از این در مقاله ساخت دکمه تماس چسبان در وردپرس به معرفی افزونه‌ای با همین کارکرد پرداخته‌ام که می‌توانید از آن استفاده کنید.

Custom CSS: در این بخش نیز قادر خواهید بود تا نام کلاس استایل دلخواه خود را در آن وارد کنید تا از استایل سفارشی در نسخه AMP وردپرس استفاده کنید.

Sticky Social Icons: با فعال کردن این گزینه امکان نمایش دکمه اشتراک گذاری مطالب در شبکه‌های اجتماعی به صورت چسبان نمایش داده خواهد شد.

Excerpt in single: با استفاده از این گزینه قادر خواهید بود تا خلاصه مطالب را در نسخه موبایل وردپرس نمایش دهید.

Next-Previous Links: این گزینه امکان نمایش نوشته قبلی و نوشته بعدی را به شما خواهد داد.

Show Post Modified Date: با استفاده از این گزینه تاریخ ارسال مطالب در نسخه موبایل نمایش داده خواهد شد.

Author Bio in Single: با فعال کردن این بخش باکس نویسنده مطالب در صفحه نوشته وردپرس نمایش داده می‌شود.

Show Related Post from: این گزینه امکان نمایش مطالب مرتبط بر اساس دسته‌بندی و برچسب را در وردپرس خواهد داد که در فیلد Number of Related Post قادر به انتخاب تعداد مطالب مرتبط جهت نمایش در نسخه موبایل خواهید بود.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید در این بخش قادر خواهید بود تا به درج تبلیغات در نسخه AMP وردپرس بپردازید و در بخش‌های مختلف اقدام به نمایش بنر تبلیغاتی کنید.

با مراجعه به این تب قادر خواهید بود تا لینک اشتراک گذاری مطالب در صفحات اجتماعی مختلف را مدیریت کرده و آنها را نمایش دهید.

Meta Description: با فعال کردن این گزینه متای توضیحات در صفحات نسخه موبایل وردپرس درج خواهند شد.

Meta Tags from Yoast: با استفاده از این گزینه امکان نمایش متای توضیحات از طریق افزونه سئو وردپرس فراهم خواهد شد.

Yoast Description in ld+json: با فعال کردن این گزینه امکان نمایش توضیحات بر اساس آی‌دی و json فراهم خواهند بود.

Advanced Index & No Index Options: در این بخش قادر خواهید بود تا بخش‌های مختلف برای ایندکس در گوگل را فعال و یا غیرفعال کنید که شامل مواردی همچون شماره صفحات، صفحه آرشیو نویسنده، دسته‌بندی، برچسب و.

.

می‌باشد.

با مراجعه به این بخش قادر خواهید بود تا تعداد نظرات برای نمایش در هر بخش از صفحه نوشته را تعیین کرده و در صورتی که از قابلیت نمایش نظرات وردپرس با Disqus استفاده می‌کنید امکان نمایش نظرات از طریق این سایت را نیز فعال کنید.

یا اینکه نظرات موجود در صفحه فیسبوک خود را نمایش دهید.

با مراجعه به این منو قادر خواهید بود تا بخش‌های مختلف برای نمایش در افزونه را ترجمه و فارسی سازی کنید.

Archive page Support: فعال کردن امکان آرشیو صفحات در نسخه موبایل وردپرس Mobile Redirection: ریدایرکت خودکار کاربران موبایلی به نسخه AMP وردپرس RTL Support: این گزینه را برای راستچین کردن و پشتیبانی از زبان‌های راست به چپ که برای زبان فارسی لازم است فعال کنید.

Link to Non-AMP page in Footer: با فعال کردن این گزینه لینک به نسخه AMP وردپرس نمایش داده خواهد شد.

#amp #amp چیست #amp وردپرس #افزونه amp #بهینه سازی نسخه موبایل وردپرس #ساخت نسخه amp سایت #ساخت نسخه موبایل وردپرس #نسخه موبایل با amp in ke poolieeeeeeeeeeeeeee خیر رایگانه در انتها میتونید دانلود کنید.

ولی پیشنهاد میکنم از لینک زیر برای amp و شتاب دهنده موبایل سایتتون استفاده کنید.

https://doctorwp.

com/amp سلام من با wptouchنسخه موبایل رو استفاده کردم همه چیز خوبه ولی لینک دانلود هام توی نسخه موبایل مشخص نمیشه.

یک جعبه دانلود مثل سایت پی سی دانلود قرار دادم میتونه بخاطر اوون باشه؟اصلا چنین چیزی میشه یا اشکال از جای دیگس؟ شاید زیاد دقیق مشابه نباشه ولی فرق خاصی هم نداره سلام این افزونرو فعال کردم همه تنطیمات رو انجام دادم فقط اینکه وقتی با موبایل میرم سایت گوگل تو جستجوها سایتم میاد AMP نوشته نشده ؟این موردی نداره یا حتما باید این نوشته کناره سایتم باشه که نشون بده چون افزونرو فعال کردم من درود، یه مدتی طول میکشه تا سایت به طور کامل آنالیز بشه و درکنار نتایج عبارت AMP اضافه بشه، مدتی تامل کنید.

سلام به نظرتون الان لازم هست اینکار و آیا هر چه زودتر این امکان رو فراهم کنیم امتیاز خاصی میگیریم ؟ بعد تبلیغات در سایز گوشی نشون نمیده باید چیکار کرد ؟ (منظورم برخی تبلیغات مهم هست مثل اطلاعیه ای که مهمه برای سایت چون در سبک خاصی تو گوشی نشون میده ) درود، مطمئنا امتیاز خاصی داره هرچی سایت با الگوریتم‌های جدید گوگل مطابق باشه، اما بهتره که با کدنویسی بتونید تا جای ممکن سفارشی سازی کنید ضمن اینکه موارد مهم Amp رو رعایت کنید.

موفق باشید.

.

ارسال    میزبانی شده در هاست وردپرس "میزبان فا"

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map