افزونه سئو حرفه ای

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با افزونه  سئو حرفه ای شما وارد یک سیستم درآمد زا در سطح اینترنت خواهید شد. سئو سایت به طور کلی به سه دسته عملیاتی شامل سئو کلاه سفید ، سئو کلاه سیاه ، سئو کلاه خاکستری تقسیم میگردند که هر شرکتی بسته به صداقت و مسائل مشتری مداری از هریک از این دسته های استفاده میکند تا مشتریان را به اهداف خود برسانند. اما یک نکته خیلی ضروری وجود دارد که تفاوت های بسیاری در این سه دسته وجود دارد که در صورتی که از روی ناآگاهی آن ها را انتخاب کنید ممکن است کل دامنه وب سایتی که برایش هزینه کرده اید را دچار چاله ی عمیقی کنید که دیگر نتوانید با آن کار کنید. سئو کلاه سیاه نوعی سئو است که باتوجه به دانش Dark Web صورت میگیرد و عملا به نوعی یک سری راه دورزدن موتورهای جستجو از جمله گوگل است که شما را زودتر و با هزینه کمتر به هدفتان میرساند. شرکت سیماگر سئو سایت شما را به صورت کلاه سفید و کاملا ارگانیک انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید محصول در سبد خرید وجود ندارد بروزرسانی خودکار امتیاز خریداران:3.

09از11رای ژاکت این محصولات مشابه را به شما پیشنهاد می‌کند بسته کامل سئو حرفه ای و قدرتمند | All In One Seo Pack Pro ⚡ بسته سئوی حرفه ای ⚜ قدرتمند ترین افزونه بهینه سازی سایت وردپرسی برای موتورهای جستجوگر این افزونه قدرتمند ترین افزونه بهینه سازی سایت های وردپرسی برای موتورهای جستجوگر است که بسیاری از وبلاگ نویسان و وبمسترها بر روی سایت وردپرسی خود از آن استفاده می کنند (بیش از 30 میلیون).

این افزونه نیز با توجه به سابقه خوب خود و البته نسخه های بروزرسانی که توسط توسعه دهندگان آن به صورت دوره ای انتشار پیدا می کند یکی از آیتم های برتر برای انتخاب افزونه ای برای بهینه سازی سایت وردپرسی شما می تواند باشد.

افزونه سئو با فعال شدن این قابلیت  وب سایت شما را به شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و تویتر متصل خواهد کرد و براحتی تعداد بازدید سایت شما افزایش پیدا میکند .

با استفاده از باکسی که به ویرایشگر برگه/نوشته/محصولات و غیره اضافه میشود میتوانید عنوان ، توضیحات و کلمات کلیدی را مدیریت و موتور های جستجو را راهنمایی کنید تا مطالب شما را بسرعت اندکس کنند .

این قابلیت وب سایت شما از دست سایت ها و ربات های فید خوان راحت خواهد کرد و از اضافه شدن وب سایت شما به لیست سیاه (کپی مطالب شما) جلوگیری خواهد کرد .

بعلت قدیمی بودن این افزونه از نظر زمان انتشار با تغییرات زیادی توانسته کلیه باگ های امنیتی را رفع و با سایر افزونه های وردپرس سازگار شده است تا مشکلی در عملکرد آنها پیش نیاید .

(عدم تداخل) یک قابلیت بسایر مهم برای وب سایت شما تولید نقشه ویدئوی سایت (سایت های آموزشی و ارائه دهنده فیلم و فایل ویدئویی)می باشد که مطالب و اطلاعات سایت را به موتور های جسجتجو مانند یاهو ، گوگل یا بینگ ارسال کند و با سرعت و دقت بیشتری موتور ها وب سایت شما را آنالیز و در نتایج جستجوی خود دقت بیشتری داشته باشند .

(بهبود اندکس مطالب) براحتی و بدون دانش کد نویسی سئوی وب سایت خود را کنترل کنید و با فعال سازی امکانات افزونه سئوی وب سایت را توسعه دهید و بصورت حرفه ای بهینه سازی سایت را در دست بگیرید .

این قابلیت سیستم خروجی گیری اطلاعات یا درونریزی اطلاعات را به سایت شما اضافه خواهد کرد تا براحتی از تنظیمات سئو بکاپ تهیه کنید یا اطلاعات سئو (عنوان ، توضیحات یا کلمات کلیدی) سایر افزونه ها را در این افزونه وارد کنید .

تولید نقشه سایت برای موتور های جستجو اولین گام برای بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو می باشد .

وب سایت خود را از نظر سئو کنترل و آماده معرفی به موتور های جستجو کنید با فعال سدن این قابلیت ، امکان ویرایش ربات سایت به وب سایت شما اضافه خواهد شد .

محصولات خود را با استفاده از این افزونه بهینه کنید تا در نتایج جستجوی گوگل برتر باشید و فروش خود را افزایش دهید .

یک بار برای همیشه از تولید متای تکراری جلوگیری کنید و در امر سئو دقیق و حرفه ای حرکت کنید .

این افزونه می تواند به صورت خودکار برای صفحات سایت وردپرس شما متا تگ های Title ، description ، Keywords را ایجاد کند که همانند افزونه قبل حتی شما می توانید با استفاده از کادری که در زیر صفحه افزودن نوشته یا صفحه ظاهر می شود این مقادیر را به دلخواه خود تغییر دهید که معمولاً برای نمایش نتایج در موتورهای جستجوگر و رتبه بندی سایت شما استفاده می شود.

این افزونه در نسخه های جدید خود کاملاً با این امکان جدید وردپرس سازگار شده است و اگر شما برای انتشار بعضی از نوشته ها و محتوای سایت وردپرسی خود از Custom Post Types استفاده می کنید برای بهینه سازی صفحات آن ها نیز می توانید به راحتی و با سازگاری کامل از این افزونه استفاده کنید.

افزونه All in One SEO Pack Pro به گونه ای ساخته شده است که اگر شما یک کاربر تازه کار نیز باشید می توانید برای سئو سایت خود از این افزونه استفاده کنید.

تنها کافی است این افزونه را بر روی سایت یا وبلاگ وردپرسی خود نصب کنید و این افزونه تمامی کارهای لازم را می توان گفت به صورت خودکار برای شما انجام می دهد که این امکان به سادگی استفاده از این افزونه خیلی کمک کرده است.

همانطور که در بالاتر نیز گفتیم به این دلیل که این افزونه یک افزونه ریشه دار و قدیمی است بسیاری از افزونه های دیگر در این زمینه کاملاً با آن سازگاری دارند و شما می توانید از آن در کنار دیگر افزونه های سئو مانند Auto Meta ، Ultimate Tag Warrior و … به راحتی و با اطمینان کار کنید.

اما شاید سوال شما این باشد که اصلاً چه نیازی به نصب افزونه های سئو در وردپرس است .

آیا خود وردپرس به صورت پیش فرض نمی تواند رتبه سایت ما را در موتورهای جستجوگر افزایش دهد و از این طریق بازدید کنندگان جدیدی را به صورت روزیانه برای سایت ما کسب کند ؟ در جواب این سوال باید بگوییم وردپرس یک سیستم متن باز ، کاملاً رایگان است و در ساخت و توسعه آن به نکات زیادی مانند سادگی کار با آن ، حجم پایین کدها ، استفاده از آن برای هر منظوری و … در نظر گرفته شده است و هیچ تعهدی را وردپرس در ارئه دادن یک سیستم که تمامی نیاز های شما را بر طرف کند ندارد.

همانطور که بسیاری از دوستان می پرسند چرا در سیستم عامل اوبنتو بعد از نصب نیاز به اضافه کردن پک های نرم افزاری و کدگذاری های دیگر است تا یک دسکتاپ کامل را داشته باشیم و مانند سیستم عامل ویندوز در آن همه چیز از قبل فراهم نشده است.

شما می توانید سیستم های متن باز را هر طوری که می خواهید پیکر بندی کنید و با توجه به نیاز خود از افزونه ها و الصاق هایی که برای آن سیستم توسط دیگر توسعه دهندگان ایجاد شده است استفاده کنید و یکی از جذابیت های کار با اینگونه نرم افزارها و سیستم ها ، همین نکته است.

حال اگر می خواهید صفحات سایت خود را که با سیستم وردپرس ایجاد کرده اید برای موتورهای جستجوگر بهینه سازی کنید و با این کار در سئو داخلی سایت خود قدم مثبتی را بردارید و بتوانید بازدید کنندگان بیشتری را از طریق موتورهای جستجوگر به سایت خود جلب کنید می توانید علاوه بر امکانات پیش فرض وردپرس و پوسته های آن برای سئو از افزونه هایی که برای این کار نیز ساخته شده اند استفاده کنید.

لازم به ذکر است این افزونه ها معمولاً اکثر کارها را به صورت خودکار انجام می دهند و نیازی نیست که شما از علم سئو و بهینه سازی سایت اطلاعات چندانی را داشته باشید.

تفاوت این افزونه با WordPress SEO و سایر افزونه های سئو در سن آن ها است و این امر باعث شده است که با این افزونه پیر تر بسیاری از افزونه ها و پوسته های وردپرسی دیگر کاملاً سازگار باشند و حتی در بعضی از مواقع برای استفاده از آن ها نیاز به نصب این افزونه را دارید اگر می خواهید به بهترین نتیجه ممکن برسید.

لطفا پس از خرید برای فعال سازی به قسمت دانلود های ژاکت رفته و لایسنس فعال سازی محصول را دریافت فرمائید لازم بذکر است که کلیه بروزرسانی ها را به ترتیب از پنل ژاکت دریافت خواهید کرد .

اطلاعیه مهم : با توجه به تست هایی که برای نسخه های 4 اجرا میشود این نسخه پایدار نیست و درحال رفع مشکلات جزئی هستیم و بعد از ارائه یک نسخه پایدار نسخه جدید روی ژاکت ارائه و ایمیل اطلاع رسانی آن ارسال خواهد شد .

خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

امتیاز خریداران:3.

09از11رای پرو استایل

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map