اموزش توسعه اپلیکیشن

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی وب اپلیکیشن از سال 85 در ایران شروع به رنگ دهی کرد و به تدریج در طی این سال ها بین مردم رواج پیدا کرد. شروع کننده این موج سایت بزرگ دیجی کالا که مالکین محترم آن برادران محمدی بوده اند، بوده است و تا به امروز که اسنپ و تپسی و افق کوروش یا همان اّکالا بوده و .. هستند رسیده است.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید نرم افزار و وب اپلیکیشن های توزیع شده است که با تکیه به تجربه و استفاده بجا از تکنولوژ های جدید در معماری نرم افزار تضمین یک وب اپلیکیشن مستحکم و توزیع پذیر و امن را به شما میدهد.با اموزش توسعه اپلیکیشن شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و در گوشی های موبایل برای ارائه خدمات و محصولات تان حضور مستمر پیدا کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مطالب پیشنهادی از سراسر وب چه از قبل تجربه برنامه نویسی داشته باشید و چه نداشته باشید، این دوره گام به گام مراحل ایجاد اولین برنامه Android را آموزش می دهد.

در این دوره یاد خواهید گرفت تا با Android Studio شروع به کار کنید، رابط کاربری ایجاد کنید و اپلیکیشن را تعاملی سازید.

همچنین نحوه نصب و تست برنامه خود را بر روی دستگاه Android به شما نشان خواهم داد.

Whether you have prior experience programming or not, this class will take you step-by-step through the process of creating your very first Android app.

You'll learn how to get up and running with Android Studio, how to create a basic user interface, and how to make the application interactive.

I'll also show you how to install and test your app on your own Android device.

پیشنهاد آموزش مرتبط در سیماگر پیشنهاد سیماگر آموزش های جدید مرتبط آموزش های برتر مرتبط پیشنهاد سیماگر آموزش های برتر هفته گیت توسط سرورهای اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی می شود.

آموزش پایتون | آموزش سی شارپ | آموزش جاوا | وحدت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map