اموزش ساخت فروشگاه اینترنتی مثل دیجی کالا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با اموزش ساخت فروشگاه اینترنتی مثل دیجی کالا شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خلاصه این صفحه : به نام خدا سلام به همه کاربران عزیز سایت کیت وردپرس در یک دوره فوق العاده عالی دیگر به نام آموزش ساخت سایت دیجی کالا در خدمت شما عزیزان هستیم در این دوره آموزش داده ایم چگونه می توانید بدون کدنویسی و با سرعت زیادی یک سایت بسیار حرفه ای مشابه دیجی کالا طراحی کنید و محصولات خود را به راحتی به فروش برسانید.

اگر شما هم نمی خواهید هزینه های بسیاری را برای طراحی یک سایت مشابه دیجی کالا پرداخت کنید و خودتان دوست دارید فروشگاه خود را طراحی کنید.

پس حتما اطلاعات این دوره را تا آخر مورد مطالعه قرار دهید چرا که در این دوره با استفاده از بهترین سیستم مدیریت محتوای جهان و کاملترین قالب فروشگاه یک سایت جذاب مانند دیجی کالا طراحی خواهیم کرد.

سایت دیجی کالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران و خاورمیانه است که روزانه میلیاردها تومان درآمد دارد این سایت تقریبا ۱۴ سال از تاسیس آن می گذرد و هروز در حال گسترش است.

به دلیل تکاملی که این سایت طی این ۱۴ سال طی کرده است تبدیل به یک فروشگاه فوق العاده جذاب و کاربرپسند شده است و نماد UI و UX فروشگاه اینترنتی در ایران شده است.

خیلی از کاربرانی که قصد ورود به تجارت الکترونیک را دارند هدفشان این است که از این فروشگاه عظیم الگو بگیرند که البته این کار به فروش آنها کمک زیادی خواهد کرد چرا که اشتباهاتی که دیجی کالا تجربه کرده است آنها تجربه نخواهند کرد و همچنین چون کاربران زیادی به دیجی کالا عادت کرده اند پس رابطه خوبی با فروشگاه شما نیز برقرار خواهند کرد.

کاربرانی که قصد طراحی سایت دیجی کالا را دارند باید هزینه های زیادی را متقبل شوند و اگر همین الان شما گوشی خود را بردارید و به چند شرکت طراحی سایت تماس بگیرید می بینید که باید هزینه های میلیونی پرداخت کنید.

همچنین اگر خودتان قصد راه اندازی سایت داشته باشید و بخواهید با برنامه نویسی پیش بروید ۲ مشکل پیش روی شما خواهد بود اول اینکه ممکن است اصلا زمان و علاقه ای به یادگیری برنامه نویسی نداشته باشید و دوم اینکه اگر علاقه هم داشته باشید حداقل باید یکسال تمرین و ممارست به خرج بدهید تا بتوانید سایتی مشابه دیجی کالا طراحی کنید.

اما آیا راه ساده تری هم وجود دارد ؟ البته که بله ! چندین سال پیش شاید این راه وجود نداشت اما امروز با سیستم مدیریت محتواها و ابزارهایی که وجود دارد شما به راحتی می توانید حرفه ای ترین سایت ها را فقط در چند روز طراحی کنید.

پس هدف اصلی ما در این دوره این است که به شما عزیزان آموزش دهیم چگونه می توانید در چند روز با استفاده از بهترین ابزارهایی که به صورت رایگان در اختیار شما قرار دارید سایت یا فروشگاهی به عظمت دیجی کالا طراحی کنید و نیازمند هیچ متخصص و طراح سایتی نباشید.

خودتان آقای خودتان باشید و فقط به فکر گسترش کسب و کار خود باشید.

در دوره آموزش ساخت سایت فروشگاهی مانند دیجی کالا شما یاد خواهید گرفت بدون برنامه نویسی تمام بخش های یک فروشگاه را طراحی کنید و محصولات خود را در آن قرار دهید در واقع بسیاری از دوستانی که جمله بدون برنامه نویسی را می بینند احساس می کنند کیفیت این کار پایین تر از کارهایی با برنامه نویسی است در این دوره این حقیقت به شما ثابت خواهد شد که بدون سختی زیاد هم می شود به بهترین چیزها رسید بعد از طراحی فروشگاه خودتان به کمک این دوره حتما آن را با یک فروشگاه برنامه نویسی شده مقایسه کنید تا ارزش نتیجه کار خود را درک کنید.

آموزش طراحی سایت دیجی کالا مزیت های زیادی دارد که از مهم ترین مزیت های آن به هزینه کم آن می توان اشاره کرد اگر شما طراحی فروشگاه خود را به یک شرکت طراح سایت بسپارید علاوه بر هزینه اصلی شامل هزینه های زیاد دیگری نیز می باشد مثلا هزینه های اضافه کردن امکانات فروشگاه در حالی که بعد از این دوره خودتان می توانید هزاران امکانات به صورت رایگان و یا با هزینه های بسیار اندک به سایت خود اضافه کنید.

یا هزینه های پشتیبانی که بعد از هر مشکلی باید به شرکت طراحی سایت هزینه پرداخت کنید اما سیستمی که در این دوره آموزش داده شده است مشکل شما با یک سرچ ساده در گوگل به راحتی حل خواهد شد.

یکی از مهم ترین آموزش های این دوره ساخت یک سیستم چند فروشندگی حرفه ای است با سیستم چند فروشندگی شما قادر خواهید بود مانند سایت دیجی کالا فروشندگان زیادی را به سایت خود جذب کنید و به عنوان یک سایت واسطه عمل کنید یعنی افراد به عنوان فروشنده داخل سایت شما ثبت نام می کنند و محصول خود را در سایت شما به فروش می رسانند که از این طریق شما می توانید مبلغی به عنوان کمیسیون محصولات فروخته شده دریافت کنید.

همانطور که در دمو مشاهده کردید در این دوره سایتی مشابه سایت دیجی کالا طراحی کرده ایم و سایت آماده دیجی کالا قابلیتی است که شما با چند کلیک بدون نیاز به طراحی و زمان گذاشتن زیاد می توانید سایت طراحی شده در دوره را روی لوکال هاست یا هاست واقعی خود نصب کنید و سپس مطابق با سلیقه خود فروشگاه طراحی شده را ویرایش سازی کنید.

این امکان برای دوستانی مفید است که زمان کمی دارند و می خواهند با سرعت فروشگاه خودشان را راه اندازی کنند.

همچنین علاوه بر اینکه ابزارها و آموزش این محصول در سایت های دیگر جداگانه فروخته می شود سایت های آماده نیز هزینه زیادی برای شما خواهد داشت و برای آنها نیز باید هزینه جداگانه ای پرداخت کنید اما کیت وردپرس این افتخار را دارد که سایت آماده دیجی کالا را نیز در اختیار کاربران عزیز قرار دهد تا بتوانند بدون هدر دادن زمان زیاد بهترین سایت زمینه کاری خود را طراحی کنند.

  در این جلسه آموزش داده شده است چگونه یک پاپ آپ جهت دریافت ایمیل از کاربران طراحی کنید.

  با سلام امکان ویرایش صفحات با المنتور نیز وجود دارد؟ یعنی می توان به جای ویژال کامپوزر از المنتور استفاده کرد؟ آیا همراه آموزش قالب وودمات ارایه می شود؟ سلام دوست عزیز بله از المنتور هم می توانید استفاده کنید و همچنین آخرین نسخه قالب نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت دگاه پرداخت خراب است.

سلام کاربر عزیز به دلیل بلک فرایدی و شلوغی تراکنش ها درگاه پرداخت دچار قطع و وصلی می شود لطفا مجدد امتحان کنید این دوره با دوره دیگری که گذاشتید آموزش قالبودمارت است چه فرقی دارد؟ ایا این دو دوره متفاوت هستند؟ میخواهم کامل مسلط شوم.

اگر فرق دارند لطفا بگویید هر دو را تیه کنم سلام دوست عزیز نیازی به هر دو دوره نیست دوره دیجی کالا کامل تر است و در آینده آپدیت و آموزش های بیشتری در آن اضافه می شود اما آموزش قالب وودمارت صرفا آموزش خود قالب است سلام خداقوت دمو رو با موبایل دیدم لیست دسته بندی محصولات نداشت و آیا میشه مثل دی جیکالا فروشنده های متفاوتی داشته باشند ممنون سلام کاربر عزیز دسته بندی ها در موبایل به صورت رسپانسیو نمایش داده می شود و گزینه های که ضروری نیست نمایش داده نمی شود همچنین شما می توانید با نصب افزونه دکان فروشندهای مختلفی در سایت خود برای فعالیت داشته باشد.

سلام اگر فقط بخوایم آموزش رو خریداری کنیم هزینش چقدر میشه ؟ سلام دوست عزیز اگر تنها به آموزش قالب وودمارت نیاز دارید پیشنهاد می کنم از دوره آموزش قالب وودمارت بدون قالب استفاده کنید سلام آیا ساخت سیستم چند فروندگس اختصاصی و با کد نویسی آموزش میدین یا ساخت سیستم چند فروشندگی از طریق دکان یا هر افزونه دیگر سلام محمد عزیز با افزونه دکان آموزش داده می شود سلام پشتیبانی داره محصول؟ چه فرقی با محصول ۷۹۰ تومنی ۰ تا ۱۰۰ داره.

؟ من به راه اندازی سریع نیاز دارم و دانش اینترنتی دارم ولی تابحال خرید دامنه و هاست و… کار نکردم.

خداییش با این ۲۱۵ تومن میتونم سایتی مثل دیجی کالا طراحی کنم؟ برا فروش محصولات نور و روشنایی نیاز دارم سلام آقای محسن عزیز بله این دوره پشتیبانی داره تفاوت این محصول با ۰ تا ۱۰۰ این هست که در دوره صفر تا صد یک سایت را از پایه با برنامه نویسی طراحی می کنیم یعنی خودتان می توانید یک قالب وردپرس را به صورت کامل طراحی کنید که طول دوره طولانی است و زمان و انرژی بیشتری نیاز دارد اما دوره دیجی کالا بدون برنامه نویسی است و شما به راحتی و سریع با استفاده از صفحه ساز و یکی از بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس می توانید یک سایت حرفه ای و زیبا طراحی کنید و اینکه آیا می توانید در این دوره سایتی مشابه دیجی کالا طراحی کنید ؟ پیشنهاد میکنم پیش نمایش سایت دوره را مشاهده کنید اگر همان سایت مدنظر شماست می توانید از دوره استفاده کنید سلام.

این آموزش با آموزش قالب وودمارت چه فرقی دارد؟ سلام دوست عزیز تفاوت آنها در آموزش ساخت سایت چند فروشندگی است یعنی آموزش طراحی سایت دیجی کالا به همراه آموزش ساخت فروشگاه چندفروشندگی ارائه می شود همچنین تمام ابزارها به جز افزونه دکان نیز در این دوره در اختیار شما قرار می گیرد مثلا خود قالب وودمارت، دمو و … سلام من قصد تهیه این دوره را دارم اما قبلش یه سئوالی داشتم: من قبلا قالب آماده “نیکی کالا” رو تهیه کردم که سایتی شبیه به دیجی کالاس ، حالا میتونم از این دوره برای ادیت کردن و سایر موارد در این قالب آماده استفاده کنم یا نه؟ ممنون سلام امیرجان احتراما خیر این دوره بر اساس قالب وودمارت که یکی از بهترین قالب های فروشگاهی است طراحی شده است و آموزش به همراه قالب در اختیار کاربران قرار داده خواهد شد سلام اگر این دوره رو خریداری کنم احتیاج به سیستم قوی دارم یا با یه لپتاپ قدیمی هم‌میتونم طراحی رو انجام بدم؟ سلام دوست عزیز نیاز به سیستم قوی ندارید اگر وردپرس روی لپ تاب شما در لوکال هاست نصب می شود می توانید به راحتی از این دوره استفاده کنید.

در ضمن اگر از ابتدا روی هاست می خواهید طراحی رو انجام دهید نیازی به وردپرس هم ندارید فقط نیاز به اینترنت دارید.

سلام آیا همراه این پکیج تمام افزونه ها و ابزارهای موردنیاز به ما داده خواهد شد یا باید جداگانه آنها را خریداری کنیم ؟ سلام دوست عزیزم قالب و تمام ابزارهایی که در این پکیج استفاده شده است به همراه آموزش در اختیار شما قرار خواهد گرفت سلام و درود بنده قصد تهیه این دوره رو داشتم و سوالی که برام پیش اومد اینه که آیا کلا دوره بدون برنامه نویسی است ؟ چون بنده واقعا زمان یادگیری زیادی ندارم می خواهم سریع یک سایت فروشگاهی برای شرکتم طراحی کنم سلام آقای سپهری عزیز بله این دوره کاملا بدون کدنویسی است اما نتیجه کار بسیار جذاب تر از سایت های کدنویسی شده در این سطح است.

همچنین در زمان مناسبی می توانید از این دوره استفاده کنید و فروشگاه اینترنتی خود را بسیار سریع راه اندازی و طراحی کنید خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

آموزش طراحی سایت حرفه ای ۰ تا ۱۰۰ آموزش طراحی سایت دیجی کالا – آموزش ساخت سایت مشابه دیجی کالا آموزش سئو وردپرس کامل – آموزش حرفه ای سئو وردپرس آموزش ووکامرس – آموزش کامل افزونه ووکامرس آموزش کامل و جامع طراحی سایت با افزونه المنتور طراحی سایت با پوسته وودمارت – آموزش قالب وودمارت حرفه ای آموزش ساخت آزمون آنلاین در وردپرس با افزونه HD Quiz آموزش افزونه گراویتی فرم Gravity Forms و ساخت فرم حرفه ای ۵ تا از بهترین افزونه های رایگان اسلایدر محصولات ووکامرس آموزش طراحی سایت حرفه ای ۰ تا ۱۰۰ آموزش طراحی سایت دیجی کالا – آموزش ساخت سایت مشابه دیجی کالا آموزش سئو وردپرس کامل – آموزش حرفه ای سئو وردپرس اشتراک در خبرنامه ما و دریافت آخرین اخبار و پیشنهادات تمامی حقوق مطالب برای "کیت وردپرس"محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

سایت : کیت وردپرس

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map