اپلیکیشن طراحی اسم اندروید

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با اپلیکیشن طراحی اسم اندروید شما میتوانید در سطح اینترنت بدرخشید. طراحی وب اپلیکیشن یک امر کاملا تخصصی است که نمیتوان براحتی به هر تیمی اعتماد و برای انجام آن برون سپاری کرد. اما ما در شرکت سیماگر سعی کرده این تا با بهره گیری از برنامه نویسان متجرب و خلاق که سابقه بین المللی دارند نرم افزار های با قابلیت سیستم های توزیع شده را به صورت گارانتی شده به شما مشتریان گرامی عرضه کنیم و این خود یک گام بزرگ و موفق برای شرکت سیماگر در راستای طراحی وب اپلیکیشن و طراحی اپلیکیشن های موبایل با سرعت بالا و ماندگاری بالا و امنیت بالا به همراه پاس کردن تست های نفوذ پیچیده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سامانه ارسال پیامک متنی و پیام صوتی تبلیغات ی و انبوه پیام رسان: – بدون هزينه اوليه؛ تنها هزينه پيامک ها را پرداخت می نمائيد! – برگشت اعتبار پيامک های ارسال نشده – اختصاص شماره رايگان جهت ارسال – دريافت رايگان پيامک – ارسال بر اساس پيش شماره تلفن همراه و کد پستی،سن و جنسيت،استان، شهر و منطقه و دکل مخابراتی و .

.

.

– نظرسنجی پيامکی، مسابقات پيامکی،خدمات برنامه نويسان، ارسال دوره ايی و ده ها امکانات رايگان ديگر – پشتیبانی 24 ساعته به همراه امکان ويژه ارسال پيام صوتی به تمامی شماره های همراه و ثابت سراسر کشور   بدون شک برنامه WeChat با داشتن بیش از ۳۰۰ میلیون نفر کاربر یکی از بهترین و معروف ترین برنامه ها در این زمینه می باشد که امکانات بی نظیری در اختیار کاربران قرار خواهد داد .

در ادامه به توضیح هر یک از این ویژگی ها خواهیم پرداخت.

یکی از ویژگی های فوق العاده برنامه امکان شناسایی موقعیت مکانی شما می باشد که با استفاده از این گزینه می توانید تمامی افرادی که در چند کیلومتری محدوده شما می باشند را شناسایی و با آن ها ارتباط برقرار نمایید ! امکان چت به صورت گروهی ، سرعت بالای برنامه و سازگار با اینترنت های کم سرعت ، برقراری تماس تصویری و صوتی با کیفیت بالا و … همه به صورت مجانی و بدون هیچ محدودیت از ویژگی های این برنامه فوق العاده می باشد .

(بیشتر…)   سرانجام کمپانی موفق lenovo توانست نرم افزار SHAREit را برای انتقال برنامه با سرعت باور نکردنی بسازد.

برنامه شیر ایت با استفاده از وای فای بلوتوث و صوت و… ارتباط برقرار می کند سرعت باور نکردنی این نرم افزار به حدی بالاست که ۵۰مگابایت را در کمتر از ۵ ثانیه انتقال میدهد.

این نرم افزار ادعا می کند که می تواند تمام فایل های مورد نظر شما حتی فایل های حجیمی مانند فیلم های چند گیگابایتی را در کمترین زمان ممکن به یک گوشی اندرویدی دیگر و یا کامپیوتر شخصی تان از طریق ارتباط بی سیم وایرلس ارسال نماید.

شیر ایت یکی از برترین برنامه های انتقال فایل در گوشی های اندروید می باشد.

سازنده نرم افزار نیز ادعا دارد که این برنامه سریع ترین برنامه دنیا برای انتقال داده است و آن را به The world’s fastest way معرفی کرده است .

اما اولین موردی که با ورود به نرم افزار نظر شما را به خود جلب می کند قابلیت انتخاب آواتار ( عکس شخصی ) برای خودتان و همچنین اینترفیس و محیط کاربری فوق العاده زیبای نرم افزار است .

(بیشتر…)   بازی Dragon City به فارسی (شهر اژدها) یک بازی جذاب با گرافیک عالی فانتزی در سبک شبیه سازی است که توسط استودیوی معروف socialpoint سازنده بازی معروف Monster Legends تولید شده است .

در این بازی شما دنیای جادویی خود را می سازید.

در این دنیا شما در نقش یک مربی اژدها ، صدها اژدها را پرورش و سطح مهارت های آنها را ارتقا می دهید .

میزان سطح مهارت های آنها باید به گونه ای باشد تا بتوانید یک ارتش نیرومند از اژدها ها برای مبارزه با دیگر بازیکنان پرورش دهید.

ویژگی های این بازی وجود بیش از ۱۰۰ اژدها، نبرد آنلاین با دیگر بازیکنان و دوستانتان، ساخت یک شهر جادویی، ترکیب نژاد اژدها ها با هم (Terra ،Flame ،Sea ،Nature Electric ،Ice ،Metal ،Dark ،Legend ،and Pure)، صدها ماموریت و امکان بازی بر روی تبلت ها می باشد.

(بیشتر…)   Aptoide از آنجایی که امروزه اکثر دستگاه های اندرویدی مشغول کار کردن با برنامه Google Play Store هستند ، و اکثر برنامه های خود را از این مارکت شرکت گوگل دریافت می کنند ، بنابراین ضروری است که یک برنامه عالی و حرفه ای جایگزین این برنامه نیاز است که یک مشکل بزرگی اگر در آینده باشد می توانید از این جایگزین استفاده کنید.

یک راه حل عالی برای مشکل دریافت فایل و برنامه ها در دستگاه های اپل ، مارکت از پیش تعیین شده ای بنام App Store است ، در حالی که برای کاربران آندروید ، اپلیکیشن Aptoide بهترین گزینه است.

این برنامه یک فروشگاه منبع باز شبیه به گوگل پلی استور می باشد که نام آن نیز از کلمات “APT” گرفته شده (the Debian package manager) و  ‘oide’ (the last  syllable of Android) می باشد.

کاربران می توانند فروشگاه برنامه شان را ایجاد نموده و همه پرونده های APK شامل تصاویر پس زمینه HD ، بازی های مورد علاقه تان و برنامه های مورد نیاز برای زندگی روزمره تان می باشد.

می توانید این برنامه را به صورت رایگان در دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید.

در این آپ همه چیزهایی که می خواهید بدانید وجود دارد.

برنامه Aptoide بهترین روش برای رفع محدودیت های به وجود آمده برای استفاده کاربرانی ایرانی اندروید از برنامه اندروید مارکت شرکت گوگل می باشد.

قابلیت دریافت آسان برنامه های را خواهید داشت و این برنامه سومین مارکت بزرگ دنیا برای کاربران اندرویدی است و دارای صدها هزار برنامه برای دانلود در دسترس هستند.

بعد از نصب این برنامه چندین اسلاید برای شما ظاهر می شود که نحوه کار و حرکت در برنامه با ویژگی های منحصر به فرد آن را نمایش می دهد.

یکی از امکانات جالب برنامه این است که شما به صورت دستی می توانید به نرم افزار آدرس سورس های نرم افزار آندروید را بدهید تا گنجینه نرم افزار شما آپدیت تر و جدیدتر و با تعداد نرم افزارهای بیشتر شود.

(بیشتر…)   Chrome Dev یکی از معروف ترین و مشهورترین مرورگرهای اینترنت گوگل کروم یا Google Chrome می باشد که نسبت به رقیبانش فاصله زیادی گرفته و کاربران زیادی را جذب خود کرده است.

این مرورگر قدرتمند شرکت گوگل که با سرعت بالا و قدرتمند و سریع در لود شدن سایت ها و استفاده کم از منابع سیستم ، هنگ نشدن موبایل و … باعث شده استفاده زیادی از آن بشود.

اگرچه در اول کار گوگل کروم بسیار ساده و با امکانات کمتر بود ولی رفته رفته امکانات زیادی به آن اضافه شده به طوری که تمامی نیازهای کاربران را در این زمینه به خوبی جواب داده است و این مرورگر هک نشدنی است ، باگ ها همیشه در حال رفع شدن هستند ، مرورگر کروم اصلا هنگ نخواهد کرد و همچنین این امکان را دارید که صفحات پاپ آپ و تبلیغات های مزاحم را بلاک نمایید.

در نسخه ی Dev از این مرورگر همانند نسخه ی بتا ویژگی های جدیدتر قرار دارد به گونه ای که کمپانی گوگل وقتی میخواهد امکانات جدیدی را به مرورگر رسمی خودش اضافه کند ابتدا ان را به صورت آزمایشی برروی کروم بتا و دِو قرار می دهد تا توسط کاربران مورد استفاده قرار بگیرد و در صورت داشتن باگ و مشکلات با اطلاع دادن برطرف گردد و در اخر که همه باگ ها و مشکلات برطرف شد ان را برروی نسخه ی رسمی پیاده سازی می نماید.

البته تمامی نسخه های مرورگر Chrome توسط برنامه نویس های شرکت گوگل ارائه شده و نسخه غیررسمی نداریم.

(بیشتر…)   Instagram همه ی علاقه مندان به اندروید شبکه اجتماعی اینستاگرام را می شناسند.

بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر از این برنامه استفاده می کنند.

با استفاده از آن می توانید عکس و فیلم های خود را سفارشی سازی کرده و به اشتراک بگذارید.

یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی دنیا که کاربران زیادی در آن عضویت دارند از جمله افراد مشهور ، افراد سیاسی و مردم عادی که به فعالیت و آپلود عکس و ویدیو می پردازند و این اپلیکیشن روز به روز پیشرفته تر می شود.

قابلیت قرار دادن ویدیو لایو ، استوری ، پست از قابلیت های آن می باشد.

شما همچنین می توانید دوستان خود را دنبال کرده و عکس و فیلم هایی که اشتراک گذاری می کنند را به راحتی مشاهده نمایید.

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

یکی از بهترین و مشهورترین شبکه های اجتماعی موبایل در جهان می باشد که بسیار فراگیر شده است و روزبه روز بر تعداد کاربران آن افزوده می شود.

نرم افزار شبکه اجتماعی اینستاگرام که اکثر مردم دنیا در آن عضو هستند و به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوهای خود مشغول هستند.

امکانات جدیدی نیز به اینستاگرام افزوده شده که شامل لایو(پخش زنده تصاویر)،استوری و … را شامل می شود.

همین حالا می توانید جدیدترین نسخه نرم افزار اینستاگرام را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از وب سایت دانلود سافت ور در ادامه مطلب دریافت نمایید.

(بیشتر…)   Prisma یک برنامه جدید برای تبدیل عکس های تان به نقاشی می باشد.

همیشه کشیدن نقاشی با دست و از روی عکس کار بسیار سختی است که هر کسی تواناییش را نخواهد داشت ولی اینبار برای علاقه مندان به نقاشی های که از روی یک عکس کشیده شده اند برنامه اندرویدی Prisma را اماده کرده ایم.

در مجموع این برنامه جزو آن دسته از اپلیکیشن‌های عکاسی است که بعد از مدت‌ها توانست ما را به وجد بیاورد.

البته بر خلاف فیلترهای اپلیکیشنی نظیر اینستاگرام به نظر نمی‌رسد کاربران تمایل داشته باشند به‌طور مرتب از فیلترهای آن استفاده کنند.

یکی از بهترین نرم افزارهای نقاشی در اندروید که قابلیت تبدیل عکس های تان به نقاشی می باشد و پریزما از بهترین ها در زمینه تبدیل تصاویر به نقاشی می باشد.

برنامه ای که قابلیت انتخاب کردن قلم و تبدیل با دقت بالا را دارد و تصویر نقاشی را با کیفیت خوب تحویل بگیرید.

همین حالا می توانید نرم افزار اندروید Prisma را با لینک مستقیم از سایت دانلود سافت ور دریافت نمایید.

(بیشتر…)   AVAST Mobile Security & Antivirus یک برنامه جدید و قوی از کمپانی آواست که یکی از برترین اپلیکیشن های اندرویدی مبدل گشته است.

نیم میلیارد نصب در گوگل پلی استور داشته است.

یکی از برترین و بهترین ضد ویروس و ضد ابزارهای جاسوسی و تروجان در اندروید است.

امروزه ویروس ها با راه های مختلفی به دستگاه تان راه پیدا می کنند و اگر دستگاه اندرویدی شما به یکی از ویروس یاب های به روز و حرفه ای مجهز نباشد، ممکن است امنیت داده ها و اطلاعات شخصی تان را به خطر بیندازید ! یکی از قوی ترین آنتی ویروس ها برای گوشی های اندروید می باشد.

نرم افزار آنتی ویروس آواست که از برترین آنتی ویروس های کامپیوتری است و اگر ویروسی یا نرم افزار خطرناکی درون موبایل شما نصب شود شما را از وجود آنان مطلع می سازد.

هم اکنون می توانید نرم افزار System Monitor Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت دانلود سافت ور دریافت نمایید.

(بیشتر…)   Speedtest.

net Premium نام برنامه ای می باشد که به شما امکان مشاهده ی دقیق سرعت اینترنتتان را می دهد.

حتما تا به حال با دوستان خود درباره ی سرعت اینترنت گوشی موبایلتان صحبت کرده اید و هر کدام نیز نظری در مورد سرعت اینترنت گوشی داشته اید.

به صورت دقیق سرعت اینترنت گوشی موبایل خود را می توانید بفهمید.

یکی از قوی ترین برنامه های تست سرعت اینترنت در جهان می باشد.

این برنامه مربوط به سایت Speedtest.

net می باشد که اکثر کاربران سیستم عامل ویندوز که به نحوی با اینترنت آشنایی دارند از این سایت برای مشخص کردن سرعت دقیق اینترنت خود استفاده کرده اند.

یک برنامه عالی برای تست سرعت اینترنت در اندروید می باشد.

یکی از بهترین نرم افزارهای تست سرعت اینترنت برای گوشی های اندروید می باشد که قابلیت پی بردن به سرعت دانلود و آپلود را خواهید داشت و به راحتی از اینترنت خود پینگ بگیرید.

قابلیت عیب یابی و بررسی سرعت اینترنت تان را در این برنامه خواهید داشت و امکان اشتراک گذاری نتایج مختلف را نیز خواهید داشت.

حال این سایت نسخه ی جدید برنامه ی خود را برای مشخص کردن سرعت اینترنت گوشی های اندرویدی عرضه کرده است تا کاربران گوشی اندروید تنها با زدن چند کلیک سرعت اینترنت خود را بفهمند.

این برنامه بعد از تست،سرعت دقیق ارسال و دریافت اطلاعات و همچنین پینگ اینترنت شما را نمایش می دهد.

همین حالا نرم افزار Speedtest.

net Premium را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت دانلود سافت ور آن را دانلود نمایید.

(بیشتر…)   Video Player Pro یکی از قوی ترین برنامه های موزیک پلیر و ویدیو پلیر برای گوشی های اندروید می باشد.

یک پخش کننده فیلم عالی و پخش کننده با فرمت mp4 می باشد.

یکی از قوی ترین برنامه های موزیک پلیر و ویدیو پلیر برای گوشی های اندروید می باشد.

شما امکان دیدن فیلم های آنلاین مورد علاقه تان را در این برنامه داشته  و قابلیت جستجو ویدیو ، آهنگ ها ، آلبوم ها و نام هنرمندان و فایل های صوتی ام پی تری ، فایل های ویدیویی و لیست پخش آهنگ ها و جستجوی پوشه های رسانه ای و ایجاد لیست پهش و تنظیمات آهنگ زنگ و … را خواهید داشت.

(بیشتر…) با عضویت در خبرنامه سایت جدیدترین مطالب را هر روز در ایمیل خود مشاهده فرمایید فایرفاکس ورژن 76 گوگل کروم ورژن 81 اینترنت دانلود منیجر ورژن 6 فلش پلیر ورژن 32 کا ام پلیر ورژن 4 نرو تلگرام وین رار ورژن 5 ویندوز اسکایپ ورژن 7 , 8 مرورگر اپرا ورژن 68 آنی دیسک ورژن 5 فتوشاپ ورژن 19 دریم ویور ورژن 20 تیم ویور ورژن 13 مشترک دانلود سافت ور شوید تا هیچ مطلبی را از دست ندهید.

با اشتراک در سایت ، جدیدترین مطالب روزانه به ایمیلتان ارسال خواهد شد.

تمام حقوق قالب و محتوا برای سایت محفوظ میباشد و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی خواهد داشت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map