اپلیکیشن طراحی تابلو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با اپلیکیشن طراحی تابلو شما میتوانید در سطح اینترنت بدرخشید. طراحی وب اپلیکیشن یک امر کاملا تخصصی است که نمیتوان براحتی به هر تیمی اعتماد و برای انجام آن برون سپاری کرد. اما ما در شرکت سیماگر سعی کرده این تا با بهره گیری از برنامه نویسان متجرب و خلاق که سابقه بین المللی دارند نرم افزار های با قابلیت سیستم های توزیع شده را به صورت گارانتی شده به شما مشتریان گرامی عرضه کنیم و این خود یک گام بزرگ و موفق برای شرکت سیماگر در راستای طراحی وب اپلیکیشن و طراحی اپلیکیشن های موبایل با سرعت بالا و ماندگاری بالا و امنیت بالا به همراه پاس کردن تست های نفوذ پیچیده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

صفحه اصلی / برنامه‌ها / برنامه های اندروید / عکاسی / Poster Maker and Poster Designer FULL v2.

2.

3 دانلود برنامه ساخت پوستر برای اندروید با استفاده از برنامه Poster Maker and Poster Designer امکان طراحی و ساخت پوسترهایی بسیار جذاب و دیدنی را خواهید داشت.

این نرم افزار امکانات لازم برای ایجاد پوسترهایی کاملا سفارشی و زیبا را به کاربران می دهد.

یکی از بخش های اصلی که در برنامه Poster Maker and Poster Designer تمرکز ویژه ای بر روی ان قرار داده شده است، اضافه کردن نوشته به تصاویر می باشد.

در این نرم افزار هرگونه امکاناتی که تصورش را بکنید برای اضافه کردن متن هایی با رنگ و فونت و جهت دلخواه فراهم شده است.

شما می توانید به سادگی هر جایی از تصویر را که می خواهید، متن دلخواهتان را اضافه کنید.

قابلیت استفاده از عکس دلخواه برای زمینه پوستر نیز وجود دارد که می توانید از عکس های موجود در گالری گوشی خود استفاده کرده یا با استفاده از دوربین گوشی خود عکس جدیدی بگیرید و از آن استفاده کنید.

دسته‌بندی: عکاسی توسعه دهنده: LIGHT CREATIVE LAB آخرین نسخه: 2.

3.

7 زمان انتشار: 2016-11-15 زمان بروزرسانی: 2019-06-01 رتبه‌بندی محتوا: Everyone این برنامه در: الزامات: 4.

1 عنوان: لینک مطلب: نام لینک خراب ایمیل شما: توضیحات: کدام عدد بزرگتر است: 98 و 81 عنوان: لینک مطلب: شماره نسخه جدید: لینک دانلود: ایمیل شما: توضیحات: کدام عدد بزرگتر است: 32 و 4 ببخشید، برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید جهت دریافت آخرین مطالب منتشر شده ایمیل خود را وارد نمایید تا در خبرنامه سایت عضو شوید:

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map