اپلیکیشن طراحی جدول

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با اپلیکیشن طراحی جدول کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب اپلیکیشن حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی اپلیکیشن ، طراحی سایت ، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

[Table Notes v97 [Unlocked – اپلیکیشن پایگاه داده اطلاعات گوناگون مخصوص اندروید نسخه آنلاک و کامل برنامه به ارزش 26.

99 دلار تقدیم شما عزیزان یکی از مشکلاتی که معمولا گروه های مختلف پژوهشی و یا کاری با آن رو به رو هستند سازماندهی اطلاعات می باشد ؛ به گونه که گاهی ممکن است ایجاد تداخل در آن ها مشکلات عمده ای را برای اعضای گروه به وجود آورد.

از این رو استفاده از نرم افزار های موجود در این زمینه جزو بهترین گزینه ها می باشد که متاسفانه بسیاری از آن ها نیازمند دانش های خاص آی تی هستند.

Table Notes Full Unlocked عنوان یک پایگاه داده اطلاعات گوناگون اندروید می باشد که توسط Solution Developers در گوگل پلی منتشر شده است.

این نرم افزار به کاربرانش اجازه می دهد تا بدون نیاز به دانش های خاص هر گونه اطلاعات را در قالب های متنوعی ذخیره سازی نموده و از هر گونه تداخل جلوگیری نمایند.

استفاده برای ذخیره اطلاعات هزینه ها و حساب ها، کاتالوگ محصولات، مشخصات فنی، نظر سنجی ها و … تنها بخشی از توانایی های این اپلیکیشن می باشد.

برای ذخیره اطلاعات نیازی به لمس صفحه نمایش نیست و با دسترسی به یک سیستم تبدیل گفتار به نوشتار قادرید تا هر نوع اطلاعاتی را به دیتابیس موجود بیفزایید.

برای افزایش هر چه بیشتر در محاسبات تان تنها کافیست عکس های ثبت شده را فراخوانی نموده تا میزان دقت در اطلاعات ذخیره شده به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Table Notes اندروید : اپلیکیشن Table Notes با بهره مندی از مجموعه امکاناتی متنوع در زمینه سازماندهی فعالیت های گروهی توانسته با پرداخت درون شبکه 26.

99 دلاریش امتیاز 4.

2 از 5.

0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه آنلاک شده آن را از لینک های مستقیم فارسروید دریافت نمایید ؛ در نسخه قابلیت ها به صورت رایگان در دسترس اند.

    فارسروید همیشه آخرین نسخه بازیها و برنامه ها را عرضه می کند - شما با مقایسه ورژن گوگل پلی بازی/برنامه با ورژن فارسروید می توانید پی ببرید که آیا این اپ نیاز به بروزرسانی دارد یا خیر؟! اگر ورژن ما قدیمی است از این فرم برای اطلاع رسانی استفاده کنید و مطمئن باشید که ما سریعا بازی/برنامه را بروزرسانی می کنیم! مطمئن هستید؟ ارسال انصراف اگر توضیحات این صفحه مشکل املایی/نگارشی دارد یا اگر امتیاز یا اطلاعات دیگر موجود مشکل و نیاز به ویرایش دارد از این فرم برای اطلاع رسانی به ما استفاده کنید - ما سریعا به پیام شما ترتیب اثر می دهیم! مطمئن هستید؟ ارسال انصراف اگر لینک دانلود موجود در دانلودباکس مشکل دارد و نمی توانید فایل را دریافت کنید از این فرم برای اطلاع رسانی استفاده کنید ؛ ما سریعا مشکل را بررسی و حل می کنیم! مطمئن هستید؟ ارسال انصراف If you are the creator of this game / app and you do not want your application to be in Farsroid, use this form to report this issue! You must send all the positive documents so that we can address this issue, and if it is correct, we will definitely remove it from Farsroid! Are you sure? Send Cancel گزارش شما با موفقیت ارسال شد در این بخش شما تجربه خود در مورد این بازی / برنامه را به صورت فارسی برای دیگر دوستان ارسال می کنید تا آن ها را در راستای دانلود یا عدم دانلود این اپلیکیشن همراهی کنید … نقد شما برای همیشه در فارسروید با نام خودتان نمایش داده می شود ….

قوانین و مقررات وب سایت را خوانده و قبول کرده ام.

با سلام.

این برنامه بعد از دانلود نصب نمیشود.

لطفا بررسی فرمایید سلام نسخه قبلی رو حذف کنید بعد اقدام به نصب بفرمایید.

با سلام و ممنون از وقتي كه گذاشتيد و پاسخ داديد.

آخرين ورژن اين برنامه در گوگل پلي، همين نسخه 88 است.

حجم برنامه 15 مگابايته.

برنامه شما اسمش نسخه آنلاك شده است 23 مگابايت است.

در موقع نصب، همون اول ميگه Parse error.

اين به معني مشكل در نسخه APK برنامه است.

من همين برنامه شما رو با همين حجم 23 مگابايت از سايتهاي خارجي هم دانلود كردم و همين مشكل رو داره.

تنها نسخه آنلاك شده‌اي كه تونستم پيدا كنم كه قابل نصب هستس، نسخه 66 است كه امكاناتش خيلي كمتر از نسخه 88 است.

لطفا اگر ممكنه و نسخه آنلاك شده ۸۸ كه قابل نصب باشه رو داريد، اون رو روي سايت يگذاريد.

ممنون از شما و سايت‌تون سلام دوست عزیز برسی کردم برنامه مشکلی نداره و راحت نصب میشه ولی چون این نسخه از برنامه Arm64 است روی پردازنده Arm شما نصب نمیشه متاسفانه نسخه 88 برای پردازنده Arm در دسترس نیست حق با شماست.

روي گوشي پسرم چك كرديم و نصب شد.

تشكر از پاسخدهي خوب شما please try again or refresh سلام » وقتی با جی‌میل می‌خوام وارد بشم این پیغام و میده ! اگه با فیلترشکن بخواد که اونم رفتم و حتی بهش شک کردم و کلیر دیتا هم کردم هم خود برنامه و هم فیلترشکن (اول کار که هنوز با برنامه کار نکرده داستان داره که …) چیکار کنم ؟ از معدود برنامه هایی بود که خطا دیدم و گیر افتادم … سپاس سلام از بخش ایمیل برنامه باید ثبت نام کنید.

نه عزیز، این برنامه گیر داره ظاهراً با یاهو میل هم می زنم همین خطا رو می زنه.

برنامه رو پاک هم کردم و بعد نصب ⁦⬆️⁩ جی میل ام تو اکثر برنامه های دستگاه موبایلم شناسایی شده ست و همیشه ثبت نامی ها رو باهاش راحت دارم انجام میدم.

دوست عزیز برنامه چون آنلاک شده به اکانت گوگل وصل نمیشه نه فقط این برنامه بلکه تمام برنامه های مود شده به اکانت گوگل وصل نمیشن داخل برنامه دو بخش برای ثبت نام وجود داره یکی ورود با اکانت گوگل یکی هم ثبت نام با ایمیل شما باید از همون بخش ایمیل ثبت نام کنید.

آقا مجتبی ? این برنامه تقریبا همون چیزیه که می‌خوام ❗ ⁦✔️⁩ترکیب اکسل و یادداشت⁦✔️⁩ (ولی حیف که یه خرده پیچیده ست و زبان فارسی نداره) سپاس از زحمات فراوان شما مهربان ? الکترونیک آرتز Electroinic Arts گیملافت Gameloft نکی Nekki سوپرسل Supercell ریپورتاژ با ریپورتاژ ، اپلیکیشن خود را به دنیا معرفی کنید برای راحتی شما امکاناتی در قالب نسخه جدید قرار دادیم .

با گذاشتن وقت همه موارد مشخص خواهند بود اگر سوالی داشتید از طریق صفحه تماس با ما ارسال کنید .

تماس با ما پشتیبان آنلاین 11 برنامه جدید امروز قرار گرفت فارسروید با آرشیوی قدرتمند شامل 14.

000+ اپلیکیشن و هشت سال فعالیت عاشقانه با افتخار در میان برترین رسانه های اینترنتی فارسی زبان قرار گرفته است.

در این سال ها تلاش کرده ایم تا همچون یکی از اعضای خانواده ی شما در کنارتان باشیم.

صد البته که در این مسیر تا حد زیادی موفق بوده ایم به گونه ای که هم اکنون پربازدیدترین، قابل اعتمادترین و بروزترین رسانه اندروید کشور هستیم.

همانگونه که گفته شد، به روز بودن یکی از اهداف ویژه فارسروید است و تلاش کرده ایم تا با ایده های خاص همواره جلوتر از سایر رقبا باشیم و خرسندیم که در اکثر زمینه های رقابت پیشرو بوده ایم.

در نهایت باید گفت نتیجه سال ها تلاش پرفراز و نشیب برای مخاطبین مان اعتبار این روزهای فارسروید است که آن را مدیون شما همراهان همیشگی مان هستیم! 9 بازی جدید امروز قرار گرفت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map