اپلیکیشن طراحی عکس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با اپلیکیشن طراحی عکس در کافه بازار و تمام پلتفرم هایی که اپلیکیشن در آنها برای دانلو قرار میگیرد حضور پیدا کنید. طراحی وب اپلیکیشن طراحی اپلیکیشن اندروید و iOS کسب وکار اینترنتی شما را دگرگون میکند و باعث افزایش مشتریان شما و بالطبع افزایش فروش شما خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی اپلیکیشن iOS و اندروید میباشد که قابلیت تولید و توسعه نرم افزار های توزیع شده مانند اسنپ، علی بابا، اکالا را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خوش آمدید.

به اکانت خود وارد شوید.

بازیابی پسورد گذرواژه جدید به ایمیل شم اارسال خواهد شد فارنت | Farnet - اخبار فناوری اطلاعات نسخه جدید برنامه اینستاگرام لایت با قابلیت‌های کمتر عرضه شد تماس صوتی و تصویری به نسخه دسکتاپ واتساپ افزوده شد قیمت گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا سامسونگ درز کرد گلکسی بوک فلکس 2 سامسونگ با تراشه نسل یازدهم اینتل معرفی شد لپ تاپ نوکیا PureBook X14 با بدنه فلزی و پردازنده Core i5 رونمایی شد ادوبی سرانجام آخرین آپدیت فلش برای همیشه را منتشر کرد ردیت سرویس اشتراک ویدیو کوتاه دابسمش را خریداری کرد جیمیل حالا به شما امکان ویرایش اسناد آفیس در ضمایم ایمیل را می‌دهد فیسبوک شاید مجبور به فروش اینستاگرام و واتساپ شود! ترامپ پس از ترک کاخ سفید، مصونیت‌های توییتر را از دست خواهد داد بررسی تبلت هواوی مدیاپد T5؛ مقرون به‌صرفه و کاربردی تماشا کنید: جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به تبلت مدیاپد تی 5 هواوی | Huawei MediaPad T5 بررسی لپ‌تاپ هواوی میت‌بوک D15؛ مقرون‌به‌صرفه و کاربردی جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به لپ‌تاپ هواوی میت‌بوک D15 10 مقاله که باید پیش از تجربه بازی سایبرپانک 2077 بخوانید سرویس گیمینگ ایکس کلود مایکروسافت بهار سال آینده به iOS و کامیپوترها می‌آید سریع‌ترین فروش تاریخ یک بازی اورجینال پلی استیشن 4 به Ghost of Tsushima رسید هشدار مایکروسافت در خصوص تداوم حملات هکری Solarwinds در سراسر جهان هشدار: بدافزارها می‌توانند از طریق پاوربانک به گوشی شما منتقل شوند! اینها ضعیف‌ترین پسوردهای پراستفاده توسط کاربران در سال 2020 است مایکروسافت تراشه امنیتی پلوتون را برای کامپیوترهای ویندوزی معرفی کرد آمریکا رسماً شرکت چینی ساخت پهپاد DJI را به لیست سیاه تحریم تجاری خود اضافه کرد پهپاد سوخت‌رسان MQ-25 بویینگ اولین عملیات خود را با موفقیت انجام داد هیوندای در یک معامله 1.

1 میلیارد دلاری کنترل بوستون داینامیکس را در اختیار گرفت راهنمای خرید: بهترین گوشی‌های بازار با قیمت بیش از ۳۰ میلیون تومان | آبان ۹۹ راهنمای خرید: بهترین گوشی‌های بازار با قیمت ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان | آبان ۹۹ راهنمای خرید: بهترین گوشی‌های بازار با قیمت ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان | آبان ۹۹ راهنمای خرید: بهترین گوشی‌های بازار با قیمت ۵ تا ۱۰ میلیون تومان | آبان ۹۹ تلفن‌‌های همراه هوشمند جدید به راحتی هر چه تمام‌تر امکانات عکاسی را در اختیار کاربرشان قرار می‌دهند.

حتی مدل‌های پایین این گوشی‌ها هم توانایی گرفتن عکس‌های تمیز و قابل قبول را دارند.

با این حال، همه آنها توانایی تنظیم نوردهی، وایت بالانس، رفع قرمزی چشم، تغییر رنگ و روشنایی را ندارند.

بنابراین نیاز به یک اپلیکیشن ویرایش عکس در این موارد بیش از پیش احساس می‌شود.

اما کدام اپلیکیشن؟ ما در اینجا فهرستی از ۷ اپلیکشن برتر اندروید که در سال ۲۰۱۴ بر روی گوشی‌های هوشمند عرضه شده‌اند را به شما معرفی می‌‌کنیم.

این اپلیکیشن‌ها هم دارای امکانات جامع برای ویرایش عکس هستند، هم دارای افکت‌های زیبای جانبی هستند و هم به سادگی می‌توان از طریق آنها عکس‌ها را سریعاً ویرایش کرده و بر روی فضای مجازی قرارداد.

سایمرا بهترین اپلیکشن عکاسی و ویرایش برای عکس‌های پرتره است.

این اپلیکیشن، هرآنچه که شما برای عکاسی و ویرایش عکس نیاز دارید را داشته و در زمینه عکاسی بسیار قدرتمند عمل می‌کند.

سایمرا دارای گستره متنوعی از افکت‌های تصویری و امکانات جانبی برای عکاسی و ویرایش عکس نیز می‌باشد.

.

عکاسی قدرتمند: ضد لرزش، سلف پرتره، تاچ شات، Out of Focus و … .

فیلترهای دستی و قاب:‌ بیش از ۲۰ فیلتر نوری، ۲۰ قاب و … .

افکت‌های زیباساز فوق‌العاده:‌ لبخند، چهره باریک، برطرف کننده جوش، روشن کننده و … .

کولاژهای روایت‌کننده: شیوه‌های کولاژ متنوع .

برچسب‌های (Decorations)جالب: بیش از ۸۰۰ برچسب جالب   اویاری نرم‌افزاری قدرتمند برای ویرایش و اصلاح عکس است که به شیوه‌‌هایی ساده و به آسانی امکانات ویرایش عکس را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

.

کاربری لمسی آسان .

افکت‌ها و فریم‌های زیبا .

قابلیت تغییر روشنایی، کنتراست، دمای رنگ و اشباع رنگ .

کم و زیاد کردن وضوح (Sharpen and blur) .

قابلیت فوکوس مشابه تکنیک تیلت شیفت .

قابلیت آرایش چهره : برطرف کردن جوش و لکه، از بین بردن قرمزی چشم، سفید کردن دندان‌ها   پیک‌سی یک از اپلیکیشن‌هایی است که در زمینه ویرایش عکس جوایزی نیز کسب کرده است.

پیک‌سی با امکانات بی نظیری که در اختیار کاربر قرار می‌دهد به بهبود عکس کمک بسیاری می‌کند که از آن جمله‌اند؛ اصلاح رنگ، افزایش وضوح، رفع قرمزی چشم و … .

حذف قرمزی چشم، تغییر کادر و صاف کردن عکس .

امکان قرار دادن تکه‌هایی از عکس‌های دیگر بر روی عکس .

Color splash برای عکس‌های سیاه و سفید .

امکان گذاشتن نوشته و همچنین بادکنک‌های گفت و گو .

امکان تثبیت تاثیرات گذاشته شده در میانه کار .

امکان HDR و تیلت شیفت   فتوشاپ به شما امکان ویرایش، ترکیب، اعمال افکت‌های حرفه‌ای و همچنین به اشتراک گذاری عکس‌ها در فضای مجازی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

.

تصحیح، تثبیت، چرخاندن، صاف‌کردن و معکوس کردن عکس و تنظیم رنگ .

فیلترها و افکت‌های Eye-catching .

ایمیل کردن عکس .

فرستادن به فیسبوک و توییت‌پیک با یک لمس   پیکس‌آرت، امکانات بسیار متنوعی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که این امکانات هم برای کاربر حرفه‌ای و هم برای کاربر تازه‌کار مناسب می‌باشد.

.

ویرایش عکس .

افکت‌های جادویی .

امکان طراحی (Draw) .

امکان به اشتراک گذاری .

Photo art community Pixlr Express امکانات بسیار متنوعی از قبیل تصحیح کادر، تثبیت و برش را به آسانی در اختیارتان قرار داده و امکان اضافه کردن بیش از ۶۵۰ لایه بر روی عکس را می‌دهد.

امکانات این اپلیکیشن مناسب کاربران حرفه‌ای است.

.

تصحیح کادر، تغییر اندازه و چرخاندن عکس به سادگی هرچه تمام‌تر .

تصحیح خودکار نور و رنگ .

از بین بردن قرمزی چشم و سفید کردن دندان‌ها .

تقویت تون‌ها .

افکت‌های نوری فوتو ادیتور یک اپلیکیشن ساده با کاربری آسان برای کار بر روی عکس است.

این نرم‌افزار امکان تصحیح کادر، تغییر نور، تغییر اندازه و تصحیح رنگ را به راحتی در اختیارتان قرار می‌دهد.

فوتو ادیتور امکانات متفاوت و متنوعی از قبیل افکت‌های رنگی، کنتراست خودکار، تصحیح نور، تغییر وضوح و … را دارا می‌باشد.

از دیگر امکانات این اپلیکیشن امکان به اشتراک گذاری عکس در شبکه‌های اجتماعی است.

.

تغییر رنگ، تغییر سایز، تغییر کادر و … .

قابلیت کرو (Curve) کردن که امکان تنظیم کردن دقیق تون‌ها را به شما می‌دهد .

امکان طراحی و افزودن نوشته و یا عکس .

چرخاندن و تغییر کادر آسان .

ویرایش عکس با لمس .

دیدن، ویرایش و یا پاک کردن اطلاعات عکس .

به اشتراک گذاری عکس با ایمیل و یا از طریق شبکه‌های اجتماعی   shadowchief.

com مطلب قبلی این حسگر پوشیدنی به شما کمک می‌کند بهتر، هوشمندانه‌تر و ایمن‌تر بدوید! مطلب بعدی برنامه‌ی اپل برای تعویض رایگان باتری معیوب برخی گوشی‌های آیفون 5 این وب‌سایت با استفاده از هوش مصنوعی رزولوشن عکس‌ها را افزایش می‌دهد! گوگل اپلیکیشن مدیریت باتری خود را در پلی‌استور منتشر کرد بیشتر افراد قادر به تشخیص تصاویر فتوشاپ شده نیستند! آمورش آسان تغییر رنگ چشم در فتوشاپ اپلیکیشن Prisma حالا ویدئوها را هم به آثار هنری تبدیل می‌کند اپلیکیشن اسکن اسناد کاغذی ABBYY FineScanner بالاخره به اندروید آمد آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد.

در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

نام و آدرس ایمیل من رو برای دفعه بعد که کامنت می‌گذارم ذخیره کن سلام یک لطفا یک برنامه ای برای اندروید معرفی کنیو که بشه اجزای صورت مثل چشم دهان و بینی رو از صورت حذف کرد سلام میشه لطفا بگید چطور میشه رنگ مشکی از روی عکس پاک کرد روی صورت عکس اصلی نیست یعنی ندارمش فقط تو گوشی هست سلام من یه برنامه میخوام شبیه میکاپ پلاس که هم میکاپ کنه هم فیلم برداری داشته باشه اما میکاپ پلاس فقط ده ثانیه فیلم میگیره آیا برنامه بهتری هم هست؟ سلام ببخشید بعضی از عکسها هستن مثلا تصویر شخصو کوچیک میکنن بد مثلا یه پا گنده داره لگدش میکنه عکس آدمه خیلی کوچیک تر از عکس پا هست با چه برنامه ای این کارو میکنن؟ممنون میشم جوابمو بدین.

اون یه نوع عکاسیه اون شخصی که زیر پا قرار داره می‌ره خیلی عقبتر شخصی که پاشو بالا آورده به دوربین نزدیکتر وایمیسته بعد عکاس جوری عکس میگیره که انگار اون شخص داره زیر پای یه شخص دیگه لگد میشه سلام ممنون میشم یه برنامه مشابه هندی فتو برای برش قسمتی از عکس و قرار دادن روی قسمت دیگه به من معرفی کنید.

سلام تجربه ای در این زمینه نداره شاید این برنامه خوب باشه https://play.

google.

com/store/apps/details?id=com.

iudesk.

android.

photo.

editor&hl=en سلام خسته نباشید من توی اینستاگرام ی برنامه ایی رو دیدم ک وقتی عکس رو از توی گالری اپلود میکنی برنامه کاری میکنه ک هم دوربینت روشن میشه و هم میتونه اون عکسه مورد نظر رو ببینی و توی ویدیو طرف داشت اونجوری عکس رو میدید و همونطور ک دوربین گوشی هم روشن بود داشت نقاشی رو هم از روی دوربین میکشید….

امیدوارم متوجه شده باشید منظورم چیه اگر چیزی مثل این دیدی لطفا معرفی کنید واقعا لازم دارم🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 سلام من یه برنامه میخوام که عکسو خیلی طبیعی بندازه بدون فیلتر باشه اما علاوه بر طبیعی بودنش عکسو خوب بندازه مثلا عین اسنپ چت پوستو صاف کنه سلام این برنامه‌ها رو تست کنید: BeautyCam.

BeautyPlus.

B612.

Sweet Selfie.

Candy Camera.

YouCam Makeup.

YouCam Perfect.

Camera360 خوبه سلام میشه ی برنامه بهم معرفی کنین ک بشه روی متن قاب گزاشت سلام برای اندروید برنامه متن نگار برنامه خوبی هست ضمنا نشانه www برای آدرس سایت هست و در ادرس ایمیل نباید استفاده کنید من یه برنامه می خوام که عکس نقاشی هامو به عنوان تابلو رو یه عکس دیگه که مثلا دیوار یک اتاقه, ادیت کنم.

یک همچین چیزی میشناسین؟ سلام.

نرم افزار های – picsart photo editor و lightx photo editor هردو قابلیت مد نظر شمارو دارن فقط باید بلد باشین موفق باشین میشه از پیکس آرت استفاده کرد اگه عکس دیوار رو داری.

من یه برنامه میخوام که پس زمینه‌عکس رو بشه باهاش سیاه کرد.

یعنی از پسرم‌عکس بگیرم و پشت پسرم سیاه باشه نه اینکه کل عکس باشه و پشت اون عکس سیاه لاشه سلام.

نرم افزاری که بشه باهاش در حال عکس گرفتن پشت سرو سیاه کرد ندیدم تا الان فک نمیکنم همچین چیزی باشه ولی خود عکس رو میتونین ادیت کنین با برنانه های.

picsart photo editor – lightx photo editor سلام کسی اسم برنامه ای رو که مثلا عکس بگیرم و دور لباسمو خط رنگی بندازم البته میتونم چشمامو هم به همون رنگ در بیاورم اینجوری عکس رو دیدم ولی اسمشو نمیدونم که بتونم بیارم اگه میدونید لطفا بهم بگید ممنون میشم سلام برنامه ایی که باهاش تو اینستا کلیپایی برق بقیه درخشان میگیرن که برق میزنه چیه برای آندروید ، ممنونم:) Video maker خوبه.

سلام من دنبال یه برنامه هستم که مثلا آسمان و دریارو آبی تر بکنه و بقیه قسمت‌ها رنگ خودشون بمونه برای آندروید ممنون میشم همه برنامه های ویرایش گر این خصوصیت رو دارن.

اول اون افکتی رو که میخوای رنگ اسمون و دریات باشه رو انتخاب کن کل عکست اون رنگی میشه بعد انگشتت رو روی اون قسمتایی از عکس که میخوای رنگ واقعی خودشون باشه مثل پاک کن بکش امیدوارم جواب بده برات سلام میشه یه برنامه به من معرفی کنید که هم بشه زوم کرد و هم شفاف کرد برای شناسایی پلاک ماشین تو عکس میخوام ممنونم سلام میشه یه برنامه معرفی کنید بتونم ناخنم رو تو عکسام طراحی کنم سلام.

من چندسال پیش یه نرم افزار خیلی خوب داشتم.

به هر کی میگم نمیدونه چیه؟ میشه منو راهنمایی بکنید؟ متاسفانه عکس آیکونشم یادم نیست ولی عکسهایی که باهاش ادیت کردمو دارم ولی روی عکس اسمشم نمیزنه.

.

خواهشا کمکم کنید نرم افزاری برای ویرایش نیست که مثلا عکس که گرفتیم یک شخص که توو عکس هست رو انتخاب کنه و بقیه رو تار کنه؟؟؟؟؟چنین برنامه ای هست؟؟؟ نرم افزارهایی هست که به شکل دستی این کار رو انجام بدید.

هنوز هوش مصنوعی نرم افزارها در اون حد نیست کل عکس رو محو کن اون شخصی رو که میخوای تار نشه روش انگشتت رو بکش که محو بودنش پاک بشه سلام یه اپلیکیشن بهم معرفی کنید که افکت ستاره های درخشان روی عکس رو داشته باشه، ممنون میشم.

سلام میخواستم بدونم برنامه ای هست که بتونه مثل اون (ایکن سطل در صفحه ی نقاشی) کامپیوتر مثلا با لمس مو, کل مو رو یک دفعه رنگی کنه؟ اگه هست میشه معرفی کنید؟ به این سادگی نیست.

مو پیچیدگی زیادی داره و به همین دلیل باید به صورت دستی انتخاب بشه سلام یک سوال دارم دنبال ی روتوش حرفه ای هستم ک میگن قدیمی شده مال برنامه هایه photoAssistant-cs3بنظرتون چطور پیداش کنم لطفا راجب نرم افزارش راهنمایم کنید تشکر سلام این برنامه ای که روی لباس و اکلیل ها برق میندازه چیه دانلود کنم ؟؟؟ هر وقت پیدا کردی به منم بگو سلام اسم برنامه ای که سایز عکسارو کوچیک میکنه و مینداره داخل کادر سفیدو میخواستم.

لطفا سلام ببخشید میشه یه دوربین معرفی کنید ک وقتی مثلا من توی کادرم پشت عکس مات بشه.

.

دوربین ینی همون لحظه ک میخاد عکس بگیره پشت صفحه مات بشه ن اینک بعدا با ی اپلیکیشن ماتش کنم…اگه هست لطفا معرفی کنید چیزی که شما میگید بهش میگن افکت bokeh یا عمق میدان.

تقریبا همه دوربین های dslr این کار رو انجام میدن خصوصاً با لنزهای مخصوص پرتره با دیافراگم f/2.

0 یا کمتر.

البته گوشی هایی مثل آیفون 7 پلاس، آیفون 8 پلاس، گلکسی نوت 8 هم سعی می کنن به صورت نرم افزاری این افکت رو شبیه سازی کنن سلام.

میشه یه برنامه معرفی کنید ک بدن ادیت کنه.

من میخوام عکس دست خودم وهمسرم بزارم ک روتوش بشه .

اما همه برنامه ها فقط صورت رو شناسایی میکنن.

دست روتوش نمیکنن.

راهنمایی کنید لطفاااا????? سلام.

.

برنامه شات شگفت انگیز Cymera به صورت دستى میتونى باهاش رتوش کنى سلام ببخشید اگه میشه یه برنامه که مثلا عکس یه جنگل رو روی نصف صورت مثلا میذارن بعد نصف دیگه صورت عادیه یا اینکه روی عکس یه تصویر از جاده میندازن .

.

معرفی کنید…امیدوارم تونسته باشم منظورمو برسونم.

.

مرسی سلام برنامه Photo Lab رو امتحان کنید سلام برنامه ای برای ادیت بینی میخواستم که بینی رو کوچیک کنه cymera رو پیشنهاد میکنم خیلی عالیه آتی خانوم سلام ببخشید نرم افزاری رو میشه معرفی کنین که توی عکس بتونیم حلقه بینی و ابرو و گوشواره بذاریم؟ سلام اسم برنامه ای رو بگید که عکسو بازتاب میکنه با سلام نرم افزاری که عکسهای گرفته شده با دروربین رو صاف کنه منظورم تغییر زاویه هست( نه اینکه افقی عمودی کنه) یعنی اون قیمتی که عمقش بیشتر کمترش کنم ، ببشتر برای دانشجوها استفاده داره، اسمشو نمیدونم قبلا داشتمش، اگه منظورتون برای عکاسی از جزوه هست CamScanner سلام این عکسا که نصف تصویر داخل ابه نصف تصویر بیرون چطوریه سلام دنبال یه برنامه هستم ک بشه عکس رو چاق کرد ببخشید اپلیکیشینی باهاش روی عکس درون کادر مشکی وسط عکس تکست میشه نوشت کدومه؟ سلام،برنامه ای که عکس های پهن مثل پانورما رو جمع کنه در حدی ک مخصوص اینستاگرام باشه رو بهم معرفی میکنید؟ منظورتون از جمع کنه چیه؟ باید یه بخشش رو برش بدید سلام من دنبال برنامه ای هستم که نوشته رو از عکس پاک کنم برنامه Touch Retouch این امکان رو داره سلام من به نرم افزاری که پس زمینه عکس ها را عوض کند نیاز دارم اگه می شه معرفی کنید .

سلام Cut paste photo editor برنامه نسبتا خوبیه از play store دانلود کنید سلام یه برنامه برای حذف پس زمینه عکسایی که پس زمینه تک رنگ نداشته باشن و میشه معرفی کنین؟ یه ویرایشگر مثل اپلیکیشن دوربین گوگل Camera میخوام چون گوگل cameraرو اندروید گوشیم نمیاد لطفا یه اپلیکیشن باکارایی این بهم بدین سلام یه برنامه معرفی کنید که بتونم فضای دور شخص حاضر در عکس رو پاک کنم فقط‌ شخص تو کادر باشه یک سوال داشتم.

جدیدا برخی از عکاس ها جوری عکس و درست میکنند(یا میگبرند) که به نظر عکس انیمیشن میاد.

مثلا فوکوس و برای یک قسمت انجام میدند و اطراف فوکوس بصورت مات درمیاد.

و عکس ها شبیه کارتون پت پستچی میشه.

اپلیکیشنی سراغ دارید که بتونه اینکارو خوب انجام بده؟ اپلیکیشن دوربین گوگل Camera این کارو به راحتی انجام میده.

.

سلام میشه یه برنامه که بشه باهاش بدن یا سر شخصی رو با یه شخص دیگ جابجا کرد، یا عکس خودت رو برش بزنی و کنار یه شخص توی یه عکس دیگ بزاری، طوری که انگار با اون شخص عکس گرفتی، بهم معرفی کنید ممنون میشم Picsarts واقعا عالی هست چون همه رو یک جا داره و کاملا از همه نرم افزار ها بی نیاز میشید به نظرم Adobe Photoshop و Aviary بهترینن.

من هیمشه از این دوتا استفاده میکنم.

البته اپ (snapseed) هم خیلی خوبه پربازدیدترین تصاویر گلکسی A72 5G نشان می‌دهد که با نسخه بزرگتر گلکسی A52 5G مواجه خواهیم بود سری گلکسی نوت سامسونگ حداقل یکسال دیگر زنده می‌ماند! ویوو از آغاز همکاری با کارل زایس برای دوربین گوشی‌های هوشمند خود خبر… درز تصاویر رسمی گلکسی اس 21 سامسونگ آن را در تمام رنگ‌های زمان عرضه… انتشار تصاویر رسمی گلکسی اس 21 اولترا سامسونگ پیش از رونمایی رسمی پیام‌رسان سیگنال به قابلیت تماس تصویری گروهی پنج نفره مجهز شد گلکسی بوک فلکس 2 سامسونگ با تراشه نسل یازدهم اینتل معرفی شد آخرین مطالب فارنت نسخه جدید برنامه اینستاگرام لایت با قابلیت‌های کمتر عرضه شد تماس صوتی و تصویری به نسخه دسکتاپ واتساپ افزوده شد قیمت گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا… اینها بهترین تبلت های دانش آموزی هواوی هستند که می‌توانید… مشخصات فنی کامل گلکسی اس 21 اولترا سامسونگ درز کرد! هدایای ویژه ایرانسل برای یلدای دیجیتال اعلام شد آمریکا رسماً شرکت چینی ساخت پهپاد DJI را به لیست سیاه تحریم… انتشار تصاویر رسمی گلکسی اس 21 اولترا سامسونگ پیش از رونمایی… گلکسی بوک فلکس 2 سامسونگ با تراشه نسل یازدهم اینتل معرفی شد گزارش‌ها از مشارکت وان پلاس با لایکا در دوربین سری وان پلاس… این باگ مربوط به تاریخ گوشی می‌تواند آیفون شما را به یک پاره… تمام چیزهایی که از مراسم 23 مهر ماه گوگل انتظار داریم عرضه اپلیکیشن Lumia Moments برای گوشی های ویندوزفونی توسط… مطالب ویژه آموزش/ چگونه اکانت اینستاگرام خود را پاک کنیم؟ جامع و کامل درباره «تورنت» آموزش: چگونه اکانت اینستاگرام خود را به صورت موقت غیرفعال و از دسترس… آموزش جامع اینستاگرام؛ از سیر تا پیاز! مشترک خبرنامه فارنت شوید تا آپدیت بمانید! قدرت گرفته از ساخت ایمیل جیمیل با گوشی ، آموزش دانلود از یوتیوب ، سایبرپانک 2077 ، نصب ویندوز از روی فلش ، آموزش تیک تاک ، کد استعلام مانده اینترنت ایرانسل، کد بسته های مکالمه همراه اول ، دیلیت اکانت اینستا، تیک تاک چیست؟ ، آپدیت iOS 13 آیفون ،‌ یکاپ گرفتن از آیفون ، دایرکت اینستاگرام در کامپیوتر ، بهترین فیلم های سال 2019 ، مشاهده ویدیوهای لایو اینستاگرام در کامپیوتر ، سیم کارت رایگان همراه اول ، اخبار بازی ، پلی استیشن 5 , نصب iOS 14 آیفون ، فیفا ۲۱ ، بازی PES 2021 ، خوش آمدید.

به اکانت خود وارد شوید.

بازیابی پسورد گذرواژه جدید به ایمیل شم اارسال خواهد شد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map