اپلیکیشن طراحی لوگو ios

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید اپلیکیشن طراحی لوگو ios داشته باشیم ؟؟

در شرکت سیماگر، تجربه ، خلاقیت ، نو آوری ، سرعت و دقت را در طراحی و پیاده سازی وب سایت و موبایل اپلیکیشن و راهکار های آنلاین تجربه کنید . اپلیکیشن طراحی لوگو ios یک شروع برای یافتن یک تیم متخصص برنامه نویس بود که برای ما افتخار همکاری با شما را رقم زده است.همواره در تلاش هستیم با رصد کردن تکنولوژی های جدید و کسب دانش و تجربه ، محصولی با کیفیت تر و ماندگار را به مشتریان ارایه دهیم. شرکت سیماگر یکی از شرکت های خلاق و مبتکر در زمینه تولید استارت آپ و نظم نوین سیستم های نرم افزاری است .

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

داشتن یک لوگوی زیبا و چشم نواز برای هر کسب و کار و برندی مهم است .

اگر شما مهارت و یا استعداد طراحی را در خود می بینید، می‌توانید با دستان خود، و تنها با یکی از این برترین برنامه های طراحی لوگو ،  لوگوی کسب و کارتان را درست کنید .

لازم نیست پول خود را صرف استخدام یک طراح حرفه‌ای و یا خریدن یک نرم‌افزار گران‌قیمت کنید .

آی پد خود را بردارید، خلاقیتتان را بکار بیاندازید و با یکی از این برنامه‌های رایگان طراحی لوگو ، طراحی را آغاز کنید.

  خب برنامه اول لیست برترین برنامه های طراحی لوگو در این پست ، برنامه “Logo Maker – Create a Design” یک ابزار عالی همراه با ۱۰۰۰ الگو لوگو، بیش از ۵۰۰ فونت و بیش از ۵۰۰۰ پس زمینه و گرافیک است.

گزینه های بسیاری از این برنامه بصورت رایگان و موارد بیشتری بصورت پولی در برنامه برای آیفون و آیپد در دسترس هستند.

Logo Creator یک سازنده لوگوی رایگان است که برای دسترسی نامحدود به همه آیتم‌ها باید بابت اشتراک پولی آن هزینه پرداخت کنید و از آنجا که شما می‌توانید انواع مختلفی از طرح‌ها را علاوه بر logos ایجاد کنید،شاید ارزش خرج کردن برای اشتراک را هم داشته باشد.

  مشاهده در اپ استور : Logo Maker- Create a design     مشابه”Logo Maker”شما می توانید طرح ها و موارد زیادی را از با دریافت کنید.

بیش از ۱۰۰۰ قالب لوگو، بیش از ۲۰۰ فونت و بیش از ۲۰۰۰ نماد در ۲۴ دسته قابل انتخاب است.

شما می توانید قالب ها و ایده های دسته Basic را بدون هیچ هزینه ای استفاده کنید که می تواند برای شروع خوب باشد.

Logo Maker Shop دارای چندین آیتم بسیار جذاب برای لوگو ایده آل شماست.

با خرید اشتراک، شما می توانید کل گالری طرح هارا باز کنید و فایل هایی با وضوح بالا از لوگو خود را به دست آورید.

مشاهده در اپ استور : Logo Maker Shop   با LogoScopic Studio – Logo Maker شما می توانید با یکی از ۲۰ طرح لوگو شروع کنید.

سپس فقط متن خود را اضافه کنید، پس زمینه را تغییر دهید یا در لوگو دیگری برای طراحی ترکیبی وارد کنید.

  LogoScopic Studio بخاطر رابط کاربری جذاب و راحتی در استفاده یکی از برنامه های پرطرفدار است.

با خرید اشتراک این برنامه شما می توانید تمام قالب ها، فونت ها و پس زمینه ها را باز کنید و خروجی های با کیفیت بالا از آن بگیرید.

مشاهده در اپ استور :LogoScopic Studio – Logo Maker     یکی دیگر از برترین برنامه های طراحی لوگو که باید آنرا چک کنید “Logo Maker | Design Monogram” با بیش از ۱۰۰۰ قالب لوگو و بیش از ۵۰۰۰ طراحی لوگو است.

با بیش از ۲۵ دسته،که شما می توانید از چند قالب رایگان در هر یک از دسته ها استفاده کنید.

“Logo Maker | Design Monogram” به شما اجازه می دهد که لوگوی کامل خود را ذخیره کنید و یا به اشتراک بگذارید.

شما می توانید انتخاب خوبی از گزینه های موجود در نسخه رایگان داشته باشید،یا اگر قصد خرید آنرا داشته باشید، میتوانید قبل از خرید آنرا امتحان کنید.

مشاهده در اپ استور :Logo Maker | Design Monogram       در آخر لازم به گفت است که متاسفانه برنامه مناسب و کاملا رایگانی برای طراحی لوگو در آی او اس، در دسترس نیست و اکثر برنامه های پیشرفته از جمله همین برترین برنامه های طراحی لوگو در این پست یا کاملا پولی هستند یا با گذاشتن اشتراک و طرح های متنوع، هرطور شده سعی در متقاعد کردن شما برای خرج پول می کنند.

اما حداقل می توانید قبل از هزینه های نسبتا بالا برای خرید لوگو، خلاقیت خود را برای طراحی آن با موارد در دسترس محک بزنید و شاید در این بین موفق به ایجاد یک لوگو مناسب شدید و دیگر نیازی به خرج هزینه اضافی نداشتید!   توسط تحریریه آیکلاریفاید توسط تیم آیکلاریفاید توسط تحریریه آیکلاریفاید توسط تحریریه آیکلاریفاید توسط روزبه حسینی توسط تیم آیکلاریفاید نظر نام * ایمیل * توسط روزبه حسینی آذر ۲۶, ۱۳۹۹ توسط روزبه حسینی آذر ۲۵, ۱۳۹۹ توسط تحریریه آیکلاریفاید آذر ۱۹, ۱۳۹۹ ‌‌ توسط تحریریه آیکلاریفاید آذر ۲۸, ۱۳۹۹ توسط روزبه حسینی آذر ۲۸, ۱۳۹۹ توسط روزبه حسینی آذر ۲۸, ۱۳۹۹ ۲۵ ترفند مخفی آیفون که احتمالا در مورد آن‌ها نمی‌دانید معرفی بدترین بازی های آیفون سال ۲۰۲۰ بر اساس نمره متاکریتیک پرطرفدارترین جست و جو های گوگل در سال ۲۰۲۰ منتشر شدند ‌‌ قیمت امروز دیوایس های اپلی کالبدشکافی ایرپادز مکس اپل ؛ داخل هدفون گران قیمت اپل چه شکلی است؟ بررسی فرمت عکاسی ProRaw اپل ؛ بهترین راه برای گرفتن تصاویر باکیفیت در آیفون آخرين های آیکلاریفاید پرنظرترین های آیکلاریفاید براى ديدن آخرين اخبار و بررسى به صورت مستقيم از آيكلاريفايد اينجارو لمس كن قیمت دیوایس های اپلی آيكلاريفايد راهنمای خرید گوشی پرچمدار فیلم و سریال راهنمای خرید گوشی ارزان قیمت بازی و کنسول راهنمای خرید بهترین تبلت فروشگاه راهنمای خرید بهترین هدفون بی سیم دنیای پس زمینه راهنمای خرید بهترین تلویزیون راهنمای خرید بهترین لپ تاپ های ارزان هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب کلی آیکلاریفاید بدون ذکر منبع غیرقانونی است.

  تبلیغات | تماس با ما | اینستاگرام | تلگرام

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map