اپلیکیشن کارگزاری توسعه صادرات

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با اپلیکیشن کارگزاری توسعه صادرات در صدر بازارتان قدم بزنید. طراحی وب اپلیکیشن یعنی گرد آوردن مشتریانتان در ویترین الکترونیکی تان که دارای محصولات و خدمات به همراه ریز جزئیات است . شما از طریق وب اپلیکیشن نه تنها در خدمت رسانی سریع تر و بهینه تر میشود بلکه در تمام روز و هفته به صورت آنلاین در دسترس هستید و کاربران شما میتوانند با وب اپلیکیشن شما به صورت تمام وقت کار کنند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب اپلیکیشن ، طراحی وب سایت ، سئو سایت ، برندینگ و تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است که با تکیه بر تجربه و علم روز و استفاده از تکنولوژی های جدید قابلیت ارائه نرم افزارهایی حتی با امکان توزیع شده مانند اسنپ و علی بابا را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ما به همراهی شما متعهدیم معاملات برخط در حقیقت انجام خرید و فروش اوراق بهادار از طریق پلتفرم معاملاتی آنلاین می‌باشد و مشتریان میتوانند به صورت آنلاین عملیات خود را انجام دهند.

این سامانه باعث افزایش سرعت در خرید و فروش سهام میگردد و مشتریان میتوانند در هر لحظه عملیات خود را انجام دهند.

با این سامانه سهامداران بدون مراجعه به دفاتر کارگزاری،به راحتی می توانند از طریق اینترنت درخواست خود را ارائه نمایند و خرید و فروش انجام دهند.

سامانه معاملات اینترنتی باعث صرفه جویی در زمان و هزینه مشتریان محترم کارگزاری بانک توسعه صادرات خواهد شد.

با گسترش روزافزون دستگاه های هوشمند ، علاقمندی فعالان بازار سرمایه به کسب اطلاع از وضعیت بازار و انجام عملیات خرید و فروش از راه دور نیز افزایش می یابد.

رایان همراه جدیدترین ابزار معامله در بورس است که امکان ارتباطی مطمئن در انجام معاملات برای مشتریان محترم فراهم می سازد.

با شرکت در دوره های آموزشی مقدماتی تا پیشرفته شرکت کارگزاری بانک توسعه صادرات ، اصول سرمایه گذاری موفق در بورس را یاد بگیرید و با اطمینان بیشتری قدم در بازار بورس بگذارید.

با سبدگردانی کارگزاری بانک توسعه صادرات مدیریت دارایی و معاملات اوراق بهادار خود را به افراد خبره و باتجربه ما بسپارید و سود فراوان بدست آورید.

کارشناسان مجرب شرکت کارگزاری بانک توسعه صادرات در بازه های زمانی مختلف اقدام به نشر گزارش های تحلیلی خود از بازار بورس و سرمایه می نمایند صندوق های سرمایه گذاری با تنوع در سهام و سایر اوراق بهادار برای سرمایه گذاران کاهش ریسک و بازده مناسب تری را به ارمغان می آورد.

دریافت رایگان اپلیکیشن کارگزاری بانک توسعه صادرات اپلیکیشن رایان اپلیکیشن صحرا باشگاه مشتریان کارگزاری بانک توسعه صادرات محیطی پویا برای فعالیت و پیگیری خواسته های مشتریان فراهم می کند.

در باشگاه مشتریان کارگزاری بانک توسعه صادرات از تخفیفات شگفت انگیز بهره مند شوید.

در باشگاه مشتریان ما امتیاز جمع کنید و از جوایز ارزنده بهره مند شوید.

در شبکه اجتماعی باشگاه مشتریان با دیگر اعضاء باشگاه تبادل نظر داشته باشید.

عضو باشگاه مشتریان کارگزاری بانک توسعه صادرات شوید و در مسابقات هیجان انگیز ما شرکت کنید.

در قرعه کشی های باشگاه مشتریان شرکت کرده و شانس خود را امتحان کنید.

در کارگزاری بانک توسعه صادرات می توانید با کارشناسان ما آنلاین و به صورت 24 ساعته در تماس باشید.

شرکت کارگزاری بانک توسعه صادرات در سال 1376 و به شماره ثبت 132399 در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسیده است و بر اساس اساسنامه، شرکت می تواند با کسب مجوزهای مورد نیاز از سازمان بورس و اوراق بهادار به فعالیت های کارگزاری، معامله گری و بازارگردانی و همچنین خدمات مالی و مشاوره ای مبادرت ورزد.

گزارش جهانی 30 آذر 99 « فخوز » چگونه افزایش سرمایه داد تحلیل تکنیکال وملی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map