بازاریابی اینترنتی فروشگاه مجازی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

بازاریابی اینترنتی فروشگاه مجازی از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. از قدیم تا به امروز بازاریابی یکی از مهم ترین بخش های هر شرکت بوده است که امروز بیشتر به سمت بازاریابی اینترنتی گرایش پیدا کرده است . شما از این طریق میتوانید در وب سایت های پر بازدید ، شبکه های اجتماعی پر بازدید و موثر و هزاران جای دیگر با کمترین هزینه و بیشتر بازخورد حضور پیدا کنید. دیجیتال مارکتینگ یک اصل اساسی در برقراری ارتباط با مشتریان از طریق فضای اینترنت میباشد.

شرکت سیماگر آماده ارائه خدمات بازاریابی اینترنتی از جمله سئو به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

یکتانت - بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین - بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در ایران همان‌طور که می‌بینید در کشور بیش از ۱۰۰ها هزار فروشگاه آنلاین ایجاد شده است که هر کدام درصدد جذب مشتریان و فروش بیشتر هستند.

در این نوشته ۷ ایده و تکنیک بازاریابی برای فروشگاه اینترنتی ارائه شده است که کاملاً کاربردی هستند و می‌توانید در فروشگاه آنلاین خود از آن بهره ببرید.

مطلب افزایش فروش فروشگاه اینترنتی نیز ۲۴ روش دیگر برای موفقیت در فروش اینترنتی را به شما معرفی می‌کند.

به‌عنوان یک کسب‌وکار در زمینه تجارت الکترونیک، نمی‌توانید تهیه فهرست ایمیل‌ را نادیده بگیرید.

جایی‌که بسیاری از کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک می‌توانند موفق باشند تعداد دریافت‌کنندگان ایمیل‌ وفادارشان است.

به‌دست آوردن مشتری جدید، ۶ تا ۲۵ بار پرهزینه‌تر از حفظ مشتریان فعلی است.

بنابراین درباره اینکه چگونه می‌توانید از بازاریابی ایمیل برای تشویق تکرار خرید و وفاداری مشتریان نسبت به برندتان استفاده کنید فکر کنید و هرچه سریع‌تر برای ایمیل مارکتینگ خود برنامه‌ریزی کنید.

این که چگونه تعداد ایمیل‌گیرندگان خود را افزایش دهید (به روش درست آن و با اجازه و تمایل گیرنده ایمیل) و چگونه ایمیل‌های مناسبی برای آن‌ها ارسال کنید تا فروش‌تان افزایش پیدا کند را در مطلب آموزش ایمیل مارکتینگ بخوانید.

در یک تحقیق در کشور آمریکا مشخص شد که ۸۸% از مردم به علت ارسال رایگان داشتن از یک فروشگاه آنلاین خرید می‌کنند و مابقی به علت تنوع محصولات و موارد دیگر.

احتمال می‌رود که این آمار در ایران هم کمتر از این نباشد.

اگر هنوز این گزینه را امتحان نکرده‌اید بهتر است به‌طور جدی به آن فکر کنید: ۲۸% از افرادی که سبد خرید شما را نیمه‌کاره رها کرده‌اند به دلیل هزینه‌های حمل‌ونقل بوده است.

این گزاره نیز از یک تحقیق دیگر به دست آمده است و علت مضاعفی است بر اهمیت رایگان بودن ارسال.

فهمیدید که حمل‌ونقل رایگان برای بسیاری از مشتریان بی‌نهایت مهم است.

حال باید تلاش کنید تا طوری هزینه‌های لجستیک خود را کاهش دهید که بتوانید خودتان از پس آن برآمده و هزینه ارسال را از دوش مشتری بردارید.

در این صورت بسیاری از رقبا را پشت سر خواهید گذاشت.

البته فراموش نکنید که برنامه‌ریزی درستی در این زمنیه داشته باشید چرا اگر ارسال رایگان را برای مشتریان خود عادت کردید، به گونه‌ای باشد که بتوانید از پس آن برآیید در غیر این صورت به نابودی کسب‌وکار خود کمک کرده اید زیرا دیگر به راحتی با رشد کسب‌وکار نمی‌توانید مجدداً برای ارسال هزینه‌ای از مشتریان خود دریافت کنید.

اگر ارسال رایگان دارید (حتی با شرایط نسبتاً معقول) حتماً آن را به خوبی در معرض دید مشتری قرار دهید تا با خیال راحت خرید خود را تکمیل کند.

تعدادی روش برای ایجاد خدمات ارسال رایگان مقرون‌به‌صرفه وجود دارد: • ارسال رایگان برای فروش با مقدار ارزش مشخص: به‌عنوان مثال می‌توانید بگویید با خرید کالا به مبلغ مشخصی مقداری هزینه ارسال خواهید پرداخت، اما اگر از کف قیمتی خاص بیشتر سفارش دادید، آنها را به رایگان برایتان ارسال می‌کنیم.

اغلب مشتریان به‌راحتی این را می‌پذیرند.

• پیشنهادهای حساس به زمان: می‌توانید بگویید برای مدتی محدود ارسال رایگان خواهید داشت.

با این‌کار مشتریان به خرید کردن تشویق می‌شوند.

این تکنیک به‌ویژه در مواقعی مانند تعطیلات که بازار به‌شدت رقابتی می‌شود و هر کسب‌وکار می‌خواهد در آن بهترین فروش را داشته باشد عالی کار می‌کند.

اینستاگرام با بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال ماهانه و بیش از ۳۵ میلیون کاربر ایرانی با بیشترین احتمال نسبت به جاهای دیگری از وب محل حضور مخاطب شماست.

یکی از بهترین راه‌های رشد برندتان و فروش در اینستاگرام، محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) است.

برای تبلیغ هشتگ‌ موردنظرتان می‌توانید آن را در بیوی اینستاگرام خودتان بگنجانید.

می‌توانید این هشتگ را در پست‌های اینستاگرام‌تان قرار دهید و آن را با دنبال‌کنندگان‌تان در سایر شبکه‌های اجتماعی هم به‌اشتراک بگذارید.

علاوه‌برآن، می‌توانید این پیام را به فهرست ایمیل‌تان هم ارسال کنید.

درست نوشتن کپشن اینستاگرام هم بسیار در رشد فروش شما موثر است.

برای جلب بیشتر مخاطب به ایجاد محتوای تولیدشده توسط کاربر، می‌توانید تخفیف‌ها یا اعتبار در فروشگاه‌تان را ارائه دهید.

سئو برای کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک بسیار مهم است.

بیش از ۲۰% تمام جستجوهای اینترنتی ایالات متحده در تصاویر گوگل اتفاق می‌افتد.

در دنیا و در ایران نیز این درصد قابل توجه است.

بنابراین اگر تصاویرتان را برای جستجو بهینه نکنید، بخش عظیمی از ترافیک جستجو را از دست خواهید داد.

هر بار که تصویر محصول‌تان را برای نمایش در فروشگاه‌تان آپلود کنید، درباره اینکه چگونه می‌توانید آن را برای جستجو بهینه کنید فکر کنید.

به‌ویژه: نام فایل را به‌روزرسانی کنید: از کلماتی استفاده کنید که دقیقا محصول را توصیف کند.

به‌عنوان مثال، به‌جای نام فایلی که دوربین‌ها به‌شکل خودکار انتخاب می‌کنند، نام آن را تغییر دهید و اسم محصول‌تان را روی آن بگذارید.

نام فایل به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا مشخص کنند چه چیزی در تصویر وجود دارد و دقیقا پس از جستجوی چه عبارتی باید نشان داده شود.

تصاویر باید متن alt داشته باشند: متن alt (جایگزین) تصویری که آپلود می‌کنید، به گوگل کمک می‌کند محتوای تصویر را درک کند و با این‌ کار به لحاظ سئو به سایت‌تان ارزش اضافه می‌کند.

اطمینان از اینکه هر تصویر دارای متن alt است، یکی از بهترین راه‌های بهینه‌سازی برای جستجو در تصاویر گوگل است.

اندازه تصویر را بهینه‌سازی کنید: مصرف‌کنندگان از منتظر ماندن برای بارگذاری سایت متنفرند.

در واقع، تقریبا نیمی از ما حتی سه ثانیه هم صبر نخواهیم کرد.

با بهینه‌سازی اندازه هر فایل تصویری که در وب‌سایت‌تان آپلود می‌کنید، می‌توانید از بارگذاری سریع صفحه مطمئن شوید.

بیشتر ابزارهای طراحی مانند فتوشاپ گزینه «ذخیره برای وب یا Save for Web» را دارند، اما می‌توانید TinyPng را هم امتحان کنید.

برای چک کردن بهینه بودن تصاویر موجود در سایت‌تان نیز می‌توانید از GTmetrix.

com استفاده کنید.

در کل اگر می‌خواهید علاوه بر عکس کل محتوای صفحات داخلی شما بهینه‌سازی شود مطلب اصول سئو را بخوانید.

در تصویر زیر می‌بینید که عکس محصول شال در بامیلو با نام و متن جایگزین دقیقی ساخته شده است.

وب‌سایت‌های تخفیف گروهی محبوبیتی زیادی نزد خریداران دارند.

سایت‌هایی مانند نت‌برگ و تخفیفان در حوزه تخفیف‌های عمومی بسیار شناخته‌شده هستند و شما می‌توانید برای بسیاری از محصولاتتان با آن‌ها همکاری داشته باشید.

برخی سایت‌های خرید گروهی نیز هستند که در حوزه‌هایی تخصصی کار می‌کنند.

در تصویر زیر برخی از فروشگاه‌ها یا کسب‌وکارهای آنلاین را می‌بینید که با نت‌برگ کار می‌کنند.

اثبات اجتماعی به گزاره‌ها یا مستنداتی می‌گویند که از تایید کسب‌وکار توسط اجتماع و مردم را به کاربر اثبات می‌کند.

روش‌های مختلفی برای نشان دادن تایید اجتماعی وجود دارد.

مثلاً بسیاری از کسب‌وکارها نظرات و امتیازات کاربرانشان برای یک محصول را نشان می‌دهند، برخی آمار و ارقام معنی‌دار کسب‌وکار خود را نشان می‌دهند، برخی نظرات مشتریان اینفلوئنسر از زبان خودشان را نشان می‌دهند و … .

سارا پترسون یکی از متخصصین حوزه بازاریابی اثبات اجتماعی را این طور تعریف می‌کند: «اثبات اجتماعی یک ترجیح روانشناسی برای انجام دادن مسیری است که دیگران قبلا رفته‌اند یا کاری که دیگران انجام داده‌اند.

این یعنی اگر دیگران این کار را انجام داده‌اند پس احتمال زیادی دارد که چیز باارزشی باشد.

» اما اگر از منظر تجارت الکترونیک به آن نگاه کنیم، درمی‌یابیم که القای همین احساس به مشتری در فروشگاه شلوغ و پرازدحام کار ساده‌ای نیست.

برای مثال می‌توانید یکی از نظرات کاربران یکتانت را ببینید.

فرض کنید در یک فست‌فود سفارش خود را داده‌اید و بعد فروشنده از شما می‌پرسد «آیا سیب‌زمینی سرخ‌شده یا نوشابه یا سالاد و ماست هم میل دارید؟» شاید تاکنون چندین بار با این پرسش مواجه شده‌اید.

این یک مثال عالی از فروش متقابل محصولات (cross-sell) است.

در واقع نوعی هنر است که در آن فرصت‌های مناسبی را برای خریدار خلق می‌کنند تا محصولات مرتبط یا امکانات بیشتری را با هدف خرید بیشتر خریداری کند.

فروش متقابل در تجارت الکترونیک به‌شدت محبوب است.

برای مثال اگر شما برای خرید یک گوشی همراه به سایت دیجیکالا مراجعه کنید، تعداد زیادی از محصولات جانبی آن موبایل را نیز به شما نشان می‌دهد تا بتوانید تمامی ملزومات آن را نیز خریداری کنید.

آمازون سال قبل گزارش داده که حدود ۳۵ درصد از درآمدش از طریق بیش‌فروشی (up-selling) و فروش متقابل (Cross-selling) به‌دست آمده است.

برای سایت‌‌های فروشگاهی ووکامرس افزونه‌های مناسبی برای بیش‌فروشی وجود دارد که از طریق آن‌ها به راحتی می‌توانید وارد این فضا شوید.

• محصولاتی را که اغلب اوقات با هم خریداری می‌شوند را نشان دهید: به‌نمایش گذاشتن محصولاتی که بیشتر اوقات با هم خریداری می‌شوند، یک روش عالی برای بیش‌فروش و افزایش میانگین قیمت خرید است.

• امکانات بیشتر را پیشنهاد دهید: مانند مثال پیشنهاد سیب‌زمینی سرخ‌شده منبع: Sumo من آرمان صفایی با کمک تیم خوب یکتانت در این بلاگ سعی می‌کنیم تا به شما کمک کنیم بازاریابی و تبلیغات آنلاین را بهتر بشناسید و بتوانید در مسیر رشد کسب‌وکارتان بهتر از آن استفاده کنید.

بهترین کمپین دیجیتال مارکتینگ که تا به حال دیده‌اید فرآیند فروش چیست و چه مراحلی دارد؟ چگونه نیاز مشتری را بشناسیم و آن را تحلیل کرده و به آن پاسخ مناسب دهیم؟ تاثیرگذارترین استراتژی های تخفیف برای فروش بیشتر؛ ایده‌های تخفیف آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اگر این دیدگاه پاسخ داده شد، به من ایمیل بزنید.

جدیدترین مطالب بلاگ بهترین کمپین دیجیتال مارکتینگ که تا به حال دیده‌اید کرونا فرصتی برای فروش بیش‌تر یک فرمول جادویی برای ساخت ویدیو وایرال با تبلیغات در یوتیوب بیش از همیشه دیده شوید یکتانت بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در ایران است که با ارائه باکیفیت‌ترین خدمات به تبلیغ‌کنندگان، بیشترین درآمدزایی را برای رسانه‌های دیجیتال فراهم می‌کند تا آنها بتوانند محتوای بهتری به مخاطبان فارسی‌زبان ارائه کنند.

آدرس: شهرک غرب، خیابان ایران‌زمین، خیابان گلستان جنوبی، پلاک ۳۵، ساختمان میثاق، طبقه سه شماره تلفن: 09121442355-۰۲۱ تماس با ما

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت اپ ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات در حوزه IT میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map