بازاریابی اینترنتی محصولات کشاورزی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با بازاریابی اینترنتی محصولات کشاورزی شما میتوانید شرکت خودتان را رونق ببخشید. ملزومه افزایش فروش دارا بودن یک تیم بازاریابی قوی است که با برنامه ریزی و استراتژی به توسعه در بازار بپردازد.

برای موفق شدن در بازار داشتن استراتژی برای شرکت و فرهنگ سازمانی و بخش بازاریابی و تبلیغات مهم ترین فاکتور برای جذب مشتری میباشد که شرکت سیماگر در زمینه خدمات روابط مشتریان بیشتر در این بخش به شما عزیزان خدمات رسانی میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خدمات سروبان به کشاورزان، تامین‌کنندگان و خریداران محصولات کشاورزی است که شامل بازاریابی و بازارسازی و بازاررسانی محصولات کشاورزی می‌باشد.

سروبان راهکار حل مشکلات بازار در حوزه کشاورزی است ما در سروبان با نگاه دقیق به ظرفیت های کشاورزی کشور، بر این باوریم که میتوانیم ریسک های تولید در صنعت کشاورزی را با برقراری ارتباط مستقیم بین خریداران و فروشندگان کاهش داده و کشاورزی را برای همه فعالین آن پر سود تر نماییم! سروبان عضو کسب و کارهای نوپای وزارت جهاد کشاورزی و همچنین دارای مجوز از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و مجوز از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صمت و دارای مجوز شرکت خلاق از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است کشاورز عزیز، ما در تلاشیم تا به شما حق انتخاب بیشتری در حوزه بازار و فروش محصولات کشاورزی بدهیم و ظرفیت ها و توانمندی های شما را متناسب با روند بازار توسعه دهیم، این قدرت را به شما می دهیم تا انتخاب های صحیحی را برای بهبود درآمد و کشف بازارهای جدید انجام دهید.

برای این منظور اگر عضو سروبان باشید به ازای هر معامله، پس از پرداخت خریدار، فقط مبلغ کارمزد دریافت می شود.

عضو سروبان شوید و ویترین مززعه خود را بسازید و از خدمات بازاریابی سروبان استفاده کنید.

اگر خریدار عمده محصولات کشاورزی هستید، با توجه به ارتباط مستقیم با فروشنده می‌توانید محصول را با قیمت مناسب تری خرید نمایید.

از سوی دیگر از مزیت تامین محصول از سراسر کشور بدون نیاز به رفتن به مزارع با حق انتخاب بیشتر از نظر نوع و قیمت، نیز بهره مند شوید.

این خدمات مناسب صادرکنندگان محصولات کشاورزی، کارخانه ها و صنایع تبدیلی و تکمیلی، حجره داران و تمامی خریداران عمده محصول است.

عضو سروبان شوید تا مزارع کشور را از راه دور ببینید و خرید با استفاده از خدمات سروبان راحت و ایمن کنید.

اگر فروشنده میوه و تره بار هستید دیگر نیازی نیست برای خرید محصول مناسب فروشگاه خود وقت زیادی در میدان صرف کنید کافی است محصول کشاورزی مورد نظر خود را با سفارش در سروبان بطور مستقیم و دست اول، روزانه خرید نمایید و با استفاده از سرویس حمل و نقل رایگان سروبان، راحت، سریع و قیمت مناسب درب فروشگاه خود تحویل بگیرید.

عضو سروبان شوید و از خدمات بازاررسانی محصولات کشاورزی سروبان بهره‌مند شوید.

کشاورزان و خریداران محصولات کشاورزی هم اکنون می توانید از طریق اپلیکیشن هوشمند سروبان اقدام به خرید و فروش مستقیم محصولات کشاورزی کنید.

هر آنچه درباره صنعت کشاورزی باید بدانید هدف ما در سروبان ایجاد یک بازار سراسری است که هر کسی بتواند آزادانه محصولات و خدمات مرتبط با حوزه کشاورزی را صرف نظر از مرزهای جغرافیایی، معرفی و معامله کند.

ایجاد بستری آسان، در دسترس و قابل اعتماد برای همکاری فعالین زنجیره تامین محصولات کشاورزی سروبان با ثبت در سازمان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اینترنت مصرفی بازدید کنندگان را نیم بها کرد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت اپ ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات در حوزه IT میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map