بازاریابی در اردل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

بازاریابی به دوسته کلی بازاریابی اینترنتی و بازاریابی محیطی تقسیم میگردد. شما با بازاریابی در اردل میتوانید کسب و کار خودتان در سطح اینترنت رونق دهید. بازاریابی مهم ترین اصل یک شرکت در جذب مشتری است که میبایست حتما دارای استراتژی و برنامه ریزی باشد تا با توجه به نقشه مسیر شرکت پیش برود.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل و راه اندازی استارت آپ میباشد که آماده خدمات رسانی به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کارشناس فروش آقا یا خانم با ظاهری آراسته زیر 30 سال سن هم به صورت پورسانتی و هم به صورت پورسانت و حقوق ثابت صالحی از یک آقا جوان و علاقه مند در حوزه متریال های ساختمان() جهت امر فروش به صورت صورت حضوری و غیر حضوری (فضای مجازی) دعوت به همکاری مینماییم شرایط : محدود.

.

.

حقوق+پورسانت با شرایط عالی پس عجله کنید تا ظرفیت ها تکمیل نشده است جهت استخدام به سایت geosynthetics.

co مراجعه کرده و در قسمت استخدام فرم استخدام را پ.

.

.

شرکت آتشبان درنظر دارد، جهت معرفی محصولات خود به تمام نقاط کشور در استان های مختلف کشور از بازاریاب های مجرب و با رزومه کاری مطلوب برای همکاری دعوت به عمل آ.

.

.

استخدام بازار یاب خانم برای بازاریابی محصولات ژئوسنتتیکی با پورسانت بالا جهت استخدام به سایت geosynthetics.

co مراجعه کرده و در قسمت استخدام فرم استخدام را .

.

.

استخدام کارشناس فروش شرکت فرادام زرین خاورمیانه در زمینه فروش محصولات دامپروری جهت تکمیل کادر فروش و بازاریابی فروش از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری مینما.

.

.

ما با بازار یابی و تیم های بازار یابی فعال در کل ایران این امکان را به شما می دهیم تا در سراسر ایران پرژه های بسیاری داشته باشید پس عجله کنید تا از هزینه های.

.

.

صندوق نسوز آرکا در راستای توسعه واحد تولید و فروش خود، از متقاضیان کار در تخصص های زیر دعوت به همکاری می نماید.

متقاضیان گرامی می بایست رزومه کاری خود را به .

.

.

کارشناس فروش و بازاریابی با پورسانت عالی استخدام می شود.

09027290505 - 09027290404 - www.

tabkhshamim.

ir telegram.

me/tabkhshamim R.

B@tabkhshamim.

ir س.

.

.

جذب بازاریاب با درآمد تضمینی استخدام افراد آماده به کار بازاریاب حرفه ای .

استخدام نیروی بازاریاب کاربلد .

استخدام بازاریاب غیرحضوری و حضوری از سراسر ک.

.

.

بازاریابی شبکه ای - آموزش کسب و کار با ما تماس بگیرید و همکاری کنید و به درآمد میلیونی برسید شرکت ایران گوشت بزرگترین و باسابقه ترین شرکت در زمینه فرآورد.

.

.

کسب و کار پرسود با فروش شال و روسری پارلا بصورت اینترنتی یا میدانی نماینده فروش یا فروشنده شال و روسری پارلا در شهر خود در سراسر کشور باشید تضمین سود مناسب.

.

.

فردی آشنا با مسائل اینستاگرام میپذیریم برای چرخاندن یک فروشگاه مجازی به صورت حضوری در حوزه محصولات سلامتی و بهداشتی و آرایشی و به میزان فروش پورسانت داده.

.

.

شرکت روبینا بازار فعال در زمینه واردات و توزیع سراسری لوازم پزشکی در ایران در راستای توسعه نیروی انسانی استخدام مینماید : ::: ویزیتور داروخانه در تمامی مر.

.

.

ظرفیت محدود فوری کارشناس فروش در شرکت تجهیزات شهربازی و خانه بازی کار به صورت بازاریابی و مشاوره ای میباشد خوش پوش و فن بیان قوی روابط عمومی بالا.

.

.

کسب درآمد واقعی بدون سرمایه و محل کار فقط با فروش محصولات استخدام محدود پس بشتابید کار در زمینه ژئوسنتتیک ها می باشد جهت استخدام به سایت geosynthetics.

co.

.

.

به یک فروشنده خانم تمام وقت و نیمه وقت جهت کار در فروشگاه لباس زیر زنانه نیازمندیم محدوده خیابان هشت بهشت همدانیان مشارکت در بانک غذایی - بازاریابی شبکه ای شعار ما : بمون تو خونه غذاتو بیمه کن پول دربیار با ما تماس بگیرید مجموعه ایستاتیس با در اختیار داشتن کارخانه تولیدی وحدت و دفتر فروش در غرفه بازار سنگ دهکده المپیک تهران جهت تکمیل تیم فروش نیاز به بازاریاب و ویزیتور و فروشن.

.

.

شرکت پارسیکا (تولید کننده محصولات شیمیایی ساختمان) اقدام به جذب عاملیت فروش در سراسر ایران نموده جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید 09121823873 شرکت فـراز ؛ فعال در حوزه تجهیز مراکز بازی و مهدکودک ؛ از دارندگان سابقه کار و تخصص در زمینه کارشناسی فروش دعوت به همکاری می نماید.

ما به دنبال افرادی متخصص .

.

.

جذب و استخدام بازاریاب جهت شرکت پخش مواد غذایی بازرگانی حسینی در یزد جهت گسترش و توسعه تیم فروش مجموعه در نظر دارد تا تیم های فروش و توزیع خود را در استان ف.

.

.

نیازمند ویزیتور تجهیزات پزشکی بصورت پورسانتی شهر فعالیت تهران فروش بیشتر = سود بیشتر کاری پر درآمد همراه با آموزش های رایگان و آموزش هایی در زمینه ای اینستاگرام کار هم در منزل و هم در دفتر کاری وجود دارد.

ساکنین تهران و حومه به چند بازاریاب تلفنی خانم به صورت پاره وقت و تمام وقت دانشجو و شرایط خاص با حقوق ثابت و پورسانت بالا در محیطی سالم و دوستانه نیازمندیم میدان انقلا.

.

.

معرفی مشتر ی از شما طراحی از ما 50 50 شماره ی تماس 09120585942 شرکت روبینا بازار فعال در زمینه واردات و توزیع سراسری لوازم پزشکی در ایران استخدام مینماید : ::: کارشناس فروش تلفنی ::: شرایط : - جنسیت : خانم - سابقه .

.

.

به تعدادی ویزیتور و بازار یاب خانم و آقا جهت انجام کار جذب اشتراک و عضو گیری نیازمندیم با درآمد بالا جهت استخدام به سایت geosynthetics.

co مراجعه کرده و در ق.

.

.

شرکت وارد کننده پوشاک اروپایی به تعدادی بازاریاب خانم و آقا به صورت انلاین و دورکاری نیاز دارد.

اموزش کار اراپه میشود و بعد از اموزش استخدام میشوید.

برای کس.

.

.

تعدادی ویزیتور تجهیزات پزشکی جهت فروش : اقلام مصرفی داروخانه ها و بیمارستان ها سرنگ ست سرم آنژیوکت توالت فرنگی و.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت اپ ، تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات در حوزه IT میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map