بازاریابی در ارزوئیه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با بازاریابی در ارزوئیه شما میتوانید در اپلیکیشن هایی مانند کافه بازار و اپ استور اپلیکیشن اندرویدی یا iOS را قرار بگیرید. بازاریابی اینترنتی یک از مهمترین بخش ها در جهت جذب و افزایش مشتری میباشد که شرکت سیماگر با تکیه بر سئو سایت سعی بر توسعه و جذب مخاطب در سراسر اینترنت برای شما مشتریان دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در این دوره شما به صورت کامل بازاریابی تلفنی و حضوری و نحوه ی برخورد و گفتار با مشتری را آموزش مبینید همراه با اعطای مدرک جهت ثبت نام به سایت راشا افق م.

.

.

دوره بازاریابی حضوری و تلفنی به صورت آنلاین و حضوری برگزار میشود با آموزش های ما جذب مخاطب کنید و مشتری خود را دائمی کنید جهت ثبت نام به سایت راشا افق.

.

.

صفر تا صد بازاریابی حضوری و تلفنی را در آموزشگاه ما به صورت کامل آموزش ببینید با تمامی ترفند های بازاریابی و جذب مشتری آشنا شوید آموزش ببینید و مشتری خود ر.

.

.

شرکت ifn وارد کننده پوشاک خارجی با بیش از یک دهه سابقه فروش اقدام به تولید پکیج های اموزشی (بلاگر - ادمین - فروشگاه انلاین و.

.

.

)کرده است و تجربیات خود را در .

.

.

کامل ترین دوره ای که از دیجیتال مارکتینگ میتونید شرکت کنید بدون ک همین دوره هستش 120 ساعت آموزش کامل دوره آموزش طراحی وب سایت و قالب ، بازاریابی و فروش تخص.

.

.

این روزها اینستاگرام به یکی از بازارهای بزرگ تبدیل شده که میتونی به راحتی ازش استفاده کنی و به درامد بالایی برسی, ولی باید راهشو بلد باشی.

ما راهشو بهت نشون.

.

.

آموزش دیجیتال مارکتینگ صفر تا صد بازاریابی دیجیال را با راشا افق آموزش ببینید 120 ساعت آموزش کامل تمامی نکات و کارایی های اینترنت و برنامه های مختلف برای.

.

.

ادمین اینستاگرام یکی از شغلهای پر دامد در فضای مجازی میباشد ولی باید راهشو بلد باشی .

پکیج های اموزشی ادمین اینستاگرام ما از صفر تا صد اموزش میدن و حتی اگه ه.

.

.

این روزها اینستاگرام به یکی از بازارهای بزرگ تبدیل شده که میتونی به راحتی ازش استفاده کنی و درامد بالایی داشته باشی و یکی پر دامد ترین کارها در این زمینه است.

.

.

برگزاری دوره های حرفه ای و همچنین مقدماتی بورس + ارائه گواهینامه معتبر از مرکز آموزشهای آزاد و مجازی دانشگاه خوارزمی ;v[ مدرک بین المللی از سازمان آموزش فنی .

.

.

با پکیج های اموزشی ادمین فروشگاه اینستاگرام کسب و کار اینترنتی خود را با درامد بالا شروع کنید مخطبان:افراد دنبال شغل دوم,ادمین های اینستاگرام و.

.

.

برای مش.

.

.

دوره آموزشی بازاریابی چریکی شهریه: 250000 تومان همراه با اعطای گواهینامه پایان دوره ************************************************************ ا.

.

.

با کسب درآمد از اینستاگرام به درامد بالا برسید.

با شرکت در دوره های اموزشی دکتر نادری مدیر شرکت ifn و متخصص فروش با بیش از ده سال سابقه, متخصص فروش در اینستا.

.

.

همراه با اعطای مدرک دادن فیلم آموزش دوره 120 ساعت آموزش دیجیتال مارکتینگ طراحی وب سایت و قالب ، آموزش بازاریابی دیجیتال و فروش تخصصی ، بازاریابی محتوایی ،.

.

.

با وجود اینکه یکی از بهترین و پر درامد ترین شغل های دیجیتال مارکتینگ ادمین ایستاگرام هست اما خیلی از افراد به خاطر نگرانی و سوالاتی که دارن سراغ این حوزه نمی.

.

.

اگر دنبال شروع کسب و کار آنلاین خودت هستی و سوال داری و نمیدونی چطوری و از کجا شروع کنی این آموزش ها پاسختو میده پکیج های آموزش حرفه ای اینستاگرام در زمینه .

.

.

دوره ی دیجیتال مارکتینگ به صورت حضوری و آنلاین برگزار میشود 120 ساعت به صورت کامل و جامع همراه با کار عملی اعطای مدرک فنی با راشا افق بازاریابی دیجیتال.

.

.

شرکت ifn, وارد کننده پوشاک خارجی با یازده سال فروش موفق در فضای مجازی و رتبه یک گوگل,تجربیات یازده ساله خود را در قالب ویدیو های اموزشی فروش در اینستاگرام بر.

.

.

امروزه به راحتی میشه از اینستاگرام به درامد و البته درامد بالایی رسید اما برای این کار نیاز به مشاوره و نشون دادن راه دارید.

شرکت ifn فعال در زمینه فروش مجا.

.

.

به صورت کامل آموزش ببینید و کسب و کار خود را به صورت حرفه ای پیش ببرید با ترفند های بازاریابی و نکته های کلیشه ای جذب مشتری کنید باعث ماندگاری مشتری شوید (.

.

.

برگزاری دوره ویزیتوری در آموزشگاه صدر اندیشه با حضوراستاد امیرحسین اکبرپور تنها مربی ویزیتوری در ایران خالق چندین اثر در حوزه های مرتبط همراه با استخد.

.

.

این روزها کار در فضای مجازی و از جمله اینستاگرام به یکی از پرسود ترین شغل ها تبدیل شده.

با پکیج های اموزشی ما میتونی به صورت تضمینی کسب و کار خودتو شروع کنی.

.

.

پکیج های آموزش فروش در اینستاگرام مناسب همه افراد با زمان و هزینه متفاوت مناسب ترین راه برای رسیدن به درامد بالا.

این پکیج ها توسط دکتر نادری متخصص فروش و مد.

.

.

تمامی آموزش های بازاریابی دیجیتال رو در 120 ساعت به صورت کامل آموزش ببینید دوره به صورت حضوری و آنلاین برگزار میشود صفر تا صد به صورت کامل همراه با اعطای م.

.

.

دوره ی بازاریابی حضوری و تلفنی به صورت کامل آموزش ببینید تا جذب مشتری داشته باشید مشتری خود را به صورت دائم برای خود نگه دارید دوره ی بازاریابی هم به صورت.

.

.

120 ساعت آموزش کامل تمامی نکات به همراه کار عملی همراه با اعطای مدرک اعطای مدرک بین المللی در صورت درخواست دوره بازاریابی دیجیتال برای کسب اطلاعات ب.

.

.

دوره آموزشی بازاریابی تلفنی و بازاریابی حضوری آموزش ببینید و جذب مشتری کنید جذب مخاطب داشته باشید مشتری های خود را از دست ندهید جهت ثبت نام به سایت را.

.

.

دوره آموزش بازاریابی دیجیتال 120 ساعت به صورت کامل و جامع برگزار میشود همراه با اعطای مدرک موضوعات : طراحی وب سایت و قالب بازاریابی محتوایی سئو سایت بر.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت اپ ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات در حوزه IT میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map