بازاریابی در اطاقور

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

بازاریابی در اطاقور از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. از قدیم تا به امروز بازاریابی یکی از مهم ترین بخش های هر شرکت بوده است که امروز بیشتر به سمت بازاریابی اینترنتی گرایش پیدا کرده است . شما از این طریق میتوانید در وب سایت های پر بازدید ، شبکه های اجتماعی پر بازدید و موثر و هزاران جای دیگر با کمترین هزینه و بیشتر بازخورد حضور پیدا کنید. دیجیتال مارکتینگ یک اصل اساسی در برقراری ارتباط با مشتریان از طریق فضای اینترنت میباشد.

شرکت سیماگر آماده ارائه خدمات بازاریابی اینترنتی از جمله سئو به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آموزش مدیریت ایمنی ، بهداشت و محیط زیست پیشرفته( HSE 2 ) *گروه مهندسین مشاور صنعت تدبیر* برگزار کننده دوره های آموزشی تخصصی مدیریت و مهندسی صنایع در استان .

.

.

با 5 الی 6 میلیون سرمایه اولیه صاحب کسب کار خود باشید *سوددهی 2 الی 3 برابر سرمایه ی اولیه* دوره ی تخصصی پرورش زالو همراه با آفرهای ویژه در آموزشگاه و .

.

.

تمامی آموزش های بازاریابی دیجیتال رو در 120 ساعت به صورت کامل آموزش ببینید دوره به صورت حضوری و آنلاین برگزار میشود صفر تا صد به صورت کامل همراه با اعطای م.

.

.

آغاز دوره مدیریت MBA در مشهد ◀آموزشگاه سنجش پارسیان برگزارکننده دوره های مدیریت با ارائه مدرک قابل ترجمه رسمی سازمان فنی و حرفه ای بخشی از سرفصل دوره:.

.

.

*سوددهی 2 الی 3 برابر سرمایه ی اولیه* با زالو درآمد میلیونی داشته باشید در آموزشگاه و اعطاء مدرک معتبر 10 ساعت + کار عملی + بازدید از فارم پرورش و تکثیر ز.

.

.

پرورش زالو برخی سرفصلهای این دوره عبارتند از: تکثیر و پرورش زالو طبی نگهداری زالو بررسی عوامل محیطی (دما،نور،آب) نحوه تغذیه و رشد عوامل محیطی موثر در پ.

.

.

صفر تا صد پرورش زالو طبی رو آموزش ببینید و یک کسب و کار بدون ریسک رو داشته باشید آموزش جامع و کامل در آموزشگاه راشا افق همراه با اعطای مدرک معتبر و اعطای.

.

.

دوره مدیریت کارشناسی ارشد و دکترای MBA و DBA از پر رونق ترین دوره های آموزشی سالهای اخیر است.

این دوره را با تخفیف ویژه ، در آموزشگاه جوان شروع کنید و د.

.

.

در این دوره شما به صورت کامل بازاریابی تلفنی و حضوری و نحوه ی برخورد و گفتار با مشتری را آموزش مبینید همراه با اعطای مدرک جهت ثبت نام به سایت راشا افق م.

.

.

*از ایده تا موفقیت همراهتان هستیم* گروه مشاورین مکتا مجری ÷یاده سازی سیستمهای مدیریت آموزش در شرکتها، سازمانها و ارگانهای سراسر کشور برگزار می کند: .

.

.

آموزش ساخت 250 کاردستی درآمدزا DIY - Do it Yourself با کمترین امکانات هم می توانید کارآفرین باشد ! خود اشتغالی را از همین امروز شروع کنید ! بیش ا.

.

.

دوره بازاریابی حضوری و تلفنی به صورت آنلاین و حضوری برگزار میشود با آموزش های ما جذب مخاطب کنید و مشتری خود را دائمی کنید جهت ثبت نام به سایت راشا افق.

.

.

با وجود اینکه یکی از بهترین و پر درامد ترین شغل های دیجیتال مارکتینگ ادمین ایستاگرام هست اما خیلی از افراد به خاطر نگرانی و سوالاتی که دارن سراغ این حوزه نمی.

.

.

صفر تا صد بازاریابی حضوری و تلفنی را در آموزشگاه ما به صورت کامل آموزش ببینید با تمامی ترفند های بازاریابی و جذب مشتری آشنا شوید آموزش ببینید و مشتری خود ر.

.

.

دوره آموزشی بازاریابی چریکی شهریه: 250000 تومان همراه با اعطای گواهینامه پایان دوره ************************************************************ ا.

.

.

دردر این دوره به شما اموزش خواهیم داد در زیرزمین منزل تون با کمترین امکانات کسب و کاری نوین راه اندازی کنید ارائه تکنیک های نوین جهت کسب درآمد ایده های پرو.

.

.

مرکا اولین مجری و مشاور طرحهای زود بازده و پردرآمد تکثیر و پرورش عقرب در سراسر کشور - مشاوره اولیه رایگان - دوره های آموزش تکثیر و پرورش عقرب با مدرک م.

.

.

دوره تخصصی حلزون تراپی و پاکسازی پوست و ماساژ صورت و ماسک ها در 1 روز از صفر تا صد اعطای مدرک + جزوه تخصصی استاد + پشتیبانی آفر ویژه برای کارآموزان خرید .

.

.

*از ایده تا موفقیت همراه شما هستیم* گروه مشاوران مدیریت کسب و کار تدبیر ایرانیان برگزار کننده دوره های تخصصی آموزش مدیریت و مهندسی صنایع بصورت عمومی و خصوصی.

.

.

با آتی نگر مطمن تصمیم بگیرید در این دوره شما گام به گام با نحوه راه اندازی جدیدترین سیستم بهینه پرورش آشنا خواهیم کرد.

بطوری که پس از پایان دوره قادر به مدی.

.

.

آیا به درآمد پرورش و تکثیر زالو فکر کرده اید ؟؟ با زالو درآمد میلیونی داشته باش لیچ ایران دومین دوره تخصصی پرورش و تکثیر زالو در آموزشگاه راشا افق برگزار می.

.

.

پرورش ماهی های زینتی و آکواریومی و شغلی پر درامد برای تمامی فصل ها و درآمدی ماهیانه صفر تا صد به صورت تخصصی و آکادمیک به شما آموزش داده میشود .

به همراه اع.

.

.

دوره آموزشی غیرحضوری سراسری پرورش عقرب همراه با گواهی معتبر از سازمان فنی و حرفه ای سرفصل دوره : 1.

آشنایی با گونه های عقرب 2.

نحوه تکثیر و تولید مثل 3.

اصول.

.

.

دوره به صورت عملی برگزار میشود .

اعطای مدرک داخلی و بین بین المللی همراه با اعطای جزوه تخصصی پشتیبانی بعد از پایان دوره جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران م.

.

.

آموزش انلاین کاشت تا فروش زعفران *اموزش تمامی مراحل کاشت تا برداشت *بسته بندی *ارائه راهکار های فروش -ارائه مدرک معتبر زیر نظر سازمان جهاد کشاورزی -.

.

.

شغلی مستقل و پر سود در عرصه کشاورزی خرید آموزش پرورش قارچ کشت قارچ در منزل .

بهترین فرصت درآمدسازی کشت قارچ در حداقل فضای موجود شغلی مستقل و پر سود واحد تولید.

.

.

دوره تخصصی حلزون تراپی و پاکسازی پوست و ماساژ صورت و ماسکها در 1 روز از صفر تا صد اعطای مدرک معتبر + جزوه تخصصی استاد+ پشتیبانی آفر ویژه برای کارآموزان خ.

.

.

آموزش جامع و تخصصی حجامت + زالو درمانی + بادکش صد د رصد تضمینی برای کارآفرینی به همراه اعطای مدرک معتبر جهت فعالیت در زمینه کار عملی توسط کارآموزان و است.

.

.

*گروه مهندسین مشاور صنعت تدبیراسپادانا* برگزار کننده دوره های آموزشی تخصصی مدیریت و مهندسی صنایع در استان اصفهان -چرا 17025 ؟! این استاندارد یکی از پرکا.

.

.

شرکت ifn وارد کننده پوشاک خارجی با بیش از یک دهه سابقه فروش اقدام به تولید پکیج های اموزشی (بلاگر - ادمین - فروشگاه انلاین و.

.

.

)کرده است و تجربیات خود را در .

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت اپ ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات در حوزه IT میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map