بازاریابی در امیریه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با بازاریابی در امیریه در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. بازاریابی محیطی بخشی از بازاریابی است که شخص به صورت حضوری در محل مشخص شده حضور پیدا میکند و با یکسری توضیحات سعی در جذب مشتری دارد. حال اگر این شخص بازاریاب از طریق یک تبلت محصول و خدمات شرکت را عرضه کند برای مشتری جذاب تر خواهد بود وبیشتر تحت تاثیر آن قرار خواهد گرفت. بازاریابی اینترنتی و بازاریابی محیطی هر دو در کنار هم در جهت برندینگ برای یک شرکت درآمد آفرینی میکند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت و تبلیغات و برندینگ و بازاریابی میباشد که آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بالا ترین سود را در شغل به دست آورید با پرورش زالو درآمد میلیونی داشته باشید *به همراه مدرک معتبر* 10 ساعت + کار عملی + 3 ساعت بازدید از فارم پرورش و .

.

.

دوره مدیریت کارشناسی ارشد و دکترای MBA و DBA از پر رونق ترین دوره های آموزشی سالهای اخیر است.

این دوره را با تخفیف ویژه ، در آموزشگاه جوان شروع کنید و د.

.

.

فرمولاسیون شیشه شوی خانگی، جوهر نمک، مایع سفید کننده (وایتکس) ژل آتش زا ارائه فرمولاسیون و روشهای تولید صنعتی شیشه شوی خانگی و جوهر نمک و مایع سفید کننده(وا.

.

.

گروه مشاورین صنعت تدبیر برگزار میکند دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ سرفصل های دوره: - ضرورت حضور در فضای مجازی - آشنایی با سایت الکسا - آشنایی با افزون.

.

.

دوره بازاریابی حضوری و تلفنی به صورت آنلاین و حضوری برگزار میشود با آموزش های ما جذب مخاطب کنید و مشتری خود را دائمی کنید جهت ثبت نام به سایت راشا افق.

.

.

ارائه فرمولاسیون و روش های ساخت انواع تینر/فوری /روغنی/ژل آتش زا/الکل صنعتی مشاوره ، فروش ، نصب و راه اندازی خط تولید الکل صنعتی ، انواع تینر/فوری /روغنی/.

.

.

**گروه مهندسین مشاور صنعت تدبیر** برگزار کننده دوره های آموزشی تخصصی مدیریت و مهندسی صنایع در استان اصفهان تشریح الزامات و مستندسازیOHSAS 18001 برخی از سر.

.

.

انواع ماساژ را به صورت تخصصی و اصولی آموزش ببینید برگزاری دوره های تخصصی ماساژ 🔴شغل شیرین و لذت بخش 🔴 زمان دست خود ماسور می باشد ㈞.

.

.

**گروه مهندسین مشاور صنعت تدبیر اسپادانا برگزار می نماید.

** دوره آموزشی روش های نوین نگارش دستورالعمل های کاری ویژه کارشناسان ، مدیران و م سئو لین بخش ها.

.

.

پرورش زالو برخی سرفصلهای این دوره عبارتند از: تکثیر و پرورش زالو طبی نگهداری زالو بررسی عوامل محیطی (دما،نور،آب) نحوه تغذیه و رشد عوامل محیطی موثر در پ.

.

.

دوره های دکترا و کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار برای اولین بار در مجتمع فنی و حرفه ای جوان با ارائه مدرک بین المللی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای و دانشگاه خ.

.

.

آموزشگاه راشا افق با افتخار دوره های بادکش را برگزار میکند کار عملی توسط کارآموزان و استاد 100% رضایت مندی در پایان دوره آفر جدید دوره به همراه داشتن یک.

.

.

آموزش الزامات استاندارد مدیریت اموزش ISO 10015 - 2019 *گروه مهندسین مشاور صنعت تدبیر* برگزار کننده دوره های آموزشی تخصصی مدیریت و مهندسی صنایع در استان ا.

.

.

دوره آموزشی بازاریابی چریکی شهریه: 250000 تومان همراه با اعطای گواهینامه پایان دوره ************************************************************ ا.

.

.

آموزش بورس و سرمایه گذاری همراه با اشتغال اشتغال در بورس برای همه سنین و افراد •آیا به دنبال سودآوری بالا در سرمایه خود هستید؟ •آیا می¬دانید با هر می.

.

.

دوره تخصصی ماساژ تایلندی و ریلکسی و درمانی سر صورت بدن دست و پا کف پا به صورت عملی و آکادمیک آموزش ببینید همراه با اعطای مدرک جهت فعالیت در این زمینه.

.

.

یکی از پردامد ترین فعالیت های دیجیتال مارکتینگ مربوط به ادمین های اینستاگرام است.

با تهیه این پکیج اموزشی کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید و به درامد مناسب.

.

.

مدیریت ایمنی ، بهداشت و محیط زیست HSE (سطح 1) *گروه مهندسین مشاور صنعت تدبیر* برگزار کننده دوره های آموزشی تخصصی مدیریت و مهندسی صنایع در استان اصفهان م.

.

.

آموزش انلاین کاشت تا فروش زعفران *اموزش تمامی مراحل کاشت تا برداشت *بسته بندی *ارائه راهکار های فروش -ارائه مدرک معتبر زیر نظر سازمان جهاد کشاورزی -.

.

.

سرفصل دوره تولید محتوا · آموزش نرم افزار کمتازیا · آموزش نرم افزار کاین مستر · آموزش نرم افزار این شات · آموزش نرم افزار پیکس.

.

.

با کسب درآمد از اینستاگرام به درامد بالا برسید.

با شرکت در دوره های اموزشی دکتر نادری مدیر شرکت ifn و متخصص فروش با بیش از ده سال سابقه, متخصص فروش در اینستا.

.

.

آموزش تخصصی پرورش زالو به همراه اعطای مدرک معتبر جهت اخذ مجوز تمامی نکات و روش ها را برای سوددهی فوق العاده به شما آموزش داده میشود جزوه ی تخصصی خود .

.

.

آموزش ببینید و برای خود درآمدی میلیونی را تضمین کنید!!! آموزشگاه کار آفرینی راشا افق با افتخار برگزار میکند دوره ی های عملی + تئوری به صورت تخصصی و صددرصد .

.

.

دوره مدیریت MBA یا مدیریت راهبردی کسب و کار در رشته تجارت به عنوان کارشناسی ارشد در زمینه مدیریت کسب و کار محسوب می شود.

با گذراندن 150 ساعت، مدرک سازمان .

.

.

شرکت ifn, وارد کننده پوشاک خارجی با یازده سال فروش موفق در فضای مجازی و رتبه یک گوگل,تجربیات یازده ساله خود را در قالب ویدیو های اموزشی فروش در اینستاگرام بر.

.

.

آموزش اصول انبارداری نوین و مدیریت انبارها *گروه مهندسین مشاور صنعت تدبیر * برگزار کننده دوره های آموزشی تخصصی مدیریت و مهندسی صنایع در استان اصفهان اصو.

.

.

کارگاه آموزشی احداث.

ترمیم.

نگهداری ازباغات میوه سه روز گواهینامه معتبر جهت اخذ مجوز و تسهیلات بانکی انتخاب محل باغ گود برداری و غرس نهال طراحی باغ، د.

.

.

درآمدی فوق العاده را برای خود رقم بزنید آموزش عملی و تئوری ماساژ به همراه مدرک صفر تا صد یه صورت فوق تخصصی 📌 فصل دوم: نکات محیط ماساژ &.

.

.

سرفصل آموزشی: مدیریت پرورش کبوتر گوشتی معرفی نژادهای اقتصادی در ایران طراحی ساختمان و تاسیسات معرفی سیستم های نگهداری مدیریت تغذیه و خوراک شناخت بیمار.

.

.

برگزاری دوره ویزیتوری در آموزشگاه صدر اندیشه با حضوراستاد امیرحسین اکبرپور تنها مربی ویزیتوری در ایران خالق چندین اثر در حوزه های مرتبط همراه با استخد.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت اپ ، تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات در حوزه IT میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map