بازاریابی در اینستاگرام

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با بازاریابی در اینستاگرام کسب وکار اینترنتی حرفه ای خودتان را داشته باشید. بازاریابی یکی از مهم ترین بخش های یک شرکت است که در صورت تکمیل محصول برای فروش و کسب درآمد باید وارد بازار گردد و شروع به پرزنت و جذب مشتری کند.بازاریابی حرفه ای متشکل از دو بخش اصلی بنام استراتژی و برنامه ریز است که یک مدیر مارکتینگ موفق میبایست تمام بازار خود را بشناسد و بر اساس پرسونای خود برای آن برنامه ریزی و استراتژی بچیند.

شرکت سیماگر یک شرکت فعال در زمینه تولید نرم افزار و ارائه دهنده راهکارهای تبلیغات ی و برندینگ است که در این زمینه آماده خدمات رسانی به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید اطلاعات شما نزد مدیر وب کاملا محفوظ می باشد بازاریابی در اینستاگرام یکی از روش‌های مؤثر و کارآمد برای تحقق اهداف کسب‌وکار در راستای تقویت بازاریابی و افزایش فروش محسوب می‌شود.

با مطالعه این مطلب با مراحل عملیاتی بازاریابی در اینستاگرام آشنا خواهید شد و می‌توانید با کمترین سرمایه، بیشترین رشد و پیشرفت را شاهد باشید.

اولین کتاب مدیروب منتشر شد! اسم کتاب هست دیکشنری کسب وکار اینترنتی که در سایز کوچک و جیبی با تعداد محدود به چاپ رسیده است.

این کتاب اولین لغت نامه تخصصی کسب و کار های آنلاین در ایران می باشد.

بازاریابی لحظه (Micro-moment Marketing) یکی از روشهای مؤثر بازاریابی است که بر لحظه‌های نیاز تمرکز دارد.

در این مطلب با تعریف بازاریابی لحظه و اهمیت آن و همچنین روش اجرای این نوع از بازاریابی آشنا خواهید شد.

در این مقاله من قصد دارم کمی درباره صفحه فرود یا Landing Page با شما صحبت کنم و ضمن بررسی چند اشتباه رایجی که در طراحی این صفحات مهم وجود دارد، به یک راهکار جالب برای مقابله با شلوغی بیش از حد صفحه فرود اشاره کنم.

همیشه افزایش فروش برای هر کسب‌و‌کاری جذاب است.

اما این امر یک شبه اتفاق نمی‌افتد و نیاز به دانستن و رعایت اصولی خاص دارد.

در این مقاله ما درباره اینکه قیف فروش چیست و چه تاثیری در فروش شما دارد صحبت خواهیم کرد.

بازاریابی سبز یا Green Marketing یکی از بهترین انواع بازاریابی در دنیای امروزی است که می‌تواند برای همه مفید واقع ‌شود.

با مدیروب همراه باشید تا این مقوله را از نگاهی اجمالی بررسی کرده و راهکارها و استراتژی‌های آن را مرور کنیم.

«پرسونای مشتری» ابزار سودمندی است که اگر به درستی ترسیم شود می‌تواند تأثیر دگرگون‌کننده‌ای بر بازاریابی، فروش و تمامی فرآیندهای کسب‌وکار برجا بگذارد.

در این مطلب با چیستی و چرایی پرسونا و هرچه که برای به‌کارگیری آن در پیشبرد اهداف خود نیاز دارید آشنا خواهید شد.

CRM چیست؟ CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری یک راهبرد ضروری برای پیشبرد اهداف شرکت‌هایی است که مشتریان خود را در اولویت قرار می‌دهند.

در این مطلب با تعریف و اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری و همچنین سیستم CRM و انواع و قابلیت‌های آن آشنا خواهید شد.

خواهش می کنیم خوشحالیم که براتون مفید بوده تعداد کل امتیازات این مطلب 4 این مطلب را به اشتراک بگذارید اولین کتاب مدیروب منتشر شد! اسم کتاب هست دیکشنری کسب وکار اینترنتی که در سایز کوچک و جیبی با تعداد محدود به چاپ رسیده است.

این کتاب اولین لغت نامه تخصصی کسب و کار های آنلاین در ایران می باشد.

با عضویت در خبرنامه می توانید از جدیدترین مقالات، اخبار و محصولات سایت در ایمیل خود با خبر شوید.

.

.

راه های ارتباطی ما اگر در خصوص این دوره نیاز به مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر دارید، این فرم را تکمیل نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

تمامی حقوق مادی و معنوی ویدئوهای آموزشی و محصولات متعلق به مدیر وب می باشد ، جهت حمایت از صاحب اثر هزینه ی محصولات را پرداخت نمایید .

.

.

طراحی سایت و سئو توسط گروه تخصصی آرمانیک

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت اپ ، تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات در حوزه IT میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map