بازاریابی در سیریک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با بازاریابی در سیریک در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. بازاریابی محیطی بخشی از بازاریابی است که شخص به صورت حضوری در محل مشخص شده حضور پیدا میکند و با یکسری توضیحات سعی در جذب مشتری دارد. حال اگر این شخص بازاریاب از طریق یک تبلت محصول و خدمات شرکت را عرضه کند برای مشتری جذاب تر خواهد بود وبیشتر تحت تاثیر آن قرار خواهد گرفت. بازاریابی اینترنتی و بازاریابی محیطی هر دو در کنار هم در جهت برندینگ برای یک شرکت درآمد آفرینی میکند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت و تبلیغات و برندینگ و بازاریابی میباشد که آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

- استخدام بازاریاب حرفه ای خلاق و باسابقه تجهیزات ساختمانی - برقکارهای فعال در ساختمان - عامل فروش فعال در زمینه کلیدهای لمسی، BMS و خانه هوشمند با شرایط .

.

.

به چند بازاریاب تلفنی خانم به صورت پاره وقت و تمام وقت دانشجو و شرایط خاص با حقوق ثابت و پورسانت بالا در محیطی سالم و دوستانه نیازمندیم میدان انقلا.

.

.

کارشناس فروش آقا یا خانم با ظاهری آراسته زیر 30 سال سن هم به صورت پورسانتی و هم به صورت پورسانت و حقوق ثابت صالحی گروه آرین خاک ایرانیان جهت تکمیل کادر خود به 1 مدیر بازرگانی نیاز دارد.

جهت استخدام به سایت geosynthetics.

co مراجعه کرده و در قسمت استخدام فرم استخدام را پر .

.

.

تعدادی ویزیتور تجهیزات پزشکی جهت فروش : اقلام مصرفی داروخانه ها و بیمارستان ها سرنگ ست سرم آنژیوکت توالت فرنگی و.

.

.

گروه آرین خاک ایرانیان به یک نیرو بازار یاب تلفنی خانم نیازمندیم استخدام محدود جهت استخدام به سایت geosynthetics.

co مراجعه کرده و در قسمت استخدام فرم استخ.

.

.

از یک آقا جوان و علاقه مند در حوزه متریال های ساختمان() جهت امر فروش به صورت صورت حضوری و غیر حضوری (فضای مجازی) دعوت به همکاری مینماییم شرایط : محدود.

.

.

کلینیک بتن آریا تخصصی ترین مرکز مواد شیمیایی ساختمان وافزودنی های بتن در جنوب شرق کشور ، در نظر دارد تعدادی بازاریاب حرفه ای و آموزش دیده جهت کار در این مجمو.

.

.

جویای کار بازاریابی ، استخدام بازاریاب غیرحضوری استخدام بازاریاب تلفنی با پشتکار و فعال ساکن حوالی ( غرب تهران ) دهکده المپیک *برای اطلاع از شرایط کاری .

.

.

حقوق+پورسانت با شرایط عالی پس عجله کنید تا ظرفیت ها تکمیل نشده است جهت استخدام به سایت geosynthetics.

co مراجعه کرده و در قسمت استخدام فرم استخدام را پ.

.

.

نیازمند فروشنده خانم و آقا سن بالای 18 سال ساکن تهران یا کرج با درآمدی بالا فقط کسانی که تصلت به فروشندگی دارن و با زیبایی از کلمات استفاده میکنن تماس بگیر.

.

.

معرفی مشتر ی از شما طراحی از ما 50 50 شماره ی تماس 09120585942 شرکت آتشبان درنظر دارد، جهت معرفی محصولات خود به تمام نقاط کشور در استان های مختلف کشور از بازاریاب های مجرب و با رزومه کاری مطلوب برای همکاری دعوت به عمل آ.

.

.

استخدام بازار یاب خانم برای بازاریابی محصولات ژئوسنتتیکی با پورسانت بالا جهت استخدام به سایت geosynthetics.

co مراجعه کرده و در قسمت استخدام فرم استخدام را .

.

.

شرکت تنکا دشت شمال در نظر دارد نسبت به جذب بازاریاب تلفنی خانم و پر انرژی با قدرت بیان بالا به صورت ارتباط تلفنی با کارخانجات خوراک سازی دامداری ها و مرغدار.

.

.

استخدام کارشناس فروش شرکت فرادام زرین خاورمیانه در زمینه فروش محصولات دامپروری جهت تکمیل کادر فروش و بازاریابی فروش از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری مینما.

.

.

به یکنفر همکار ترجیحا خانم آشنا به فروش و بازاریابی کاغذ دیواری و سنگ دکوراتیو و نیز آشنا به طراحی با اتوکد جهت همکاری نیازمندیم .

گروه ارین خاک ایرانیان در تمام ایران بازار یاب و نصاب ورق ژئوممبران استخدام خواهد کرد جهت استخدام به سایت geosynthetics.

co مراجعه کرده و در قسمت استخدام ف.

.

.

شرکت فرادام زرین خاورمیانه جهت تکمیل کادر فروش خود دردفتر مرکزی (اصفهان)وسایر استانها استخدام می کند.

ردیف استخدامی 1)کارشناس فروش تمام وقت مستقر در دفتر .

.

.

ما با بازار یابی و تیم های بازار یابی فعال در کل ایران این امکان را به شما می دهیم تا در سراسر ایران پرژه های بسیاری داشته باشید پس عجله کنید تا از هزینه های.

.

.

صندوق نسوز آرکا در راستای توسعه واحد تولید و فروش خود، از متقاضیان کار در تخصص های زیر دعوت به همکاری می نماید.

متقاضیان گرامی می بایست رزومه کاری خود را به .

.

.

شرکت وارد کننده پوشاک اروپایی به تعدادی بازاریاب خانم و آقا به صورت انلاین و دورکاری نیاز دارد.

اموزش کار اراپه میشود و بعد از اموزش استخدام میشوید.

برای کس.

.

.

کارشناس فروش و بازاریابی با پورسانت عالی استخدام می شود.

09027290505 - 09027290404 - www.

tabkhshamim.

ir telegram.

me/tabkhshamim R.

B@tabkhshamim.

ir س.

.

.

جذب بازاریاب با درآمد تضمینی استخدام افراد آماده به کار بازاریاب حرفه ای .

استخدام نیروی بازاریاب کاربلد .

استخدام بازاریاب غیرحضوری و حضوری از سراسر ک.

.

.

بازاریابی شبکه ای - آموزش کسب و کار با ما تماس بگیرید و همکاری کنید و به درآمد میلیونی برسید شرکت ایران گوشت بزرگترین و باسابقه ترین شرکت در زمینه فرآورد.

.

.

استخدام یازار یاب و نصاب ورق ژئوممبران در تمام ایران با حقوق و مزایا استخدام محدود جهت استخدام به سایت geosynthetics.

co مراجعه کرده و در قسمت استخدام فرم ا.

.

.

کسب و کار پرسود با فروش شال و روسری پارلا بصورت اینترنتی یا میدانی نماینده فروش یا فروشنده شال و روسری پارلا در شهر خود در سراسر کشور باشید تضمین سود مناسب.

.

.

شرکت آرین خاک ایرانیان برای تکمیل کادر پرسنل خود از یک مدیر بازرگانی خارجه حرفه ای خانم با سابقه ی کار دعوت به همکاری می کند.

فردی آشنا با مسائل اینستاگرام میپذیریم برای چرخاندن یک فروشگاه مجازی به صورت حضوری در حوزه محصولات سلامتی و بهداشتی و آرایشی و به میزان فروش پورسانت داده.

.

.

شرکت روبینا بازار فعال در زمینه واردات و توزیع سراسری لوازم پزشکی در ایران در راستای توسعه نیروی انسانی استخدام مینماید : ::: ویزیتور داروخانه در تمامی مر.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت اپ ، تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات در حوزه IT میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map