بازاریابی در کالاراسی رومانی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با بازاریابی در کالاراسی رومانی شما میتوانید در اپلیکیشن هایی مانند کافه بازار و اپ استور اپلیکیشن اندرویدی یا iOS را قرار بگیرید. بازاریابی اینترنتی یک از مهمترین بخش ها در جهت جذب و افزایش مشتری میباشد که شرکت سیماگر با تکیه بر سئو سایت سعی بر توسعه و جذب مخاطب در سراسر اینترنت برای شما مشتریان دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

۲۷ شهریور ۱۳۹۹ به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های لیگ هندبال رومانی تیم‌های کالاراسی و بوتوسانی به مصاف هم رفتند؛ که در پایان تیم کالاراسی که امین یوسف نژاد ملی پش ایرانی را در اختیار دارد توانست بوتوسانی را از پیش رو بردارد و اولین پیروز خود را به دست آورد.

در این دیدار یوسف نژاد که در ترکیب اصلی کالاراسی حضور داشت با درخشش خود در اولین پیروزی تیم خود تأثیر گذار بود.

کالاراسی در هفته سوم بوتوسانی را با نتیجه ۳۵ بر ۲۸ از پیش رو برداشت.

بیشتر بخوانید انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران کلیدواژه: تیم ملی هندبال لیگ هندبال رومانی درخواست حذف خبر: «خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.

yjc.

ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» م سئو لیتی در قبال محتوای آن ندارد.

چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد 09121442355 را به همراه موضوع به آدرس ایمیل [KHABARBAN] ارسال فرمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

مشاور وزیر بهداشت: انتقاد از ازدواج کودکان مزخرف است/ دختر از ۹ سالگی آماده فرزندآوری است/ هیچ پارازیتی سرطان‌زا نیست فیلم| جنجال رقص کارمند اداره پست/ بسیج خواستار اخراج مدیر روابط عمومی پست شد کارمند پست هرمزگان به دلیل رقص بازداشت شد! هشدار درباره چراغ سبز انتخاباتی مجلس به نظامیان برای ورود به پاستور کاهش مصرف آب با توسعه کشاورزی مدرن درحوضه آبریز ارومیه محسن ولیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیماگر افزود: از پایان مرحله اول دور برگشت مسابقات گروه الف لیگ برتر هندبال آقایان کشور، حدود یک ماه گذشته و در این مدت تمرین های آماده سازی خوبی انجام داده ایم.

وی با بیان اینکه اشتیاق برای صعود به مرحله بعد موجب شده تا سطح آمادگی بازیکنان افزایش داشته باشد، ‌ادامه داد: مسابقات سنگینی را پشت سر گذاشته ایم و با قرار گرفتن در رده سوم گروه الف همچنان مهمترین شانس برای صعود به مرحله بعد پس از نیروی زمین شهید شاملی کازرون و ذوب آهن اصفهان هستیم.

مدیر تیم هندبال پاس قم افزود: بلافاصله پس از پایان مسابقات مرحله اول دور برگشت، به دلیل تحلیل رفتن بازیکنان، آماده سازی و ارتقای سطح اعضای تیم در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون هندبالیست های این تیم در سطح آمادگی خوبی قرار دارند.

وی با اشاره به برنامه مرحله دوم دور برگشت این مسابقات که به صورت متمرکز در تهران برگزار می شود گفت: بر اساس اعلام فدراسیون هندبال، تیم پاس ناجا در روز چهارشنبه ۱۷ دی ماه به مصاف نیروی زمینی شهید شاملی کازرون صدر نشین می رود و در روز جمعه ۱۹ دی نیز در مقابل ستارگان دشتستان صف آرایی می کند.

ولیان با بیان اینکه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و قرنظینه اعضای تیم، هیچ مشکلی از نظر شیوع کرونا در این تیم وجود ندارد، ادامه داد: مطابق اعلام فدراسیون هندبال تیم های گروه الف باید روز سه شنبه ۱۶ دی ماه از ساعت ۸ الی ۱۰ برای انجام تست پس سی آر کرونا در محل فدراسیون هندبال حضور یابند.

هندبال پاس قم سال گذشته با تکیه بر ظرفیت جوانان بومی پس از هفت سال موفق به کسب مجوز صعود به لیگ برتر شد و این مهم در حالی رقم خورد که این تیم با مشکلات زیادی دست به گریبان بوده و هست.

دور رفت فصل جاری لیگ برتر هندبال مردان کشور طی دو مرحله برگزار شد که مرحله رفت این مسابقات در روز جمعه، ۲۳  آبان ماه به پایان رسید.

صنعت مس کرمان، نفت و گاز گچساران، فولاد مبارکه سپاهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ستارگان دشتستان، فراز بام خائیز دهدشت، زغال سنگ طبس، ذوب آهن اصفهان، کیمیا کاشت کردستان، پرسپولیس بهبهان، پاس ناجا قم و پرواز هوانیروز تیم‌های حاضر در این دوره از لیگ برتر هندبال هستند.

هم اکنون در گروه اول لیگ برتر هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با ۷ بازی و ۱۴ امتیاز در رده اول، ذوب آهن اصفهان با هشت بازی و ۱۱ امتیاز در رده دوم و پاس قم با هشت بازی و ۹ امتیاز در رده سوم قرار دارند.

پرسپولیس بهبان با هفت بازی و ۶ امتیاز با قرار گرفتن رده چهارم در تلاش برای رسیدن به جایگاه سوم این گروه و صعود به مرحله بعد این مسابقات است.

تمامی حقوق برای خبربان محفوظ است.

© ۱۳۹۹

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت اپ ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات در حوزه IT میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map