برترین برند اتوماسیون اداری

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برترین برند اتوماسیون اداری شما میتوانید اپلیکیشن شخصی خودتان را که معرف کسب و کارتان است در سطح اینترنت خوشچهره کنید تا با آگاه سازی و اطلاع از خدمات مشتریان بیشتری را جذب نمایید. برندینگ یک امر بسیار مهم در نقش بستن حس خرید و فروش در زهن مشتری میباشد.

برند شدن یک نام تجاری برابر با تمام زحماتی است یک شرکت برای تولید محصول تا عرضه آن در بازار میکشد. برندینگ یک اصل اساسی در بازاریابی میباشد که باعث افزایش مشتری و تسهیل خرید و فروش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خانه » ویژگی های بهترین نرم افزار اتوماسیون اداری برای شرکت ها بخش اداری از شرکت ها دارای پروسه های غیر اتوماسیونی متعددی است و همین موضوع کار را برای تیم اداری و منابع انسانی بسیار سختتر خواهد کرد و نیاز به استفاده از بهترین نرم افزار اتوماسیون اداری را بیشتر خواهد کرد.

پروسه های مربوط به بخش اداری شامل فرم های کاغذی، اسپرشیت ها، ایمیل ها و نرم افزار های سیلویی هستند می توانند منجر به کاهش سرعت تیم های مختلف می شوند و معمولا پر از اشتباهات متعدد هستند.

مدیریت کردن جریان نا تمام اسناد و مدارک، چه به صورت کاغذی و چه دیجیتال، می تواند مشکلات جدی برای شرکت ها ایجاد کند.

سازمان EY اخیرا یک پژوهش گسترده در این زمینه انجام داد و به این نتیجه رسید: در حدود 65 درصد از کسب و کارهایی که مورد بررسی قرار گرفت، استفاده از پروسه های اتوماسیونی اداری یکی از اولویت های اصلی در آینده است.

وقتی در همان بدو شروع رشد شرکت خود از اتوماسیون های اداری استفاده کنید، موفق به صرفه جویی در زمان و هزینه زیادی خواهید شد.

چرا که در این حالت موفق به حذف پروسه های دستی، سیستم های جداگانه و ارتباط ناموفق بین آن ها می شوید و در نتیجه بهره وری کاری خود در حوزه منابع انسانی را بالا خواهید برد.

هیچ وقت برای انجام این کار زود نیست.

ایجاد یک فضای اتوماسیونی و مدرن برای تغییرات پیش رو در محیط کار یک ایده بسیار خوب است.

ابزار های نرم افزاری خودکار سازی امور مالی می توانند پروسه های وقت گیر و خسته کننده را حذف کرده و تمامی کار های مربوط به حوزه مالی و حسابداری را به شکل خودکار پیگیری کنند.

با این حال تعدادی از عوامل هستند که وجود آن ها نشان دهنده این خواهد بود که زمان به کارگیری از نرم افزارهای اتوماسیونی فرا رسیده است.

در لیست زیر نگاهی به این نشانه ها خواهیم داشت: زمانی که پروسه های اداری شما خسته کننده شده و زمان زیادی را به خود اختصاص می دهند.

زمانی که عملیات اداری شما به دقت بالایی نیاز دارد و به سرعت به اتمام نمی رسد.

وقتی که تیم منابع انسانی شما به خاطر زیاد بودن حجم کاری خود باید زمان زیادی را صرف کار کردن کنند.

وقتی که اسناد و مدارک اداری شما پر از اشتباهات متعدد انسانی هستند.

با خودکار شدن پروسه های مالی کسب و کار ، می توان از خطاهای انسانی اجتناب کرد و زمان خود را به جای کارهای خسته کننده و طولانی برای موارد مهمتری صرف نمود.

وقتی که دیتا در فرم های شما به شکل خودکار پر شوند، می توانید مطمئن باشید که خبری از اشتباهات نبوده و تمامی اعداد و ارقام درست هستند.

با انتقال از سیستم های دستی به نرم افزار های اتوماسیونی، تیم های مالی می توانند کارکرد های موجود خود را بهبود بخشند و بدین ترتیب بهره وری آن ها بالا خواهد رفت.

هر چیزی که در گذشته منجر به کاهش سرعت شما می شد حالا در خلال پروسه های خودکار و قابل اطمینان پیگیری می شود.

در تاییدیه بودجه یا ادعای بازپرداخت نیز نرم افزار های اتوماسیون مالی می توانند به کاهش هشت ساعت کار هفتگی تیم مالی شما کمک کنند.

وقتی که از یک سیستم متصل و همگانی استفاده می کنید، دید کامل و دقیق نسبت به تمامی نکات مربوط به حوزه مالی خود خواهید داشت.

با این کار منطق اصلی و پس زمینه امور مالی را پیش روی خود می بینید.

در نتیجه امکان تصمیم گیری هوشمندانه برای آینده فراهم خواهد بود.

نرم افزار اتوماسیون اداری پندار، با بهره گیری از سیستم های فرم ساز و گردش کار و کاربری ساده مورد توجه بسیاری از برندهای مطرح روز ایران قرار گرفته است.

این نرم افزار با بسیاری از سیستم عامل ها مانند لینوکس و ویندوز و … مطابقت دارد.

راهکار مالی پایا افزار آیا این مطلب مفید بود؟ مشخصات شما منتشر نخواهد شد.

فیلد هایی که با * مشخص شده اند را باید تکمیل کنید.

شرکت دانش بنیان صنعتی پایاسافت با نام اختصاری “پایا” و با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی، تولید و ارائه راه حل های یکپارچه سازمانی تحت ویندوز و تحت وب برای کسب و کارهای مختلف داخلی و خارجی و به عنوان اولین ارائه دهنده نرم افزار یکپارچه مالی تحت وب کشور می باشد.

با ما در ارتباط باشید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map