برنامه ریزی برند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برنامه ریزی برند در صدر بازارتان قدم بزنید. برند شدن در یک نام تجاری آرزوی هر شرکتی میباشد تا از این طریق بتواند اعتبار خود را به رخ همگان بکشاند. در بازار امروز برند شدن علاوه بر نشان دادن قدرت و اعتبار یک نام تجاری تاثیر بسزایی در فروش و افزایش مشتریان دارد. خدمات برندینگ شرکت سیماگر شامل استراتژی و برنامه ریزی میباشد که در راستای اهداف استراتژی سازمان و فرهنگ سازمانی شما در قالب یک برند بوک است.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب اپلیکیشن ، طراحی وب سایت ، سئو سایت ، برندینگ و تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است که با تکیه بر تجربه و علم روز و استفاده از تکنولوژی های جدید قابلیت ارائه نرم افزارهایی حتی با امکان سیستم های توزیع شده مانند اسنپ و علی بابا را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تعاریف زیادی برای برند شنیده‌ایم، اما برند به زبان ساده، اعتبار، هویت و نیکنامی یک فرد، یک محصول، یک سازمان، یک شهر و حتی یک کشور است.

برندها با فکر و دل، موجودیت می‌یابند.

پس برای جا افتادن برند در روح، جان و قلب مخاطبان هدف، هم باید طرح و نقشه‌ی درست، و هم صبر و حوصله و اقدام داشته باشیم.

برندها با پندار نیک، گفتار نیک و کردار نیک به وجود آمده و دوام و قوام می‌یابند و مانا می‌شوند.

همان‌طور که یک پرنده با منقار کوچک خودش تکه‌های چوب را با صبر و حوصله انتخاب می‌کند و با زحمت آنها را در شاخسار درختان و با دقت و مهندسی کنار هم قرار می‌دهد، و چنان جامعیتی بین آنها ایجاد می‌کند که در نهایت به یک لانه‌ی امن برای خودش و خانواده‌اش تبدیل شود، برندها هم به مراحل تکوین نیاز دارند.

برند مشهور مقبول شدن است.

به نحوی که مخاطبان هدف، ما را بشناسند تا سهم ذهنی مطلوب از ایشان گرفته باشیم، نیمکره‌ی چپ مغزشان را درگیر کرده باشیم، منطق و استدلالشان را با خود همراه کرده باشیم و همچنین سهم عاطفی مطلوب از ایشان گرفته باشیم تا نیمکره راست مغزشان را درگیر کرده باشیم و احساس‌شان را از صمیم دل همراه کرده باشیم.

پیشگفتار مقدمه ی مترجم فصل اول: مدل جایگاه سازی برند فصل دوم: مدل همنوایی با برند فصل سوم: مدل زنجیره ای ارزش برند نتیجه گیری ضمائم مدل یکپارچه و جامع برنامه ریزی برند امروزه برندها در انتخاب و خرید محصولات و خدمات مشتریان نقش مهم و بسزایی ایفا می کنند.

از آنجایی که برند طبق مطالعات انجمن تحقیقات بازار اروپا، %45 داراییهای جهان را به خود اختصاص داده است، از این رو، شناخت و خلق آن می تواند در افزایش ارزش سهام یک شرکت و در نتیجه، جذب مشتریان و افزایش فروش و سهم بازار آن شرکت مفید واقع شود.

 برند یک دارایی ناملموس است که در دهه های گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

تحقیقات و مطالعات فراوانی در سالهای گذشته پیرامون برند و عناصر آن صورت پذیرفته است و کتابهای زیادی به رشته ی تحریر و نگارش درآمده است که تماماً مهر تاییدی بر ارزشمند بودن برند می باشد.

 یکی از دانشمندان مشهور و بنام حوزه ی برند و برندینگ، پروفسور کوین لین کلر است که آوازه و شهرت وی به دلیل کتب و مقالات وی در عرصه ی برند می باشد؛ به گونه ای که پروفسور کلر را پدر برندینگ جهان نامیده اند.

 حال با توجه به اهمیت موضوع برند و شناخت پروفسور کلر بر آن شدم تا یکی از کتب مفید و با ارزش وی به نام "برنامه ریزی برند" را ترجمه کنم.

دلیل اصلی اینجانب در انتخاب و ترجمه ی کتاب ارائه ی سه مدل کاربردی در خصوص برندینگ ( مدل جایگاه سازی برند، مدل همنوایی برند و مدل ارزش ویژه ی برند ) همراه با مثالهای کاربردی و عملیاتی هر مدل می باشد، که بسیاری از آنها قابلیت اجرا و پیاده سازی در بازارهای داخلی کشور محبوبمان را دارد.

نکته ی دیگر خلاصه بودن و مفید بودن کتاب می باشد که برای اکثر مدیران و صاحبان مشاغل و صنایع که زمان کافی به منظور مطالعه ندارند، کتابی راهگشا و ارزشمند خواهد بود.

 مطالعه ی این کتاب را به همه ی افرادی که علاقه مند و مشتاق به آشنایی با برند هستند، پیشنهاد می کنم، فارغ از اینکه در کدام کسب وکار مشغول به فعالیت هستند یا تمایل دارند وارد کسب وکار جدیدی شوند.

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری کتاب مناسب برای خودشان را انتخاب کنند.

از تخفیف ها و جشنواره های ما زودتر از بقیه باخبر شوید شرکت چاپ و نشر بازرگانی با بیش از 23 سال سابقه فعالیت در چاپ و نشر تخصصی، از فعالان شناخته شده و معتبر می­باشد و تاکنون بیش از 1700 عنوان کتاب در حوزه­های کاربردی بازرگانی، مدیریت، مهندسی صنایع، اقتصاد ،گمرک و سایر حوزه­های مرتبط منتشر کرده‌ است.

کتاب­های شرکت به دو صورت کاربردی  جهت استفاده صادرکنندگان و واردکنندگان محترم و دانشگاهیان گرامی تهیه و منتشر می­گردد در حال حاضر نیز بیش از 30 عنوان از کتاب­های این شرکت، به عنوان کتاب مرجع در مراکز آموزشی اعم از دانشگاه، موسسات آموزشی کاربردی، سازمان­های دولتی و غیردولتی تدریس می­شود.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map