برنامه نویسی اندروید یا طراحی سایت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با برنامه نویسی اندروید یا طراحی سایت شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر حداقل 8 کاراکتر در بازار داغ برنامه نویسی بسیاری از افراد سر دو راهی وب و اندروید مانده اند.

اما سوال مهم این است که نرم افزار تحت وب چطور نیاز کاربران را برطرف می کند و چه زمانی باید نرم افزار به صورت تحت موبایل تولید شود؟ چه زمانی یک کاربر حاضر می شود تا یک اپلیکیشن را برروی گوشی خود نصب کنند؟ بسیار عالی مثل همیشه.

🌷🌷🌷 بسیار عالی بود استاد سلام اقا مدحج عزیز واقعا ازتون سپاس گذارم بابت این فایل های با ارزش خیلی استفاده کردم بسیار با تسلط و اعتماد به نفس صحبت کردید امیدوارم موفق تر از این که هستید باشید و خیلی خوبه که به فکر کشورمون هستید که پیشرفت کنه خیلی خوشم اومد در مورد موضوعی که خودتون ترجبه کردید صحبت کردید درود بر شما ممنونم از انرژی مثبتتون سلام مهندس خیلی خوب بود ممنون درود بر شما عرض سلام و ادب بنده هم سردرگم بودم، با این توضیحات متوجه شدم ، یادگیری اصول برنامه نویسی، برای موبایل یا وب کار شدن ، اجتناب ناپذیره، متوجه شدم شروع کار باید با برنامه نویسی باشه، و بعد از اون مسیر تخصصی انتخاب بشه.

از راهنمایی های ارزندتون سپاسگذارم.

خدا را شکر.

درود بسیار عالی بود.

ممنون از راهنمایی و ویدیوی مفیدتون ارادت بسیار علی درود با عرض سلامت خدمت جناب مدحج در ایجاد یک سایت یا اپلیکیشن فروشگاهی در آخر فیلمتون گفتید که به الگوریتم های هوش مصنوعی نیازه! یعنی باز باید درسی جدای از زبان های سمت کاربر و سرور خوند تا بشه این ها رو پیاده سازی کرد؟ سلام و خدا قوت بسیار عالی بود ممنون از وقتی که برای ما می گذارید و بدون چشم داشت مالی تجربیات خود را در اختیار ما قرار می دهید هر کجا که هستید انشااله سالم و سلامت و سرافراز باشید سپاس از زحماتتون سلام بسیار عالی .

با سلام و عرض خسته نباشید خیلی سپاسگذارم من چند سال بود که بصورت پراکنده درگیر آموزشهای مختلف برنامه نویسی بودم لیکن واقعا سردرگم بودم لیکن با توضیحات شما دیگه متوجه شدم باید از کجا شروع کنم و به کجا برسم عالی عزیزم کشورما به شما نیاز داره محکم پیش برید البته خودتون هم نیاز دارید میراث بزرگی به جا بزارید با سلام و خسته نباشید خدمت شما مطالب آموزنده ای برای من بود، با دنبال کردن وبینار های انتشاری شما، واقعا دارم از سردرگمی ها نجات پیدا می کنم/ تشکر می کنم از شما.

خدا رو شکر درود بر شما انرژی مثبتی که می دید باعث می شه قوی تر ادامه بدیم سلام خسته نباشید ممنونم ازتون بابت ویدئو های خوبتون من امسال لیسانس نرم افزارم را گرفتم ولی نمیتونم تو رشته ی خودم کار پیدا کنم چون تو هیچ زمینه ای تخصص ندارم و تقریبا میشه گفت ۴ سال الکی عمرمو تلف کردم بدون اینکه هیچ فنی یاد بگیرم یه مدت کلاس اندروید میرفتم و دیگه دنبالشو نگرفتم الانم دارم فیلمای اموزش وب و نگاه میکنم و به طور متوسط html و css را یاد گرفتم ولی باز کافی نیست میخواستم برم سراغ php و java script که ویدئو شما رو دیدم که میگین از c# شروع کنین من واقعا دیگه نمیدونم باید چیکار کنم بودجه ام هم در حدی نیست که بتونم کلاس برنامه نویسی برم الان واقعا سر در گمم الان دارم سعی میکنم یه کاری غیر مرتبط با رشتم پیدا کنم که با حقوقش کلاس برنامه نویسی برم ولی خب … واقعا سر چند راهی گیر کردم به جای دو راهی … سلام و درود این اتفاق برای همه ما افتاده است.

هر جور شده شروع کنید مهم شروع و به دست آوردن فرهنگ برنامه نویسی هست هر سوالی و کمکی می خواید مطرح کنید ما در خدمت شما هستیم میشه یه منبع خوب هم معرفی کنید برای یادگیری c# به زودی کتابی در این زمینه منتشر می کنیم.

البته اگر هدفتون ورود به بازار هست پیشنهاد می کنیم دوره توسعه گر را شرکت کنید.

درود بر استاد عزیزم محسن مدحج از این که به فکر اینده کشور و نوهالان برنامه نویس هستید خودش هزاران افرین می طلبد ولی از نظر من بهتر است شما اموزش برنامه نویسی گوناگون را در اختیار ما بگذارید تا به توان ب حرفتان جامعه عمل بپوشانیم ممنونم از انرژی خوبتون .

چشم حتما بزودی وارد کدنویسی هم خواهیم شد.

با سلام خدمت شما آقای مدحج.

خیلی خیلی ممنون بابت ویدیوهای عالی تون که وخت تونو صرف میکنید و تهیه میکنید.

من از افغانستان با شما در ارتباط هستم و خیلی راه بنده رو به دنیای برنامه نویسی باز کرد.

ممنون تون.

انشاءالله نمونه های کاریمو هم خدمت شما میفرستم که به کمک شما در حال یادگیری آن هستم.

درود بر شما دوست عزیز باعث افتخاره درود بر شما عالی بود صد درود بر شما با عرض سلام و خسته نباشید .

من با شما از طریق خانم مهندس شبر آشنا شدم .

البته نا کفته نماند که من ناشنوا هستم و ویدیو های شما رو از طریق کمک مادرم نگاه میکنم و مادرم ویدیوی شما رو برام میفهماند .

تشکر میکنم از شما و مجموعه ی بسیار خوبتان و خصوصا سرکار خانم مهندس شبر که باعث شدند من به کاری که با تمام وجودم بهش علاقمندم “برنامه نویسی و برنامه نویس شدن” نزدیک بشم .

یک نکته ای رو یاداوری کنم که خانم شبر یه قسمت از اموزش های فوق العاده ی شما رو در اختیار من قرار دادند و قرار بود من با نگاه کردن به این اموزشها در کلاسهای شما شرکت کنم – اما متاسفانه بدلیل شرایط بسیار بد اقتصادی نتوانستم شهریه ای پرداخت کنم و تقریبا از دور اموزش ها خارج شدم .

البته شماره کارت گرفتم و در صورت بهتر شدن اوضاع هزینه اموزش جلسه ی اول رو پرداخت میکنم که مدیونتان نباشم .

الان هم در سایت شما و هم در سایت کدتجاری ویدیو ها و مقالاتی که میگذارید رو میبینم .

شاید برای شما خنده دار باشد اما جامعه ناشنوایان و افرادی که از موهبتهای الهی کمتر برخوردارند نیاز دارند که اموزشهای مخصوص خودشون رو ببینند – من یه هدف دارم که بتونم برنامه نویسی رو به صورتی یاد بگیرم که بعد از چند مدت یا چند سال برنامه ای تولید کنم که بصورت انلاین زیر نویس تولید کنه برای ویدیو ها .

نمیدونم این کار رو در زبان فارسی خواهم توانست یا نه ” یه چیزی شبیه گوگل سابتایتل که تو یوتیوب هست” غرض از کامنت گذاشتن در این صفحه تشکر بود که باید به صورت ویژه انجام میدادم .

قطعا کمک های شما در زمینه ی برنامه نویسی زندگی ادمهای زیادی رو تحت تاثیر قرار خواهد داد و امیدوارم همیشه مثل خورشید روشنی بخش زندگی و جامعمون باشید .

موفق و موید باشید .

بسیار مسرور کننده است که شما چنین دید بلند و عمیقی دارید هر خدمتی از ما بربیاد در خدمتتون هستیم خیلی عالی بود ممنونم از شما درود بر شما.

خوشحالیم که تماشا کردید بسیار عالی بود متشکرم درود بر شما سلام ممنون از ویدیو های خوبتون میتونم بجای کار با سی شارپ با خود جاوا کار رو شروع کنم من با جاوا شروع به کار کردم و دستوراتش فک میکنم مشابه سی شارپ باشه.

و بعد از اون بخشهای دیگه که گفتین رو ادامه بدم .

ممنون میشم راهنمایی کنین بله زبان مهم نیست.

البته در ایران برای داشتن تیم یکم کارتون در آِنده سخت می شه چون جاوا کارها در ایران کمتر هستند مرسی از اطلاعات مفیدی که دادید.

منتظر ویدیو های بعدی شما هستیم.

سلام دوست عزیز خوشحالم که این ویدئو برای شما مفید بوده با سلام و عرض درود خدمت شما جناب مدحج ممنون که وقت میزارید و تجربیاتت.

ن رو در اختیار ما میگذارید در واقع چیزی که اصلا نمیشه روش قیمت گذاشت.

یک مطلب هست که خیلی برام عجیبه و اینه که خیلی بیشتر دارم میبینم معمولا میگن ویندوز فرم خیلی قدیمیه و دور و بر ۱۳ سال شاید قدمت داره و دیگه خیلی قدیمی تر شده و از خیلی ها پرسیدم که میگن نمیشه هم ویندوز فرم هم طراحی وب و هم اندروید با اینکه فرهنگ برنامه نویسی هم آشنا باشیم ولی نمیشه در این سه حوضه رفت جلو ولی باز با این حال هم نباید خود رو محدود کرد و این که یک زبان رو انتحاب کنیم به صورت تخصصی بریم جلو و الاوه بر اون با زبان های دیگه هم بتونیم کد بزنیم امتیاز مثبتیه من واقعا گیج شدم.

سلام و درود عزیزم.

نگاه کنید وقتی ما می گیم که می شود بر روی چند پلتفرم مثل وب، موبایل و ویندوز برنامه نویسی کرد به این دلیل هست که اولا ما حوزه را انتخاب می کنیم نه اینکه در هر موضوعی قرار باشد کدنویسی کنیم منظورم از حوزه یک نوع خاص از نرم افزارها هستند مثلا اگر من روی نرم افزارهای تجاری کار می کنم دیگر به سراغ بازی سازی نمی رم و فقط نرم افزار فروشگاه، حسابداری، انبار داری یا حتی شبیه اسنپ را می سازم.

از این رو که تقریبا همه این پروژه ها از یک تکنولوژی و الگوی خاص پیروی می کنند دیگر نگرانی وجود ندارد که من در تکنولوژی ها و پلتفرمهای مختلف کدنویسی کنم.

مثلا یک پروژه حسابداری در پی اچ پی در سی شارپ در پایتون همه به دیتابیس نیاز دارند همه به عملیات کراد نیاز دارن حتی در اندروید و فلاتر هم همینطور است.

پس شدنی است که من در یک حوزه در تمام پلتفرم ها کار کنم.

اما کار منطقی این است که در ویندوز یک زبان و تکنولوژی در وب یک زبان و تکنولوژی و در موبایل هم یک زبان و تکنولوژی را انتخاب کنم واقعا عالی بود .

شما خیلی قشنگ نقشه راه رو نشون دادین.

منتظر ویدیوهای بعدیتون هستیم .

بسیارعالی بود.

موفق و پایدارباشید.

خیلی ممنون آقای مهندس.

توضیحاتتون خیلی سودمند بود.

آرزوی موفقیت برای شما که باعث کمک به جوان های ایران می شوید🙏 خیلی عالی و مفید و خلاصه.

ممنون سلام نکات خوبی در ویدیو گفته شد اما چرا گفتید برا برنامه نویسی ویندوز بریم سراغ سی شارپ!! خب میریم سراغ جاوا.

برنامه نویسی برا ویندوز و فرهنگ برنامه نویسی رو از طریق جاوا یاد میگیریم و از همون جاوا برا برنامه نویسی موبایل استفاده میکنیم.

خود زبان سی شارپ تقلیدی از جاوا بوده.

با تشکر سلام جناب مدحج عزیز.

اگر پیج اینستاگرام یا لینک تلگرام دارید ممنون میشم واسم ارسال کنید🌹🌹 نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map