برنامه نویسی بهتر است یا طراحی سایت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با برنامه نویسی بهتر است یا طراحی سایت شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با برنامه نویسی بهتر است یا طراحی سایت شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

برای خیلی ها سواله که تفاوت های طراحی سایت و برنامه نویسی در چیست؟ به چه کسی طراح سایت می گویند و چه کسی برنامه نویس سایت یا تحت وب هست؟ آیا صرفا اینکه طراحی سایت یاد بگیریم میتونیم وارد بازار طراحی سایت شویم و یا حتما باید برنامه نویسی تحت وب هم یاد بگیریم؟ برای پاسخ این سوالات در این مطلب با ما همراه باشید.

اول طراحی وب سایت رو توضیح میدیم بعد میریم سراغ برنامه نویسی تحت وب.

مشخص هستش.

یعنی شما یک سایتی رو طراحی می کنید و آن رو در سرور آپلود می کنید و به صورت آنلاین در دسترس خواهد بود.

برای طراحی هر نوع سایتی باید کد ها نوشته شوند.

این کد ها شامل PHP,C#,… برای سمت سرور (BackEnd) و HTML,JS,CSS,JQUERY,… برای سمت کاربر (FrontEnd) می باشد.

این کد ها هستند که مرورگر اجرا می کند و سایت شما به نمایش در می آید.

ولی امروزه CMS ها و افزونه های پر کاربردی در نسخه های تجاری و رایگان ساخته شده اند که کار کدنویسی رو برای شما انجام می دهند.

به این صورت که به صورت Drag&Drop شما المان ها رو مطابق طرح و چینش صفحه وارد می کنید و همزمان سیستم کد ها رو برای شما می نویسد.

برای مثال شما اگر می خواهید یک سکشن با پس زمینه قرمز داشته باشید، کافی هست که یک ردیف اضافه کنید و پس زمینه آن رو روی قرمز قرار بدید.

همزمان سیستم برای شما کد HTML که شامل یک div با کلاس های مختلف می باشد رو تولید می کند و کلاس ها و دستورات CSS رو به صورت داینامیک وارد می کند.

برای مثال در این مورد background-color:red; width:100%; , … .

البته در بعضی از جا ها شما نیاز دارید که تا حدی CSS رو بلد باشید تا بتونید تغییراتی که در افزونه تعریف نشده رو خودتون اجرا کنید.

این نوع از ساخت وب سایت که طراحی سایت می گوییم متداول ترین شیوه‌ی طراحی سایت بازار هستش که برای اغلب سایت های شرکت ها و اشخاص و فروشگاه های اینترنتی استفاده می شود.

درآمد خوبی دارد و اکثر شرکت های طراحی سایت با مبلغی بین 1.

5 تا 5 میلیون تومان بسته به طرح مورد نظرتون با همین روش سایت تون رو طراحی می کنند.

در آموزش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی پرودرس به طور کامل این روش رو توضیح داده ایم.

خب الان شاید این سوال در ذهن تون آمده باشه که برنامه نویسی سایت چی هست و چرا وقتی میشه بدون دانش برنامه نویسی سایتی رو طراحی کرد، چرا برنامه نویسی؟ صبور باشید! افزونه ها و قالب هایی که در بالا مثال زدیم برای اهداف مشخصی ساخته شده اند.

برای مثال شما میتونید به راحتی با وردپرس و ووکامرس یک فروشگاه اینترنتی تمام عیار طراحی کنید.

حالا اگر بخواهید که یک سیستم قرعه کشی برای فروشگاه تون طراحی کنید چطور؟ یا اینکه با هر خرید 10 هزار تومان حساب مشتری تون رو شارژ کنید و یا به ازای هر 3 خرید بالای 500 هزار تومان، یک کد تخفیف 20% ای به مشتری بدهید؟! یا اصلا فرض کنید که با قالب freelance engine یک سایت عالی مثل پونیشا راه اندازی کردید که اکثر امکانات پونیشا رو داره.

اگر بخواهید که سیستم پیامکی برای این قالب داشته باشید چه کار می کنید؟ و یا اینکه درصد کمیسیون نردبانی داشته باشید مثلا اگر فریلنسری 50 هزار تومان درآمد داشت، 20% کمیسون و اگر 500 هزار تومان، 10% کمیسیون؟ یا اینکه بخواهید درگاه پرداخت ایرانی برای این قالب داشته باشید چی؟یا حتی مثلا سایتی مثل دیوار با قالب classypress طراحی کردید ولی از ظاهر آن خوشتون نمیاد.

(البته بخشی از ظاهر مثل صفحات رو میشه با روش طراحی سایت طراحی کرد ولی بعضی جا ها مثل مراحل پرداخت و فرم ها رو خیر!) شما برای همه کار هایی که در بالا به آن اشاره کردیم باید برنامه نویسی بلد باشید.

شخصی که به PHP و Mysql و زبان های فرانت اند مسلط هست به راحتی میتونه تمام موارد بالا رو برای سایتش طراحی و اضافه کنه.

وقتی شما برنامه نویسی تحت وب بلد باشید، هیچ محدودیتی برای طراحی سایت با امکانات خاص (مثل های بالا) و ساخت وب اپلیکیشن ندارید.

منظور از وب اپلیکیشن برنامه های تحت وب هستند مثل اسنپ یا تومن.

هیچ قالب و افزونه ای (حداقل تا جایی که من اطلاع دارم) وجود نداره که شما بتونید وب اپلیکیشنی مثل اسنپ بسازید.

در حال آماده کردن یک آموزش جامع از 0 تا 100 PHP و تا جایی که نیاز هست از MySQL هستیم و به صورت پروژه محور آموزش خواهیم داد که چگونه یک سیستم حسابداری معمولی (شامل مدیر، ناظر،کاربران، بدهکاری، بستانکاری، دفترچه تلفن، دفترچه یادداشت و …) با CMS اختصاصی طراحی کنیم.

همینطور آموزش دیگری در حال آماده سازی هستیم که در آن به شما یاد میدهیم که چطور از صفر قالبی مشابه باما طراحی کنیم و سیستم احراز هویت با پیامک، اطلاع رسانی با پیامک و ایمیل و فرم ارسال آگهی همراه با درگاه پرداخت آنلاین ایرانی طراحی کنیم.

این قالب برای وردپرس و با زبان PHP نوشته خواهد شد.

شما در این آموزش به hook های وردپرس، توابع پرکاربرد و توسعه قالب وردپرس مسلط خواهید شد.

و نهایتا برای بخش فرانت اند یا سمت کاربر هم آموزشی خواهیم داشت تا به طور کامل HTML,CSS و JavaScript,Jquery و همینطور Ajax رو آموزش خواهیم داد.

سپس طرحی رو در فتوشاپ طراحی می کنیم و بوسیله BootStrap پیاده سازی می کنیم.

و در آخر آن قالب رو برای وردپرس آماده سازی می کنیم.

تا اینجا با تفاوت های طراحی سایت و برنامه نویسی سایت آشنا شدید.

شما میتونید با یادگیری طراحی سایت به سرعت وارد بازار کار شوید و پروژه های معمولی مثل طراحی سایت شرکت ها برای معرفی و توضیح محصولات شون و سایت های فروشگاهی با امکانات متداول رو طراحی کنید و کسب درآمد کنید.

میتونید با مراجعه به سایت پونیشا مشاهده کنید که چقدر درخواست پروژه های این چنینی وجود داره.

ولی برای طراحی وب اپلیکیشن و توسعه قالب ها و افزونه های موجود و افزودن قابلیت های دلخواه باید برنامه نویسی یادبگیرید.

با یادگیری برنامه نویسی مسلما پروژه های تخصصی تر با بودجه های بیشتری رو میتونید انجام بدید.

مشاهده این مطلب در پرودرس با ثبت نام در سیماگر به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت مطلبی دیگر از این نویسنده مطلبی دیگر در همین موضوع افزایش بازدید بر اساس علاقه‌مندی‌های شما از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map