برندینگ در ارتفاعات شرقی پاپوآ گینه نو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در ارتفاعات شرقی پاپوآ گینه نو شما میتوانید در سطح اینترنت بدرخشید. برند کردن یک نام و یک شرکت ارزش واقعی آن را به دیگران هشدار میدهد که بر گرفته از قدرت و توان عملیاتی آن مجموعه در بازار میباشد. تبلیغات و بازاریابی هر دو در کنار هم تلاش برای برند شدن دارند تا بعد آن بتوانند در فروش تسهیل حاصل کنند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی و تولید نرم افزار و تبلیغات و برندینگ و بازاریابی است که به صورت استارت آپی در قالب خدمات اینترنتی در انجام این امور در یک پکیج کامل به شما مشتریان عزیز دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در این صفحه می‌توانید با برنامه‌های بازگشت داوطلبانه و هم‌آمیزی که برایپاپوا گینه نووجود دارد آشنا شوید و اطلاعات بیشتری درباره کشور مقصد خود کسب کنید.

با برنامه‌های زیر می‌توانید از کمک ویژه بازگشت داوطلبانه بهره‌مند شوید: REAG/GARP: هزینه‌های سفر شما پوشش داده می‌شود و کمک-هزینه سفر به شما پرداخت می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر بامرکز مشاوره نزدیکتماس بگیرید.

در قالب طرحZIRF-مشاورهمی‌توانید پرسش‌های مربوط به کشور مقصد را از طریق مراکز مشاوره مجاز مطرح کنید.

این پرسش‌ها به IOM محلی ارجاع داده می‌شود.

پاسخی که دریافت می‌کنید به شما کمک می‌کند تا تصمیمات آگاهانه‌ای بگیرید و خود را برای بازگشت داوطلبانه احتمالی آماده کنید.

پرسش‌های مطرح شده و پاسخ آنها را می‌توانید در اینجا ببینید.

مراکز مشاوره مراکز مشاوره ځانته څیرمه د مشورې مرکزونه ومومئ آنلاین مشوره په ساحه کې ستاسې په خپله مورنۍ ژبه آنلاین مشوره تماس از ساعت 9:00 تا 15:00 روزهای دوشنبه تا جمعه زبان‌ها: آلمانی و انگلیسی پرسش دیگری دارید؟ برای کسب اطلاعات درباره جنبه‌های گوناگون بازگشت داوطلبانه با این شماره تماس بگیرید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map