برندینگ در الیزابت مقدس جامائیکا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در الیزابت مقدس جامائیکا در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. برندینگ در شرکت سیماگر به صورت کاملا نوین و بروز ارائه میگردد که به طور کلی متکی بر ایده های خلاقانه و نو میباشد که بر پایه ایده های خام در مجموعه ارائه میگردد و با طوفان فکری سعی در ارائه بهترین راه حل جهت جذب مشتری از طریق تبلیغات در راستای برندینگ را دارد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با تکیه بر کادری مجرب آماده ارائه خدمات در حوزه کسب و کار اینترنتی و IT به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بریتانیا هم‌رسانی این مطلب: تصمیم شبکه چهار تلویزیون انگلیس برای پخش یک پیام کریسمس از الیزابت دوم، ملکه بریتانیا، که با استفاده از فناوری «جعل عمیق» ساخته شده بحث‌هایی را در رسانه‌های بریتانیا برانگیخته است.

در این ویدئوی پنج‌ دقیقه‌ای، که همزمان با ارسال پیام سالانه ملکه الیزابت دوم به مناسبت روز کریسمس منتشر شده است، وی در حال رقص و بیان اظهاراتی درباره شاهزاده هری و مگان مارکل زوج سلطنتی دیده می‌شود.

ویدئو‌های جعل عمیق ویدئوهایی هستند که در آن‌ها با استفاده از نرم‌افزارهای هوش مصنوعی فیلم‌ها به نحوی تغییر داده می‌شوند که گویا فرد در حال بیان اظهارات یا اجرای حرکاتی است که در دنیای واقعی هرگز آن‌ها را انجام نداده است.

نقش فناوری جعل عمیق در دستکاری در دنیای ویدئو، تقریبا مشابه نقش فتوشاپ در دنیای تصویر به حساب می‌آید.

کانال چهار تلویزیون انگلیس گفته هدف از پخش این ویدئو ارسال «هشدار جدی» درباره تهدید خبر جعلی در عصر دیجیتال است.

یک مقام ارشد این تلویزیون گفت: «این ویدئو یادآور قدرتمندی است برای اینکه بدانیم دیگر به چشمان‌مان هم نمی‌توانیم اعتماد کنیم.

» منتقدان در سوی مقابل گفته‌اند اقدام این رسانه ممکن است باعث شود مردم تصور کنند از فناوری جعل عمیق بیش از آنچه واقعا رواج دارد، استفاده می‌شود.

سام گرگوری، کارشناس فناوری در حوزه حقوق بشر، می‌گوید: «ما هنوز ندیده‌ایم که از جعل عمیق به طور گسترده استفاده شود مگر در حمله به زنان.

ما باید واقعا مراقب باشیم که مردم فکر نکنند آنچه می‌بینند قابل باور نیست.

اگر کسی با این فناوری آشنا نباشند ممکن است باور کند که جعل عمیق مشکلی گسترده است.

» فناوری جعل عمیق نخستین بار در سال ۲۰۱۷ توسط کاربری ناشناس در سایت ردیت به کار گرفته شد.

در آن ویدئوها، شماری از بازیگران سرشناس هالیوودی در حال برقرار کردن رابطه جنسی دیده می‌شدند.

هرچند تقلبی بودن این ویدئوها در همان ابتدا فاش شد با این حال با گذشت زمان و پیشرفت فناوری، تشخیص اصل بودن ویدئوها روز به روز سخت‌تر شده است.

عملکرد فناوری جعل عمیق مبتنی بر پردازش فیلم‌ها و تصاویر قبلی موجود از شخصیت‌ها است.

هرچه میزان محتوای پیشین بیشتر باشد و بتوان از ویدئوهای بیشتری از افراد استفاده کرد، نتیجه واقعی‌تر و محتوای جعلی حقیقی‌تر به نظر خواهند آمد.

از همین رو چهره‌های سیاسی یا بازیگران سینمایی که میلیون‌ها فریم ویدئو و عکس از آنها وجود دارد، هدف مناسب‌تری برای ساخت ویدئوهای تقلبی به شمار می‌آیند.

دستکاری در ویدئوها در صورت صحیح انجام شدن می‌تواند تشخیص واقعی بودن ویدئو را برای بینندگان بی‌نهایت دشوار سازد.

از این جهت ناظران از مدت‌ها پیش نسبت به فراگیر شدن این فناوری و تبعات مخدوش شدن واقعیت و جعل هشدار داده‌اند.

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید هم‌رسانی این مطلب:

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map