برندینگ در باغین

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در باغین در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. برندینگ در شرکت سیماگر به صورت کاملا نوین و بروز ارائه میگردد که به طور کلی متکی بر ایده های خلاقانه و نو میباشد که بر پایه ایده های خام در مجموعه ارائه میگردد و با طوفان فکری سعی در ارائه بهترین راه حل جهت جذب مشتری از طریق تبلیغات در راستای برندینگ را دارد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با تکیه بر کادری مجرب آماده ارائه خدمات در حوزه کسب و کار اینترنتی و IT به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تدوین برنامه بازاریابی و فروش مهم ترین و اصلی ترین اقدام در جهت جذب و حفظ مشتری بشمار می آید.

برنامه ریزی بازاریابی (Marketing Plan) عامل اصلی موفقیت شرکت ها.

.

.

مشاوره فنی اقتصادی و بهره وری صنعتی ما افتخار داریم با کادری مجرب ومتشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاههای سراسر کشور بعنوان یکی از شرکتهای بسیار فعال در امر خد.

.

.

اکسپت / پذیرش مقالات ISI اخذ پذیرش مقالات تخصصی در ژورنال های ISI اخذ پذیرش مقالات تخصصی در ژورنال های ISI اکسپت و پذیرش فوری مقالات در ژورنال های تخصصی.

.

.

تماس با شرکت وندور 24 – Vendor 24 خدمات ما : • دریافت توکن وزارت نفت • ثبت نام کامل و دریافت توکن • ثبت نام وندور لیست شرکت نفت گاز پتروشیمی، فولاد و مپنا •.

.

.

شرکت مهربان پاییز یوتاب با نام تجاری یوتاب به صورت حرفه ای و متمرکز خدمات مشاوره در زمینه های ذیل ارائه می دهد .

باعث افتخار است که صفرتاصد کسب و کارتان را .

.

.

اگر مایل به راه اندازی مهدکودک ، شهر بازی ، خانه بازی هستید میتوانید از کارشناسان ما مشاوره رایگان بگیرید.

تولید کنندگان مواد غذایی و صادرکنندگان خشکبار، پسته، خرما جهت معرفی کسب و کار خود و اخذ گواهینامه های استاندارد : گواهینامه استاندارد بین المللی ISO9001:201.

.

.

شرکت هونامیک با 20 سال تجربه مشاوره در خصوص مشارکت و واگذاری در کلیه مجوزهای خدماتی صنعتی، کشاورزی، بازرگانی، تجاری و پزشکی و رفع چالشهای موجود در این مشاغل .

.

.

مشاوره بازرگانی Trading Consulting مذاکرات تجاری Business Negotiations تجارت بین المللی Internal Business CCO, middle east luxury brands اخذ امتیاز ب.

.

.

مشاوره به مدیر موفق که توان و پشتکار بالایی دارد و پرورش قدرت تصمیم گیری مدیر عامل می تواند شرایط اقتصادی شرکت را جلا بخشد.

بخش های قابل اجرا یا اهداف پیش رو.

.

.

چه کار کنم درامدم بیشتر بشه با شناخت کسب و کاری که میخاهی انجام بدی و کمک یک مربی همراه خودت به راحتی دست یافتنی هست من همراه تون هستم تا بهترین راههای اف.

.

.

هدف هونامیکو شتابدهی به یکصد استارتاپ ایرانی در 3 سال با بهره­ گیری از 10 دوره شتابدهی می ­باشد.

حداقل 60 درصد این استارتاپ ها باید در انتهای دوره .

.

.

در سریع تری زمان و با کمترین هزینه ، دیپلم بگیرید و هر سوالی دارید از مشاورین مجرب آموزشگاه جوان بپرسید.

آموزشگاه جوان با بیش از 30 سال سابقه در شهر کرج ، آ.

.

.

مهندسین مشاور سها به عنوان مشاور اخذ گواهینامه های بین المللی ایزو، ISO9001:2015 , ISO14001:2015 و HSE و IMS سالهاست علاوه بر استقرار استاندارد در بومی سازی .

.

.

شرح فعالیت: مرکز خدمات تخصصی حسابداری و مشاوره مالی و مالیاتی و مهندسی مالی در استان البرز 1- انجام کلیه امور حسابداری و مشاوره مالی و مالیاتی و مدیریت و ا.

.

.

خدمات مشاوره کسب و کار در هونامیکو در شرکتها ارزش آفرینی کرده و با مدیریت و برنامه ریزی اهداف وماموریت شرکتها با ارائه پلنهای موفقیت و ارزیابی و کنترل کیفی و.

.

.

پروژه های بازاریابی، مدیریت استراتژیک، تئوری مدیریت، آمار، تحلیل آماری، پژوهش عملیاتی، تحقیق در عملیات، تصمیم گیری، MADM، MCDM، مباحث ویژه مدیریت، روش تحق.

.

.

اگر برای ورود به بازار بورس ، نیاز به مشاوره دارید ، مدرسین با سابقه این رشته در آموزشگاه جوان ، آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند این مشاوره کاملا رایگان .

.

.

شرکت مهندسین مشاور سها برترین ارائه دهنده خدمات مشاوره واخذ گواهینامه های بین المللی ایزو در کمترین زمان ممکن(اخذ گواهینامه ایزو 9001 ، ایزو 22001، ایزو 140.

.

.

خدمات مشاوره معماری و شهرسازی شرکت آرل مشاور و طراح ساختمان با رویکردی در زمینه مشاوره و طراحی معماری و معماری داخلی و ساخت و ساز از سال 1383 فعالیت خود ر.

.

.

مشاوره تجارت بین الملل International Business Consulting انجام واردات و صادرات Imports and exports انجام ترخیص و تحویل کالا اگر به دنبال گروهی مطمئن ،.

.

.

مشاوره تخصصی با بیش از 18سال سابقه کاری در بیش از 1200شرکت تولیدی800شرکت خدماتی200شرکت خدمات کشاورزی 500شرکت ساختمانی 1300شرکت بازرگانی .

کسب و کار خود را با.

.

.

اگرقصد راه اندازی و شروع کسب و کار را دارید با چالشها و مسائل زیادی روبرو خواهید بود : انتخاب محل فعالیت مباحث قانونی و حقوقی ، مجوز و .

.

.

استخدام نیروی ا.

.

.

تماس با شرکت 6Media گوگل ادوردز چیست؟ گوگل ادوردز یا گوگل ادز سیستم تبلیغاتی شرکت گوگل است که در آن تبلیغ کنندگان از طریق سایت ها و ابزارهای مختلف گوگل، تبل.

.

.

پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی: مشاوره و راهنمایی در انتخاب موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد تمام گرایش های روانشناسی مشاوره در انجام پایان نامه های کارش.

.

.

شرکت مهندسین مشاور سها افتخار دارد با تکیه بر تجربه چندین ساله خویش در زمینه استقرار و اخذ گواهینامه استانداردهای بین المللی در خدمت شرکت ها و سازمانهای مختل.

.

.

مشاوره ، پشتیبانی تحصیلی و برنامهریزی شخصی سازی شده از پایه تا قبولی و انتخاب رشته : ویژه دانش آموزانی که هدفشان کسب رتبههای برتر در کنکور 1400 میباشد.

بخ.

.

.

مهندسین مشاور ، در هلدینگ هونامیکو ارائه دهنده ی عالی ترین فرمولاسیون با متد روز ، با کمترین هزینه برای دستگاه های لازم با بالاترین بهره وری ، قیمت های تمام .

.

.

کسب و کار ، به شما مشاوره میدهد و ایده و کسب و کارتان را معاینه ( بررسی ) میکند و راهکار مدیریت ویژه در خصوص افزایش سقف فروش و یا راه اندازی کسب و کارتان و ب.

.

.

استاندارد ISO9001:2015 به عنوان اصلی ترین و مهمترین استاندارد از نوع استاندارد های سیستمی می باشد که الزامات جامع این استاندارد موجب شده است که استاندارد ISO.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map