برندینگ در باغ آذری

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در باغ آذری در صدر بازارتان قدم بزنید. برند شدن در یک نام تجاری آرزوی هر شرکتی میباشد تا از این طریق بتواند اعتبار خود را به رخ همگان بکشاند. در بازار امروز برند شدن علاوه بر نشان دادن قدرت و اعتبار یک نام تجاری تاثیر بسزایی در فروش و افزایش مشتریان دارد. خدمات برندینگ شرکت سیماگر شامل استراتژی و برنامه ریزی میباشد که در راستای اهداف استراتژی سازمان و فرهنگ سازمانی شما در قالب یک برند بوک است.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب اپلیکیشن ، طراحی وب سایت ، سئو سایت ، برندینگ و تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است که با تکیه بر تجربه و علم روز و استفاده از تکنولوژی های جدید قابلیت ارائه نرم افزارهایی حتی با امکان سیستم های توزیع شده مانند اسنپ و علی بابا را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

The online version of the Iranian daily Hamshahri جمعی از جوانان فعال منطقه۱۶ که به عنوان کارشناس در دفتر توسعه محلی باغ آذری مشغول به کار هستند، همراه با گروهی از صاحبان ایده که پیش از این اپلیکیشنی با عنوان «تیکِ نیک» راه اندازی کرده بودند، مشارکت شهروندان برای در خانه ماندن و مقابله با بیماری کرونا را به شکل نوآورانه ای پیگیری می کنند.

همشهری آنلاین- رضا نیکنام: این کمپین اجتماعی که پیش از این توسط استارت آپ تیکِ نیک، کاربران را به چالش های مختلف دعوت می کرد، امروز به همت تیم کارشناسی دفتر توسعه محله باغ آذری به شکلی هدفمندتر، از یکسو تلاش می کند تا فرهنگ م سئو لیت پذیری اجتماعی را در اوضاع و احوال کرونایی بین اهالی محله باغ آذری ترویج دهد و از سوی دیگر فضایی ایجاد کند تا مخاطبان محلی بدون پرداخت پول در یک کار نیک و پرثواب مشارکت کنند.

این کارشناسان در شرایطی که ویروس کرونا خانواده ها را خانه نشین کرده و طرح فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت رفت و آمد همچنان ادامه دارد، تصمیم به انجام این کار متفاوت گرفتند.

این گروه با استفاده از اپلیکیشن «تیکِ نیک» و حامی کمپین به افرادی که به تعهد و مسئولیت اجتماعی پاسخ مثبت می دهند و برای قطع زنجیره بیماری کرونا در خانه می مانند، خدمات متفاوتی ارائه می دهند.

به این صورت که شهروندان با زدن دکمه «تیک» در اپلیکیشن اعلام می کنند که در خانه مانده اند و همزمان با ثبت این گزینه و درج عبارت "برای سلامتی #محله_من در خانه می مانم" به صورت خودکار یک محلول ضدعفونی کننده از طرف حامی کمپین برای توزیع رایگان بین خانواده های آسیب پذیر محله که بیشتر در خطر هستند یا امکان خرید ندارند درنظرگرفته می شود.

البته امکانات و خدمات این اپلیکیشن تنها به اینجا ختم نمی شود و کمپین های مختلف فرهنگی و اجتماعی، از جمله انواع چالش، مسابقه، کوییز و پاتوق قصه گویی نیز در این اپلیکیشن وجود دارد.

بنابراین ساکنان محله باغ آذری علاوه بر شرکت در این کار نیک با مشارکت در سایر فعالیت های تعریف شده در این اپلیکیشن، آگاهی خودشان را بالا می برند.

شهروندان در این طرح مسئولیت پذیری را تمرین می کنند و بستری هم برای فرهنگسازی و افزایش آگاهی آنها فراهم می شود.

«جاوید طالب زاده» مدیر دفتر توسعه محلی باغ آذری به همراه تیم کارشناسی دفتر خود، این اقدام را در محله پیگیری می کند.

وی می گوید: «برای اینکه بتوانیم درشرایط کرونایی که امکان حضور مردم در جامعه فراهم نیست، خدمتی جدید برای محله های آسیب پذیر و محروم داشته باشیم، از ظرفیت این کمپین اجتماعی با همکاری استارت آپ تیکِ نیک، حامیان خیر و نیکوکار به نفع ساکنان محله باغ آذری و افزایش آگاهی و مسئولیت پذیری اجتماعی آنها استفاده کردیم.

می خواهیم در این کمپین اجتماعی مسئولیت پذیری ساکنان محله باغ آذری و مشارکت جویی آنها را از راه های مختلف بالا ببریم.

یعنی تلاش می کنیم «کمپین #خونه_میمونم» را به نحوی فعال نگه داریم که میزان مشارکت و همکاری شهروندان محله روز به روز افزایش پیدا کند.

تا امروز هم تعداد قابل توجهی از بانوان محلی مشارکت فعال در این کار نیک داشته اند و با متن های زیبایشان ایده های تازه ای هم برای ادامه همراهی با این کمپین به وجود داده اند.

وی با اعلام اینکه تاکنون ۴۰۰نفر از اهالی در این اپلیکیشن عضو شده اند اضافه می کند: «در این اپلیکیشن که به صورت اینترنتی و کاملا رایگان در گوشی های اندروید قابل نصب است، افراد هر روز حضور خود را در خانه به عنوان یک شهروند مسئولیت پذیر اعلام و در جای مشخص علامت «تیک» را ثبت می کنند.

در ازای هر تیک هم یک بسته وسایل بهداشتی از جمله ماسک، دستکش و محلول ضدعفدنی به خانواده های کم بضاعت اهدا می شود.

البته رویکرد ما اعتماد به اهالی است و بر این باوریم که هر کسی علامت تیک را فعال می کند، حتما در منزل حضور دارد.

» طالب زاده در ادامه به برنامه های خودجوش و داوطلبانه دفتر توسعه محلی باغ آذری که پیش از این انجام شده اشاره و عنوان می کند: «تا پیش از پیوستن دفتر توسعه محله باغ آذری به این کمپین اجتماعی، توزیع اقلام بهداشتی به طوررایگان به صورت داوطلبانه و خودجوش توسط کارشناسان این دفتر انجام می شد، اما در نهایت تصمیم گرفتیم برای شکست زنجیره انتقال بیماری کرونا، مشارکت اهالی را در انجام این قبیل اعمال خیرخواهانه با همراه شدن با این اپلیکیشن جلب کنیم تا بستر مناسبی برای ترویج فرهنگ مسئولیت پذیری بین شهروندان محله باغ آذری ایجاد کنیم.

با این کار مردم مسئولیت پذیری را تمرین می کنند و در کنار آن به سادگی با زدن یک دکمه، محلول ضدعفونی را به همسایگان خود که آسیب پذیرتر هستند، اهدا می کنند.

» مدیر دفتر توسعه محلی باغ آذری با بیان اینکه شهروندان می توانند از کافه بازار اپلیکیشن «تیکِ نیک» را بدون هیچ هزینه ای دریافت کنند اضافه می کند: «شهروندان می توانند پس از عضویت در این کمپین، درچالش «#خونه_میمونم» مشارکت و از ظرفیت های این اپلیکیشن به نحو مطلوب بهره مند شوند.

همچنین شهروندانی که در این کمپین حضور خود را اعلام کرده اند و علامت تیک را به عنوان فردی که درخانه مانده، زده اند، می توانند قصه خود را بنویسند یا عکسی درج کنند و بعد با نوشتن جمله "برای سلامتی #محله_من در خانه میمانم" به هم محله ای هایشان کمک کنند.

در شرایط کنونی، در راستای آموزش، آگاه سازی و فرهنگسازی برای مبارزه با بیماری کرونا تلاش می کنیم و البته درصدد هستیم تا این شیوه جلب مشارکت مردمی را به جز محله باغ آذری در سایر محله ها نیز توسعه دهیم، چه بسا بتوان از نتایج این کار برای سایر دفاتر توسعه محله های سطح کشور بهره گرفت.

» حقوق همشهری‌آنلاین متعلق به موسسه همشهری است Copyright © 2020 HamshahriOnline, All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map