برندینگ در جنالی استرالیا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در جنالی استرالیا شما میتوانید اپلیکیشن شخصی خودتان را که معرف کسب و کارتان است در سطح اینترنت خوشچهره کنید تا با آگاه سازی و اطلاع از خدمات مشتریان بیشتری را جذب نمایید. برندینگ یک امر بسیار مهم در نقش بستن حس خرید و فروش در زهن مشتری میباشد.

برند شدن یک نام تجاری برابر با تمام زحماتی است یک شرکت برای تولید محصول تا عرضه آن در بازار میکشد. برندینگ یک اصل اساسی در بازاریابی میباشد که باعث افزایش مشتری و تسهیل خرید و فروش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

فارس نوشت: فیسبوک استرالیا را به مسدود کردن دسترسی به اخبار تهدید کرد.

شرکت فیسبوک در واکنش به پیش‌نویس قانون جدید استرالیا در زمینه تبلیغات آنلاین تهدید کرده که در صورت اجرایی شدن این قانون، انتشار اخبار رسانه‌های خبری داخلی و بین‌المللی را در پلتفرم های خود همچون اینستاگرام و فیسبوک به شهروندان استرالیایی متوقف خواهد کرد.

این اقدام در واکنش به این مساله صورت می گیرد که قانونگذاران در استرالیا در پیش‌نویس طرح تازه خود شرکت‌های بزرگ فناوری همچون فیسبوک و گوگل را مکلف کردند به رسانه‌ها و نشریات خبری استرالیایی پول پرداخت کنند.

راد سیمز، رئیس کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا گفت: مشاغل خبری چاره ای جز برخورد با پلتفرم ها ندارند و توانایی کمی در مذاکره در مورد پرداخت محتوای خود یا سایر مسائل را دارند.

سیمز افزود این کد برای رفع «عدم تعادل» بین سازمان های خبری و پلتفرم های دیجیتال طراحی شده است.

اما اگر پیش نویس کد، که در ماه جولای فاش شد، به قانون تبدیل شود، فیس بوک گفته که اجازه نمی دهد ناشران و کاربران در استرالیا اخبار خود را به اشتراک بگذارند.

ویل ایستون، مدیر اجرایی فیسبوک در بخش استرالیا و نیوزیلند در این باره گفت: استرالیا پیش‌نویس مقرراتی را تهیه کرده است که ذات پویای اینترنت را اشتباه متوجه شده و به ارگان‌های خبری مهم که دولت قصد حمایت از آن‌ها را دارد آسیب وارد می‌کند.

وی با بیان این‌که قانون جدید «واقعیت‌های مهم را نادیده می‌گیرد»، افزود: اگر این پیش‌نویس تبدیل به قانون شود، ما هم به تبع دیگر اجازه نخواهیم داد ارگان‌های خبری داخلی و بین‌المللی اخبارشان را روی فیسبوک یا اینستاگرام منتشر کنند.

آقای ایستون گفته است چنین اقدامی آخرین گزینه فیسبوک خواهد بود تا از جامعه رسانه‌ای و خبری استرالیا دربرابر ضربه وارده محفاظت کند.

پیش‌نویس قانون جدید ماحصل یک گزارش کمیسیون تحقیق است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و نشان می‌داد شرکت‌های بزرگ فناوری همچون فیسبوک و گوگل درآمد تبلیغاتی عمده‌ای از محل پخش تولیدات رسانه‌های خبری در استرالیا کسب می‌کنند.

در پی این تحقیق، وزارت خزانه‌داری استرالیا سازمان رقابت و حقوق مصرف‌کننده در این کشور را مکلف کرد مقرراتی جدید تهیه کند تا این شرکت‌ها مجبور شوند به نهادهای خبری پول بپردازند.

فیسبوک می‌گوید نشان دادن اخبار رسانه‌ها برای این شرکت «منبع درآمد قابل‌توجهی» به شمار نمی‌رود.

مدیر اجرایی فیسبوک در استرالیا تصریح کرده است که پلتفورم فیسبوک در پنج‌ماهه نخست سال جاری ۲.

۳ میلیارد کلیک را به سمت وبسایت‌های خبری روانه کرده است بدون اینکه از درآمد احتمالی تبلیغاتی آن وبسایت‌ها سودی ببرد.

اقدامی که گمان می‌رود درآمدی ۲۰۰ میلیون دلاری را نصیب رسانه‌های استرالیایی کرده باشد.

از سوی دیگر گوگل نیز به شدت در مقابل قانون جدید موضع گرفته‌ است.

پیشتر در اوایل این ماه گوگل با انتشار نامه‌ای سرگشاده اعتراض خود را به تصویب قانون جدید نشان داده بود.

گوگل همچنین در نسخه استرالیای صفحه اول وبسایت خود پیامی با این عنوان نوشته بود: شیوه ای که استرالیایی‌ها از گوگل استفاده می‌کنند در معرض خطر است.

قانون جدید به تجربه‌ جستجوی شما صدمه می‌زند.

این در حالی است که رسانه‌های استرالیایی از تصویب قوانین جدید حمایت کرده‌اند.

بحران ویروس کرونا به شدت بر بخش تبلیغات روزنامه ها و مجلات استرالیا ضربه زده و آن ها را مجبور به اخراج و تعدیل نیرو کرده است.

۲۴۱۲۴۱ شهر جهانی یزد، شهری تاریخی و کویری ‌بین دشت لوت و دشت کویر است که مارکوپولو جهانگرد معروف آن را بزرگ، زیبا و پر رونق توصیف می‌کند.

شهر تاریخی یزد در قدیم؛ به ایساتیس به معنی فرخنده و مقدس معروف بوده است.

شرایط و قوانین جدید طلاق توافقی در دوران کرونا چیست؟ شرایط طلاق توافقی از ابتدای آذرماه سال 97 دستخوش تغییر و تحولاتی شد که مهمترین آن انجام چند جلسه مشاوره خانواده بصورت اجباری است و از آن زمان تا کنون در عمل و رویه شاهد برخی تغییرات در شرایط آن بوده‌ایم، خصوصاً در شرایط کنونی که ویروس کرونا شیوع یافته این تغییر شرایط بیش از پیش مشاهده می‌شود.

در این نوشته شرایط و قوانین جدید در خصوص طلاق توافقی در دوران کرونا را برای شما شرح داده‌ایم.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map