برندینگ در دیگو مارتین ترینیداد و توباگو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در دیگو مارتین ترینیداد و توباگو در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. برندینگ در شرکت سیماگر به صورت کاملا نوین و بروز ارائه میگردد که به طور کلی متکی بر ایده های خلاقانه و نو میباشد که بر پایه ایده های خام در مجموعه ارائه میگردد و با طوفان فکری سعی در ارائه بهترین راه حل جهت جذب مشتری از طریق تبلیغات در راستای برندینگ را دارد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با تکیه بر کادری مجرب آماده ارائه خدمات در حوزه کسب و کار اینترنتی و IT به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شرکت های تحقیقات بازار شرکت هایی هستند که به جمع‌آوری و تحلیل داده های مربوط به مشتریان می پردازند؛ وبه بررسی نگرش ها، ترجیحات و قدرت خرید آنها، همینطور داده های مربوط به رقبا، توزیع کنندگان و کانال های توزیع، و دیگر عوامل و بازیگران موجود در محیط بازار می پردازند.

سپس آن را در اختیار شرکت هایی که از این اطلاعات منتفع می شوند قرار می دهند.

این نوشتار نگاهی اجمالی به برترین شرکت های تحقیقات بازار در دنیا دارد.

تحقیقات بازار به عنوان یک خدمت به شرکت ها، تامین کننده گان خدمات و یا سازمان ها و افراد کمک می‌کند.

بدین ترتیب آنها می توانند تصمیمات آگاهانه بهتر و بیشتری اتخاذ کنند.

هر چه که در برنامه های استراتژیک یک شرکت تحقیقات بیشتری لحاظ شود، شرکت بهتر قادر خواهد بود با تغییرات محیطی خود را وفق دهد.

بدین صورت مزایای حاصل از خدمات این گونه شرکت به به قرار زیر است:   مزایای حاصل از خدمات شرکت های تحقیقات بازار بیشمار راست.

اکنون در ادامه به لیستی از برترین شرکت های تحقیقات بازار در جهان می پردازیم.

شرکت USAMAN Group که دفتر مرکز آن در لندن قرار دارد؛ این شرکت یک نمونه از شرکت های تحقیقات بازار است که در زمینه مشاوره استراتژیک دیجیتال فعالیت می کند.

این شرکت در سال ۲۰۰۶ تاسیس شده است.

در زمینه های مختلف برنامه ریزی سازمانی، تحقیقات و اجرا برای شرکت های تبلیغاتی، خدماتی، مراقبتی و صنایع ساخت و ساز مشاوره انجام می دهد.

شرکت تحقیقات بازار ADLOONIX واقع در اوکراین در سال ۲۰۱۸ با تیمی از ۶۰ کارمند تاسیس شد.

آنها در زمینه استراتژی دیجیتال، تحقیقات بازار، سئو و بازاریابی رسانه های اجتماعی به مشتریان صنایع مختلف خدمات ارائه می دهند.

از جمله معروف ترین شرکت های تحقیقات بازار جهان شرکت FRESH SQUEEZED IDEAS است که دفتر مرکزی آن در شیکاگو قرار دارد و دارای یک دفتر نیز در تورنتو است.

از زمان تاسیس این شرکت در سال ۲۰۰۶ مجموعه تیم که متشکل از ۲۵ نفر است، در زمینه تحقیقات بازار، استراتژی بازاریابی و برندسازی برای محصولات مشتری مانند کوکا کولا، مک دونالد و همینطور حوزه سلامتی فعالیت می کند.

شرکت THE YARD CREATIVE یک شرکت طراحی خلاقانه خانه است که در سال ۲۰۰۷ در جنوب لندن تاسیس شد و اکنون دارای ۱۹ کارمند است که در حوزه برند سازی، تحقیقات بازار و طراحی گرافیکی و غیر فعالیت می‌کند.

این شرکت یک شرکت مشاوره استراتژی است که در آرلینگتون واقع شده و در سال ۲۰۰۶ تاسیس شد.

این شرکت به همراه تیم ۲۳ نفری خود در زمینه تحقیقات بازار، مشاوره کسب و کار، تدوین استراتژی بازاریابی برای مشتریان کسب و کارهای نوپای حوزه های آموزش، خدمات تجاری و سلامتی فعالیت می کنند.

از دیگر برترین شرکت های تحقیقات بازار در جهان شرکت HOTSPEX است که در سال ۲۰۰۰ در تورنتو تاسیس شد.

تیم این شرکت متشکل از ۱۰۰  کارمند است که در زمینه برند سازی متخصص هستند.

آنها اطلاعات و بینشی پیرامون طراحی و برندسازی برای مشتریان خود ارائه می دهند.

یکی دیگر از شرکت های تحقیقات بازار است که دفتر مرکزی آن در سن دیگو واقع شده؛ این شرکت در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد.

این شرکت در زمینه استراتژی بازاریابی و تحقیقات مشتری به مشتریان بخش‌های انرژی و کالا و خدمات رسانی می کنند.

شرکت NIelsen بی شک بزرگترین شرکت تحقیقات بازار در جهان است که در بریتانیا قرار دارد.

این شرکت  به جمع آوری و تامین داده ها و تحلیل ها بر اساس نوآوری و تلاش‌های علمی می پردازد.

به طور مستمر سعی در توسعه روش های جدید برای پاسخ به مهمترین سوالات پیش روی شرکت های رسانه‌ای و تبلیغاتی، خرده فروشی و صنایع کالاهای مصرفی می پردازد.

  منابع: https://themanifest.

com/market-research/agencies آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است دیدگاه به منظور دسترسی آسوده تر بهنگام نظر دهی، نام، ایمیل و وب سایت مرا در این مرورگر ذخیره کن.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید: نوشتن دیدگاه بازرگانی و بازاریابی، صادرات و واردات، ترخیص کالا، مشاوره مدیریت، مشاوره کسب و کار، مشاوره بازاریابی و فروش، مشاوره دیجیتال مارکتینگ ، مشاور مدیریت بازاریابی، بازاریابی بین الملل، بازاریابی داخلی، بازاریابی اینترنتی (دیجیتال مارکتینگ)، مذاکرات و مکاتبات بین الملل تجاری و بازاریابی بین الملل، بازرگانی داخلی و بین المللی، مشاوره بازاریابی و برندسازی یا خلق برند، مشاوره برند، مشاوره مدیریت برنامه ریزی استراتژی کسب و کار | شرکت آکام آتا منطقه آزاد انزلی (سهامی خاص) | دارای مجوز فعالیت اقتصادی و تجاری از سازمان منطقه آزاد انزلی ، مشاوره دیجیتال مارکتینگ منطقه آزاد انزلی، فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی، مجتمع تجاری - اداری ستاره شمال، طبقه اول، شماره ۲۱۰۹ ، کد پستی ۴۳۱۳۱۴۴۳۳۱ از شنبه تا چهارشنبه ۹ - ۱۷ ۰۲۱۸۸۰۵۱۹۵۰ - ۰۱۳۴۴۵۴۲۷۶۸ [email protected] مارا در اینجا پیدا کنید: ۰۲۱-۸۸۰۵۱۹۵۰ ۰۱۳-۴۴۵۴۲۷۶۸ ۰۹۰۲۲۷۷۷۰۰۷ ۰۹۰۳۳۹۴۷۷۷۲ شرکت آکام آتا (سهامی خاص) پس از طی مراحل احراز هویت مجموعه و ارائه مجوز لازم برای فعالیت اقتصادی و تجاری موفق به اخذ مجوز ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی (لوگو رسانه) شد.

آکام آتا (سهامی خاص) لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید: کد تایید * لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map