برندینگ در ریو گراند دو سول برزیل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در ریو گراند دو سول برزیل شما میتوانید در اپلیکیشن هایی مانند کافه بازار و اپ استور اپلیکیشن اندرویدی یا iOS را قرار دهید تا اپلیکیشن شما در تیراس مشتریان قرار گیرد. تبلیغات مهم ترین اصل در برند کردن یک نام تجاری میباشد که شما از طریق آن قادر خواهید بود که محصولا و خدمات تان را به نحوی آسان تر در مرحله خرید و فروش قرار دهید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو و تولید نرم افزار با همراهی یک تیم مجرب و قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی میباشد که آماده خدمات مشاوره ای و اجرایی به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مشاوره تمام مراحل اپلای مکاتبه با اساتید و دانشگاه ها نگارش تخصصی رزومه تحصیلی (CV) نگارش و ویرایش انگیزه‌نامه ویرایش طرح تحقیقاتی Research Proposal نگارش و ویرایش توصیه نامه تمامی اساتید در کشورهای مقصد که با زمینه ی تحقیقاتی شما همراستا هستند، شناسایی شده و با استفاده از ایمیلی که به نام شما ساخته شده است، با آنها مکاتبه می شود.

متن مکاتبات کاملا با در نظر گرفتن شرایط و اهداف شما نگاشته می شود.

پس از دریافت پاسخ اولیه، این مکاتبات تا مراحل پایانی و مصاحبه اینترنتی (Skype) پیگیری می‌شوند.

همچنین با انجام مصاحبه‌ی آزمایشی، ایزی اپلای شما را برای مصاحبه‌ی اصلی با اساتید آماده می‌کند.

در نهایت لیست دانشگاه‌های هدف با شانس بالای دریافت پذیرش و فاند ارائه می‌شود.

نکته اساسی در نگارش CV ، تقویت نقاط قوت و کمرنگ کردن نقاط ضعف شماست.

کارگروه CV ایزی اپلای با رعایت جزئی‌ترین نکات موثر در دریافت پذیرش و فاند، قدرتمندترین CV را با توجه به شرایط شما برایتان تهیه می‌کند.

انگیزه‌نامه یا sop یکی از مهمترین فاکتورهای موثر در موفقیت اپلیکیشن‌ها می‌باشد.

انگیزه‌نامه باید به طور خاص و هدفمند در مورد شما نوشته شود و به همین دلیل عدم استفاده از template ها امری ضروری به نظر می‌رسد.

راهنمای انگیزه‌نامه ایزی اپلای به ما این امکان را می‌دهد که برای شخص شما انگیزه‌نامه‌ای خاص، موثر و منحصر به فرد نگارش کنیم.

پس از نگارش اولیه، متن این نامه بارها توسط کارگروه نگارش ایزی اپلای که شامل دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه های آمریکا می‌باشد ویرایش شده تا به ایده‌آل ترین حالت برای اپلای برسد.

Recommendation Letter یا توصیه نامه از موارد پر اهمیت در فرایند اپلای می باشد.

برخی از اساتید دانشگاه ها در ایران نگارش توصیه نامه را به عهده دانشجو میگذارند که این موضوع میتواند به نفع یا به ضرر داوطلب تمام شود.

یک توصیه نامه ی عام یا اصطلاحا Template که به طور خاص برای شما نوشته نشده است، می تواند تمام زحمات شما را هدر دهد.

توصیه نامه باید ویژگی های خاص شخصیتی دانشجو را همراه با مثالهایی داستان گونه بیان کند.

با استفاده از پاسخ های داوطلبین به سوالات راهنمای توصیه نامه ی ایزی اپلای، کارگروه نگارش ایزی اپلای، توصیه نامه ای منحصر به فرد و موثر برای شما تهیه میکند که نقش اساسی در موفقیت اپلیکیشن شما دارد.

بیشتر دانشگاه ها در مقطع دکترا در اروپا و استرالیا (گاها در امریکا و کانادا) از داوطلبین یک طرح تحقیقاتی کوتاه (معمولا یک تا سه صفحه ای) می خواهند.

هدف از این امر سنجش سطح علمی و توانایی نگارش آکادمیک داوطلب می باشد.

کارگروه نگارش ایزی اپلای قادر است که طرح تحقیقاتی نوشته شده توسط داوطلب را در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ویرایش کند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map