برندینگ در ریو گراند دو نورته برزیل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در ریو گراند دو نورته برزیل در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تسهیل روابط مشتریان و افزایش فروش و کسب در آمد بیشتر همگی مجموعه عواملی هستند که در اصل وابستگی به برنامه ها و طرح های شما در تبلیغات دارد. تبلیغات و برندینگ دو اصل جدا ناپذیر از هم هستند که در اصل در کنار هم برای تسهیل بازاریابی میباشند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه وب اپلیکیشن های اینترنتی میباشد که پس از تولید به صورت تخصصی به تبلیغات و بازاریابی و برندینگ آن میپردازد و در صال شما را بعد از طراحی به سمت موفقیت هدایت میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

۱۳۹۹-۰۸-۱۹ Brand News نظری بدهید برند آمازون اعلام کرد که سه مرکز ارائه خدمات دیگر در برزیل افتتاح کرده است تا از مزایای گسترش همه گیر COVID-19 برای تجارت الکترونیکی در بزرگترین اقتصاد آمریکای جنوبی استفاده کند.

پایگاه خبری دنیای برند، واحدهای جدید در حال حاضر در ایالات میناس گرایس و ریو گراند دو سول و پایتخت برازیلیا فعالیت می کنند.

آنها تعداد مرکز ارائه خدمات برند آمازون در برزیل را به ۸ مرکز افزایش می دهند و دامنه آن را به گوشه گوشه کشور پهناور گسترش می دهند.

این گسترش که ۷۵۰۰۰ متر مربع فضای توزیع را به خود اختصاص می دهد، بزرگترین مرکز از زمان آغاز به کار در برزیل (از سال ۲۰۱۲) است.

این برند در بیانیه ای گفت: (الکس زاپیرو ، مدیر اجرایی آمازون در برزیل)، این مراکز جدید به باعث می شود که ظرف دو روز کاری بتواند خدمات خود را در بیش از ۴۰۰ شهر افزایش دهد سزاپیرو با اشاره به برنامه وفاداری این برند که در سپتامبر سال گذشته در برزیل راه اندازی شد، به رویترز گفت: “برزیل کشوری است که سریعترین رشد در اشتراک Amazon Prime را دارد.

” در ماه های اخیر ، هزاران مشاغل برزیلی به دلیل اقدامات فاصله اجتماعی و اقدامات دیگر، به سیستم های تجارت الکترونیکی رجوع کرده اند.

منبع: رویترز برچسب هاآمازون برزیل برندهای فناوری تجارت_الکترونیک جف بزوس ۱۳۹۹-۱۰-۱۱ ۱۳۹۹-۱۰-۱۱ ۱۳۹۹-۱۰-۱۰ پایگاه خبری دنیای برند، واشنگتن پست با اشاره به یافته های گروه “پروژه شفافیت فناوری” … نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت مجله دنیای برند نمایندگی EBC*L شایستگی مدیریت انتشارات متخصصان بدون مرز

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map