برندینگ در زرین‌رود

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در زرین‌رود در صدر پردانلود ترین اپلیکیشن ها در کافه بازار و تمام پلتفرم هایی که اپلیکیشن در آنها برای دانلود قرار بگیرید. باتوجه به وضعیت کرونا که در کل جهان پیش آمده است تمامی کسب و کار ها به سمت کسب و کار اینترنتی سوق پیدا کرده اند که سبب پیشرفت فرهنگ استفاده از موبایل در بین مخاطبان شده است و از اینرو این فضای چهارگوش کوچک که در دستان تمامی مردم قرار دارد بهترین مکان برای دیده شدهن و برند شدن میباشد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و پیشرو در زمینه تبلیغات و برندینگ به شیوه نوین میباشد که بر اساس خلاقیت و ایده پردازی استراتژی و برنامه ریزی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

روزنامه همشهری زنجان نوشت: 135 کیلومتر از زنجان تا زرین‌رود فاصله است.

شهری با جمعیت کنونی 6 هزار نفر که از سال 78 عنوان خود را از روستا به شهر تغییر داد و از آن سا‌ل تا کنون تغییرات بسیاری را به خود دیده است.

به گفته شهردار تغییرات این شهر به دلیل کمبود اعتبارات و سطح درآمد پایین مردم به کندی شکل گرفته است و اگر اعتبارات لازم وجود داشت و دولت برای حمایت از مردم وام‌های کم بهره می‌داد پیشرفت شهر تا سطح شهرستان بالا می‌رفت.

شهردار زرین رود ابتدا به بودجه امسال شهر اشاره می‌کند و به همشهری می‌گوید: امسال 2 میلیارد تومان بودجه برای شهر در نظر گرفته شده است که 60 درصد آن مربوط به بخش عمرانی و 40 درصد در سایر بخش‌های جاری هزینه خواهد شد.

«علی رجبی‌راد» با اشاره به این‌که اگر اعتبارات سال 92را با سال 94 مقایسه کنیم شاهد افزایش مناسب اعتبارات محقق شده خواهیم بود، اظهار می‌کند: سال 92 اعتبار محقق شده 685 میلیون تومان بود و سال 94 به 2 میلیارد تومان رسید.

به عبارتی طی 2 سال اعتبارات محقق شده 3 برابر رشد داشته است.

رجبی راد می‌گوید: امسال نمی‌توان به افزایش اعتبارات محقق شده اطمینان داشت، چرا که ساخت و ساز‌ها به اندازه قابل توجهی کاهش یافته و رکود طی سال‌های گذشته بیشتر خود را نشان می‌دهد.

تنها راه حل این مشکل ارائه وام کم بهره و آسان به مردم شهر‌های کوچک و روستاهاست.

در سال گذشته 24 تا 30 پروانه ساخت صادرکردیم.

کمبود اعتبارشهرداری زرین‌رود با کمبود اعتبار مواجه است.

این جمله را شهردار نقل می‌کند و می‌گوید: برای شهرهای بزرگ از منابع مختلف و شهرهای اطراف اعتبار داده می‌شود اما شهر ما همیشه از این منابع بی‌بهره بوده است.

رجبی‌راد با بیان این‌که بخشی از درآمد شهرداری زرین‌رود از محل اجاره ماشین‌آلات، فروش جدول و قطعات بتنی است که چندان چشمگیر نیست، می‌افزاید: در آمد شهرداری شامل کمک جزئی دولت و پرداختی‌های مردم است.

عمده مردم منطقه کشاورز هستند و درآمد پایینی دارند که این موجب شده تا سهم شهرداری از درآمد چیز زیادی نباشد.

پروژه‌های امسالشهرداری زرین‌رود با اشاره به پروژه‌های عمرانی امسال اظهار می‌کند: جدول‌گذاری معابر، آسفالت‌ریزی، زیرسازی، ایجاد فضای سبز، ساخت سرویس بهداشتی و ساماندهی پارک ملت از پروژه‌هایی است که امسال در دستور کار قرار داده‌ایم.

شهردار در مورد این پروژه می‌افزاید: پارک ملت در ضلع جنوبی شهر زرین‌رود و در 250 متری جاده اصلی قرار دارد و 8 هکتار زمین را شامل می‌شود.

با توجه به محدود بودن بودجه شهرداری مجبوریم آن را فاز به فاز تکمیل کنیم.

رجبی‌راد اضافه می‌کند: امسال روشنایی، آبرسانی و لوله‌گذاری، کاشت 800 اصله درخت، ساخت دیوار حائل، پیاده‌روسازی، تکمیل سرویس بهداشتی و نمازخانه را در یک فاز انجام دادیم.

هر فاز نیز با توجه به اعتبارات موجود برنامه‌ریزی و طراحی شده و در نهایت به اجرا می‌رسد.

تاکنون 200 میلیون تومان اعتبار برای پارک ملت در نظر گرفته شده است.

شهردار اظهار می‌کند: این پارک از سال 89 مورد بررسی قرار گرفت و در سال‌های گذشته با توجه به اعتبارات، هزینه اندکی برای آن صرف شد.

یک فاز از این پارک که شامل فضای سبز و آلاچیق است به بهره‌برداری رسیده است.

به تازگی نیز وسایل ورزشی و تفریحی کودکان نصب شده است.

سرویس‌های بهداشتیبه گفته شهردار زرین‌رود این شهر 4 سرویس بهداشتی عمومی دارد.

سرویس‌های بهداشتی در مجموعه پارک ملت، پارک شهید چمران، خیابان سیدلر و بلوار امام(ره) در جوار مخابرات قرار دارند.

با این حال این تعداد برای شهر کافی نیست.

با این‌که در ورودی‌های شهر نیاز به سرویس بهداشتی احساس می‌شود اما تملک زمین در این نواحی دشوار و برای شهرداری به نوعی غیر ممکن است.

چون این زمین‌ها هزینه‌های بالایی را می‌طلبند.

وی اضافه می‌کند: اگر زمین یک سرویس بهداشتی 100 متری مهیا باشد و نمازخانه نیز جانمایی شود 50 تا 60 میلیون تومان هزینه نیاز دارد.

شهرداری مشکلی درباره ساخت و ساز ندارد بلکه در امر تملکات زمین فاقد اعتبارات لازم است.

برای تملک هر متر مربع زمین 1/5تا 2 میلیون تومان هزینه نیاز داریم.

مکان ورزشیشهرداری مکان ورزشی ندارد.

رجبی‌راد می‌گوید: در پارک ملت پیاده‌رو سازی به شکلی انجام شده که زمینه ورزش‌های صبحگاهی از جمله دو و غیره مهیا باشد.

اما تاکنون برای چمن فوتبال و سالن ورزشی اقدامی نکرده‌ایم.

این شهر یک سالن ورزشی دارد که به اداره ورزش و جوانان تعلق دارد و پاسخگوی جمعیت زرین‌رود نیست.

وی ادامه می‌دهد: شهرداری در زمینه ساخت و ساز مانعی ندارد بلکه در امر تهیه زمین برای اجرای پروژه‌ها مشکل دارد.

وضعیت نابسامان آسفالت5 سال است که شرکت گاز برای گاز رسانی حفاری‌هایی در شهر انجام داده و حدود 3 ماه است که علمک‌گذاری‌های شهر به اتمام رسیده است.

شهردار زرین‌رود زخم‌های برجا مانده از حفاری‌ها را عاملی برای آسفالت‌ریزی سریع در معابر شهر می‌داند و می‌گوید: وضعیت معابر شهر و خیابان‌ها در زمینه آسفالت بسیار نامناسب بوده و به همین دلیل فعلا اولویت کار شهرداری آسفالت‌ریزی است.

اگر بودجه مورد نظر محقق شود بیش از 800 میلیون تومان از اعتبارات را برای آسفالت‌ریزی در نظرگرفته‌ایم.

از ابتدای سال تاکنون برای آسفالت‌ریزی و زیر‌سازی 250 میلیون تومان هزینه شده است.

وی ادامه می‌دهد: اگر صرفا نوار حفاری شده شرکت گاز در کل شهر آسفالت‌ریزی شود به 500 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.

اما اگر بخواهیم همه خیابان‌های خاکی شهر و خیابان‌هایی که آسفالت نامرغوب دارد آسفالت‌ریزی شود نزدیک به 10 میلیارد تومان هزینه نیاز خواهیم داشت.

بافت فرسودهیکی از پروژه‌های مهم شهرداری زرین‌رود ترمیم و بهسازی بافت فرسوده شهر است.

رجبی‌راد در این باره می‌گوید: این اقدام بسیار مهم بوده و نیاز به تملک زمین‌ها دارد.

در اغلب موارد با همکاری مردم، زمین مورد نیاز به صورت رایگان در اختیار شهرداری قرار گرفته و عملیات بهسازی در آن انجام می‌شود.

اما گاهی اگر فرد زمین خود را در اختیار شهرداری قرار دهد زمینی برای خودش باقی نمی‌ماند و در این وهله نیاز به تملک پیش می‌آید که به دلیل کمبود اعتبار برای شهرداری میسر نخواهد بود.

وی ادامه می‌دهد: در سال‌های گذشته 10 تا 15 معبر کوچک و بزرگ را تعریض کرده یا کوچه‌ای را ایجاد کرده‌ایم که همه این اقدام‌ها با یاری مردم انجام شده است.

در اصل اعتباری برای تملک نداریم.

ورودی نامطلوب شهررجبی‌راد درباره وضعیت ورودی شهر چنین می‌گوید: جاده اصلی شهر که از داخل شهر نیز می‌گذرد مناسب نیست و با این‌که مکاتباتی با راه‌ و شهرسازی استان انجام شده اما همکاری خوبی را در این باره شاهد نبوده‌ایم بلکه پاسخ نبود اعتبار نتیجه پیگیری‌هایمان بوده است.

هرچند راه و ‌شهرسازی شهرستان خدابنده همکاری لازم را تاکنون داشته است.

این درحالی است که دلیل خرابی عمده آسفالت به جاده اصلی مربوط می‌شود چون خودروهای سنگین با عبور و مرور خود آسفالت مسیر را دچار فرسودگی می‌کنند.

زرین‌رود از سال 78 به شهر تبدیل شده است.

حال سوال اینجاست که آیا این شهر از امکانات کافی برای شهرشدن برخوردار بوده است؟ رجبی‌راد در پاسخ به این سوال می‌گوید: زرین‌رود امکانات لازم را دارد اما بهتر بود قبل از تغییر عنوان آن از روستا به شهر زمین‌هایی در زمان روستا بودن خریداری و به تملک شهرداری می‌رسید و سپس عنوان شهر می‌گرفت.

چون در زمان شهر شدن قیمت زمین‌ها بالا می‌رود.

زمین‌هایی که اگر در زمان روستا بودن خریداری می‌شد با قیمت‌های کمتر در اختیار شهرداری برای استفاده عمومی قرار می‌گرفت و در قالب عناوینی چون سالن ورزشی و.

.

.

برای مردم قابل استفاده می‌شد.

وی با اشاره به این‌که شهر زرین‌رود استعداد شهرستان شدن را دارد، می‌افزاید: با توجه به مسیر و زیرساخت مناسب این شهر زمینه شهرستان شدن آن فراهم است اما کمبود اعتبار باعث عقب‌ماندگی شهرمان شده است.

با این‌که پیشرفت زرین‌رود از زمان شهرشدن تا کنون قابل قبول نیست اما از وضعیتش در زمان روستا بودن تفاوت بسیاری کرده است.

46 شهر جهانی یزد، شهری تاریخی و کویری ‌بین دشت لوت و دشت کویر است که مارکوپولو جهانگرد معروف آن را بزرگ، زیبا و پر رونق توصیف می‌کند.

شهر تاریخی یزد در قدیم؛ به ایساتیس به معنی فرخنده و مقدس معروف بوده است.

شرکت مدیران خودرو در سال1399 به ارتقاء خدمات پس از فروش خود بیش از پیش تمرکز داشته است و این سال از طرف مدیرت عامل شرکت مدیران خودرو به نام :سال توسعه خدمات پس از فروش نامگذاری گردیده است.

بر این اساس استانداردهای جدید شبکه نمایندگان تدوین و در تعداد زیادی از نمایندگان منتخب اجرا و در آینده ای نزدیک در مابقی نمایندگان اجرا خواهد گردید.

لازم به ذکر است ارتقاء انجام شده در تعدادی از نمایندگان خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو سریعترین به روز رسانی در تاریخ 15 ساله این شرکت می باشد.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map