برندینگ در سانگره گرانده ترینیداد و توباگو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در سانگره گرانده ترینیداد و توباگو کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. برندینگ مهم ترین بخش یک بیزینس است که از زیرساخت آن یعنی همان تبلیغات و ایده های شرکت شکل میگیرد.

برند شدن در سطح اینترنت امروز با توجه به میزان رقابتی که وجود دارد هنوز در مرحله فرصت قرار داد و شما میتوانید با شروع پرقدرت و هزینه های معقول به صرفه خودتان را در بازار نمایان کنید و در ذهن مشتریان جای بگیرید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در سطح ایران میباشد که با ایده های خلاقانه و نو سعی در متمایز کردن شما در برندینگ و تبلیغات نماد شما دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

قیمت و نحوه و شرایط دریافت ویزای ترینیداد و توباگو به شرح زیر است : اتباع ایرانی جهت ورود به ترینیداد و توباگو به ویزا نیاز دارند و قبل از ورود باید اقدام به دریافت ویزا نمایند .

ترینیداد و توباگو در ایران سفارت ندارد .

لیست کشورهایی که ترینیداد و توباگو در آنها سفارت دارد در زیر آمده است .

لیست کشورهایی که ترینیداد و توباگو در آنها سفارت دارد : مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزا ترینیداد و توباگو : - اصل گذرنامه معتبر با بالاي 6 ماه اعتبار از تاريخ حركت تور (امضاء شده).

- اصل گذرنامه باطل شده (در صورت وجود).

- فتوكپي از صفحه 1 گذرنامه وهمچنين از تمام ويزاهاي قبلي و مهرهاي موجود در گذرنامه .

* به علاوه يكسري فتوكپي از صفحات مشخصات و اعتبار براي بخش فروش.

- اصل فرم درخواست ويزا همراه با امضاء مسافر.

* براي افراد همراه (همسر و فرزندان) بايد فرم جداگانه امضاء شود.

- تكميل فرم مشخصات فردي (به طور كامل).

6 رنگي، زمينه سفيد و كاملاً از رو به رو.

× 2- قطعه عكس 4 - ترجمه انگليسي شناسنامه (توسط دارالترجمه).

- ترجمه انگليسي گواهي اشتغال به كار، روزنامه رسمي، پروانه كسب اتحاديه، .

.

.

و گواهي اشتغال به تحصيل و ترجمه 3 فيش اخير حقوق ماهيانه (توسط دارالترجمه).

*ترجمه انگليسي آخرين فيش حقوقي وحكم بازنشستگي براي بازنشستگان.

* ذكر تاريخ شروع به كار ، سمت و ميزان درآمد در گواهي شغلي الزامي است.

- پرينت انگليسي حساب جاري 6 ماه گذشته با مهر و امضاء (توسط بانك).

* فتوكپي كارت اعتباري (در صورت وجود).

* تاريخ افتتاح حساب ، ميزان موجودي و گردش حساب حتما قيد شود.

( تاريخ حساب 2 هفته اخيرباشد ) - ترجمه رسمي اسناد ملكي به نام مسافر با مهر و تائيد وزارت امور خارجه.

.

- با توجه به شرايط اخذ ويزاي هر كشور، سفارتخانه مربوطه اين حق را براي خود محفوظ مي دارد كه از شما مدارك ديگري نيز درخواست نمايد.

-ارائه ضمانت بازگشت الزامي است.

راهنمایی جهت خرید بلیط هواپیما به ترینیداد و توباگو : در حال حاضر پرواز مستقیمی از ایران به ترینیداد و توباگو وجود ندارد و بهترین مسیر های پروازی به ترینیداد و توباگو از ایران به وسیله هواپیمایی لوفتهانزا و اتحاد انجام می شود .

جهت آگاهی دقیق از طول پرواز و ایرلاین های دیگر علاوه بر موارد ذکر شده به قسمت بلیط هواپیما ترینیداد و توباگو سایت مراجعه نمائید .

برنامه پروازهای خارجی ایران ایر ( هما ) Iran Air Airlines برنامه پروازهای خارجی ماهان ایر Mahan Air Airlines بلیط سوتو SOTO رزرو هتل در تمام کشورهای جهان آژانس مسافرتی - آژانس هواپیمایی در کرج هواپیمایی آرمنیا - بلیط ارزان - اخذ بلیط تمام کشورهای جهان HOW TO GET AN IRANIAN E VISA مشهد قاره پیما اطلاعات مفید برای سفر : مبلغ و شماره حساب عوارض خروج از کشور سال 99 کشورهایی که با پاسپورت ایرانی بدون ویزا می توانید به آنها سفر کنید تبدیل تاریخ شمسی به میلادی و میلادی به شمسی مقررات ورود و خروج کالا و طلا و ارز درباره ما لیست کالاها و اشیا ممنوعه جهت ورود و خروج به کشور راهنمای مدارک و قوانین جدید دریافت ارز مسافرتی مجله گردشگری قاره پیما قاره پیما www.

GharePeyma.

com تماس با ما : 021-88476799  

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map