برندینگ در سنت جان، جان مقدس دومینیکا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در سنت جان، جان مقدس دومینیکا در صدر بازارتان قدم بزنید. برند شدن در یک نام تجاری آرزوی هر شرکتی میباشد تا از این طریق بتواند اعتبار خود را به رخ همگان بکشاند. در بازار امروز برند شدن علاوه بر نشان دادن قدرت و اعتبار یک نام تجاری تاثیر بسزایی در فروش و افزایش مشتریان دارد. خدمات برندینگ شرکت سیماگر شامل استراتژی و برنامه ریزی میباشد که در راستای اهداف استراتژی سازمان و فرهنگ سازمانی شما در قالب یک برند بوک است.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب اپلیکیشن ، طراحی وب سایت ، سئو سایت ، برندینگ و تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است که با تکیه بر تجربه و علم روز و استفاده از تکنولوژی های جدید قابلیت ارائه نرم افزارهایی حتی با امکان سیستم های توزیع شده مانند اسنپ و علی بابا را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ارائه انواع خدمات برندینگ و برندسازی | ارائه استراتژی ها و پلن های برندینگ در هر دو حوزه خدمات و محصول | ارائه خدمات برندینگ همگام و همراه با کمپین ها و استراتژی های دیجیتال مارکتینگ | طراحی پلن ها و برنامه های ریبرندینگ |  خدمات ویژه طراحی لوگو در استراتژی برندینگ و ریبرندینگ  کارفرما به بیشتر دیده شدن و شناخته شدن برندش از سوی مشتری نیاز دارد.

در واقع، کارفرما به اصلاح رویکرد بازاریابی‌اش جهت متمایز شدن از رقبا و نیز پشتیبانی بهتر از موقعیت خود به عنوان یک رهبر در صنعت نیاز دارد.

بااین‌حال، فقدان اقدامات بازاریابی باثبات و مستمر از سرعت روند دستیابی با این اهداف کاسته است.

کارفرما می‌خواهد برنامه برندسازی‌اش را در راستای موارد زیر، بروزرسانی می‌کند: • ایجاد شناخت و اعتبار با مشتریان جدید و بهبود نرخ تبدیل • هماهنگ‌سازی اقدامات بازاریابی، ارتباطی و روابط عمومی برای ثبات بهتر در برندسازی • متمایزسازی برند کارفرما از رقبایش جهت ایجاد یک پایگاه مشتریان وفادار بدون استفاده مستمر از یک استراتژی برندسازی، کارفرما ریسک از دست دادن مشتریان خریدار و فروش احتمالی را به رقبایش باید به جان بخرد؛ رقبایی که رویکردهای بازاریابی مشخص و مدون‌تری دارند.

ایجاد یک برند قوی برای رشد و ماندگاری بلندمدت برند کارفرما ضرورت دارد.

  روند پژوهش، گسترش و بکارگیری مجموعه‌ای از ویژگی‌هایی متمایز در سازمان شما با این هدف که مصرف‌کنندگان بتوانند برندتان را به محصولات و خدمات‌تان ربط دهند را برندینگ می گویند.

محصولات هرگز فقط یک محصول نیستند، کوکاکولا چیزی بیش از یک نوشابه خشک‌وخالی است.

عالیس دیگر فقط یک دوغ خوشمزه نیست.

نوین‌چرم چیزی بیش از کیف و کفش چرمی درجه یک است و مای نیز صرفاً یادآور میز آرایش خانم‌ها نیست.

تعامل با این محصولات منجر به کسب تجربه می‌شود و ما نیز بر اساس تجربه‌ ذهنی که از آن‌ها داریم خرید می‌کنیم.

همچنین شرکت‌هایی که این محصولات را تولید و بازاریابی می‌کنند می‌دانند دقیقاً می‌خواهند هنگام خرید (یا مدنظر قرار دادن آنها به عنوان گزینه هایی برای خریدهای بعدی) چه تجربه‌ای داشته باشید.

دقیقاً به همین دلیل است که شرکت‌ها اقدام به خلق برند می‌کنند.

شرکت‌هایی که برندهای قوی تولید می‌کنند می‌دانند برندشان به چه چیزی نیاز دارد تا بتواند همه‌جا گسترده شود؛ از نحوه نگارش کپشن‌های اینستاگرام گرفته تا ترکیب‌بندی رنگ، آخرین تبلیغ بیلبوردی‌شان یا موادی که در بسته‌بندی محصولات از آن استفاده می‌کنند همه و همه کاملاً فکر شده است.

آن‌ها می‌دانند نامی که روی محصولات می‌زنند چیزی بیشتر از یک برچسب است.

نتیجه این است که این برندها در بین صف بلندبالایی از گزینه‌های دیگر کاملاً شناخته‌شده، محبوب و منتخب هستند.

چه کسی است که چنین چیزی نخواهد؟ ما هم در آژانس تمام خدمات تبلیغات خلاق آران، همین را برای برند خودمان می‌خواهیم.

به همین علت قصد داریم تا در این مقاله به شما آموزش دهیم چگونه برندی قوی خلق و مدیریت کنید تا به کسب‌وکارتان کمک شود، مورد تحسین قرار گیرد، در یادها بمانید و از رقبا پیشی بگیرید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ آران دقیقاً چه خدماتی را در حوزه برندینگ ارائه می دهد؟ همین حالا تماس بگیرید! “جهت دریافت مشاوره تخصصی برندینگ در کوتاه ترین زمان ممکن با ما تماس بگیرید.

” در صورت نیاز به ارائه مشاوره بیشتر شماره تماس و ایمیل خود را وارد کنید فرآیند گام به گام ارائه خدمات برندنیگ در آژانس آران چگونه است؟ آژانس تبلیغات خلاق و دیجیتال مارکتینگ آران یک آژانس تمام خدمات تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ است که با هدف حضور همه جانبه در بازار و حوزه تبلیغات در این عرصه فعالیت می کند.

تیم آران متشکل از پرسنل و کارکنان مجرب و زبده و متخصص در تمامی حوزه های تبلیغات آفلاین و آنلاین است که با استراتژی های تخصصی، کاملا مدرن و علمی در حوزه تبلیغات فعالیت می کنند.

تیم آران بیش از 15 سال سابقه حضور و فعالیت در حوزه تبلیغات را دارد و مشاور و مجری پروژه های تبلیغاتی گسترده و خلاقانه برندهای معتبر مختلف بوده است.

چنانچه قصد دارید پروژه تبلیغات برند خود را کلید بزنید و در این زمینه نیاز به مشاوره جهت حضور هرچه پررنگ تر و قدرتمندتر در عرصه رقابت در بازار هستید اما نمی دانید که دقیقاً از کدام نقطه باید کار را آغاز کنید؛ چنانچه پیشتر پروژه های تبلیغاتی خود را شروع کرده اید اما از نتایج آن راضی نیستید؛ چنانچه قبلاً پروژه تبلیغات برند و کسب و کار خود را آغاز کرده اید و رضایت نسبی دارید اما به طور صد در صد به تمامی اهداف و مقاصد کسب و کاری خود دست نیافته اید، روی ما حساب کنید.

موفقیت برند و کسب و کار شما موفقیت ماست.

کارفرما نیاز دارد برای ایجاد وفاداری مشتری، به مشارکت واداشتن مشتریان احتمالی جدید و ایجاد یک جریان درآمد باثبات و دریافت توصیه از سوی مشتریان برندش را در بازار از سایر رقبا متمایز سازد.

متخصصان ما در شرکت آران برای دستیابی به این مهم می‌توانند تجزیه‌وتحلیل‌های لازم را انجام داده و استراتژی مناسبی را برایتان توسعه دهند.

در ادامه مزایای همکاری با شرکت آران نسبت به سایر آژانس‌های تبلیغات بازاریابی آورده شده است: بسیاری از متخصصان بازاریابی، برندینگ را یک مسئله خیلی پرزرق و برق و چشمگیر می‌بینند.

آن‌ها می‌خواهند کارفرماهایشان را پیش از انجام فعالیت‌های لازم برای درک جایگاه فعلی آن برند در نظر مشتریانش، با خدمات ویژه و اختصاصی غافلگیر کنند.

تیم شرکت آران بخوبی اهمیت پژوهش و تحلیل برای ارائه یک سری اصول استاندارد پیش از تدوین یک استراتژی جدید را درک می‌کند.

تیم استراتژی برندینگ ما از مهارت‌های بازاریابی متعددی برخوردارند.

ما قادر به شناسایی ابزارهای ضروری در کنار یک استراتژی برندسازی در قالب برنامه بازاریابی موجود هستیم.

اینکه می‌دانیم چطور می‌شود همه آن اقدامات را در قالب یک رویکرد بلندمدت و نتیجه‌محور هماهنگ نمود، اهمیت بیشتری داشته باشد.

ما برای برقراری ارتباطات دوطرفه با شما اهمیت زیادی قائل هستیم و شما در ارائه نظرات خود در طول پروسه برندینگ کاملاً آزاد هستید و ما پذیرای بازخوردهای شما خواهیم بود.

هر زمان که احساس کردید، استراتژی ما برای ایجاد یک مسیر جدید متناسب با نیازها و فرهنگ کاری شما نیاز به تغییر رویکرد دارد، با شرکت‌تان همکاری خواهیم کرد.

اگر کارفرما در اجرای پروژه‌ احساس آرامش خاطر نداشته باشد، آن استراتژی برندینگ از کارآمدی برخوردار نخواهد بود.

جهت اطلاع از قیمت پکیج های برندینگ آران و همچنین امکان بهره مندی از تخفیف های جشنواره های ماهیانه آژانس تبلیغاتی آران، با شماره های زیر تماس بگیرید.

همین حالا تماس بگیرید! “جهت دریافت مشاوره تخصصی برندینگ در کوتاه ترین زمان ممکن با ما تماس بگیرید.

” در صورت نیاز به ارائه مشاوره بیشتر شماره تماس و ایمیل خود را وارد کنید برند هویت متصور شده و ارتباط احساسی با کمپانی شما و محصولات و خدمات آن است.

هویت و برند باید استمرار داشته باشد و به صورت کاملاً یکنواخت در کل سطوح سازمانی قرار بگیرد تا کاملاً موثر باشد.

شما به دنبال این هست باید در هر کاری که انجام می دهید به دنبال برندینگ یک شکل و متحد باشید.

از لوگوی کمپانی تان گرفته تا گزارش سالیانه تان در غیر این صورت کارکنان و مشتریان احتمالی شما اطلاعات متناقضی را دریافت کرده و گیج می شوند.

برندینگ یعنی توسعه تصویر یک شکل و ثابت و سفارشی و اختصاصی از کسب و کار شما (و برند شما) چه از داخل و چه از خارج از سازمان و شرکت شما.

برندینگ باعث جلب توجه می شود، داستان شما را نقل می کند و شما را از رقبایتان جدا می کند و امکان خرید را برای آنها آسانتر می کند.

پیشتر برندینگ به این معنی بود که تمام آنچه که صاحب یک کسب و کار نیاز دارید تا در بازار کار به موفقیت دست پیدا کنید این است که یک کارت بازرگانی داشته باشید، در صفحات زرد اقدام به انجام تبلیغات کنید و یک محصول یا خدمات شایسته و قابل تحسین به بازار عرضه کنید.

اما این ایده دیگر کارساز نیست.

تمام آنچه که شما به آن نیاز دارید تا در بازار کار به موفقیت دست پیدا می کنید، این است که یک وب سایت داشته باشید، بروشور داشته باشید و خیلی چیزهای دیگر.

اگر هویت برند شما قدرتمند و قابل تشخیص و تمییز نباشد، بین شما و مخاطبین تان نوعی عدم اتصال و عدم ارتباط به وجود می آید.

در این صورت پیام اشتباهی را به مخاطبین تان ارسال می کنید.

شما باید تصویر برندی را برای کمپانی تان داشته باشید که نه تنها آگاهی ایجاد می کند، بلکه مشتریان بالقوه شما را به خرید ترغیب می کند.

لوگوی شما فقط بخشی از الگوی شماست و بسیار مهم است و نقش مهمی در بازاریابی برند شما ایفا می کند.

شما چه چیزی را ارائه می کنید که دیگران ارائه نمی کنند؟ گوش هایی که واقعاً به اهداف شما گوش می کنند، چشم هایی که کمپانی شما را موفق می پندارند، واقعاً باید خلاقیت متمایز و متفاوتی را داشته باشید و ارائه کنید و دستانی که برند شما را مدیریت می کنند تا داستان برند شما را به سطوح بالاتر ارتقا دهند.

زمانی یک نفر روی لوگوی کمپانی من کار کرده اما خیلی گوشش به حرف های من بدهکار نبود و من لوگویم را دوست ندارم.

آیا خدماتی که شما ارائه می کنید متفاوت است؟ در آران ما زمانی را صرف گوش دادن به تمامی صحبت ها و عقاید و نظرات شما می کنیم و چه مثبت و چه منفی تمامی حرف ها و نظرات و عقاید شما اعمال می شود.

باید همه چیز را در مورد کمپانی شما بدانیم و داستان برند شما را هم بشنویم تا بتوانیم بهترین پلن برندیگ را برای کمپانی شما فراهم کنیم.

اکثر شرکت های بزرگ تصویر برندشان را هر 7 الی 10یکسال یکبار به روزرسانی کنند صرف نظر از موقعیت و شرایطی که در آن هستند.

آیا می توانم یک شرکت برندیگ حرفه ای را برای انجام و اجرای پلن های برندیگ کمپین خودم به کار بگیرم؟ بله قطعاً می توانید.

اگر بدانید که دامنه خدمات ما تا چه حد است و اینکه پکیج های ما تا چه حد مقرون به صرفه و ایده آل هستند.

مطمئن باشید که شگفت زده خواهید شد.

وقتی چیزی به این اندازه مهم یعنی هویت برندتان را شکل می دهید، باید با متخصص برندینگ مشورت کنید تا بهترین شخص را برای شما پیدا کنند.

وقتی با آران کار می کنید، می توانید  به ما به چشم یک شرکت نگاه کنید.

ما نقاط قوت، ضعف، مخاطبین هدف و اهداف شما را مد نظر قرار می دهیم.

ما به بازاریابی فعلی برند شما نگاه می کنیم و به این نتیجه می رسیم که چیزی بهترین کارآیی را می تواند برای شما داشه باشد و چه چیزی ندارد و اینکه چطور می توانیم در مسیر درست قرار بگیریم.

Social Media آژانس آران آژانس تبلیغات خلاق و دیجیتال مارکتینگ آران یک آژانس تمام خدمات تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ است که با هدف حضور همه جانبه در بازار و حوزه تبلیغات در این عرصه فعالیت می کند.

تیم آران متشکل از پرسنل و کارکنان مجرب و زبده و متخصص در تمامی حوزه های تبلیغات آفلاین و آنلاین است.

© تمام حقوق این سایت برای «آژانس تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ آران» محفوظ است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map