برندینگ در شهرزیبا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در شهرزیبا شما میتوانید در اپلیکیشن هایی مانند کافه بازار و اپ استور اپلیکیشن اندرویدی یا iOS را قرار دهید تا اپلیکیشن شما در تیراس مشتریان قرار گیرد. تبلیغات مهم ترین اصل در برند کردن یک نام تجاری میباشد که شما از طریق آن قادر خواهید بود که محصولا و خدمات تان را به نحوی آسان تر در مرحله خرید و فروش قرار دهید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو و تولید نرم افزار با همراهی یک تیم مجرب و قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی میباشد که آماده خدمات مشاوره ای و اجرایی به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شهر زیبا، یکی از محلات منطقه ۵ تهران است که به خاطر گذرگاه‌های گسترده و هوای تازه‌اش شهرت دارد.

با این حال این محله زیبا مشکلاتی دارد که زندگی در آن را سخت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کمیته نظارت شورای شهر تهران، این هفته به سراغ مشکلات محله شهرزیبا واقع در شمال غرب تهران رفت تا از نزدیک با معضلات شهروندان آشنا شود.

در نشستی که به همین مناسبت برگزار شد، شورایاران، گروهی از اهالی و مسئولان مدیریت شهری محلی حضور داشتند.

یکی از عمده ترین مشکلاتی که شهروندان عنوان کردند، تردد پرسرعت خودروها در محله است.

آنها می گویند دوردور کردن و رانندگی پرخطر، یکی از مشکلات اصلی محله شهر زیبا شده است.

در همین راستا عنوان شد نصب دوربین های کنترل سرعت خودروها در خیابان اصلی حد فاصل بلوک 4 و 5 محله شهر زیبا در دست بررسی است.

همچنین نصب دوربین های کنترل سرعت خودروها در خیابان اصلی حد فاصل بلوک 4 و 5 به دلیل وجود پیچ خطرناک و همچنین مکانیزه نمودن پل عابر پیاده مجاور بوستان کودک به منظور سهولت دسترسی افراد مسن به مسجد الرسول (س) در دست بررسی است.

در این نشست بیان شد که در حوزه خدمات شهری و به منظور تأمین روشنایی معابرعمومی سطح محله به ویژه بوستان کودک و فضای بین بلوک های 1 و 2 شهرزیبا پیگیری هایی با شرکت برق صورت گرفته است.

درخواست دیگر اهالی احداث میدان میوه و تره بار بود که مقرر شد بررسی امکان احداث میدان میوه و تره بار در محدوده اطراف بوستان کودک صورت گیرد.

اهالی از حضور برخی هنجارشکنان در اطراف بوستانهای محله نیز شکایت داشتند.

لذا مقرر شد ساماندهی ناهنجاری های اجتماعی از جمله تجمع معتادان و فروشندگان مواد مخدر در بوستان کودک در دستور کار قرار گیرد و این مسایل از مواردی است که سایر سازمانهای ذیربط مانند نیروی انتظامی و وزارت کشور باید در سامان بخشی به آن، دخیل شوند.

  46231   شهر جهانی یزد، شهری تاریخی و کویری ‌بین دشت لوت و دشت کویر است که مارکوپولو جهانگرد معروف آن را بزرگ، زیبا و پر رونق توصیف می‌کند.

شهر تاریخی یزد در قدیم؛ به ایساتیس به معنی فرخنده و مقدس معروف بوده است.

شرایط و قوانین جدید طلاق توافقی در دوران کرونا چیست؟ شرایط طلاق توافقی از ابتدای آذرماه سال 97 دستخوش تغییر و تحولاتی شد که مهمترین آن انجام چند جلسه مشاوره خانواده بصورت اجباری است و از آن زمان تا کنون در عمل و رویه شاهد برخی تغییرات در شرایط آن بوده‌ایم، خصوصاً در شرایط کنونی که ویروس کرونا شیوع یافته این تغییر شرایط بیش از پیش مشاهده می‌شود.

در این نوشته شرایط و قوانین جدید در خصوص طلاق توافقی در دوران کرونا را برای شما شرح داده‌ایم.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map