برندینگ در غربی جزایر سلیمان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در غربی جزایر سلیمان شما میتوانید اپلیکیشن شخصی خودتان را که معرف کسب و کارتان است در سطح اینترنت خوشچهره کنید تا با آگاه سازی و اطلاع از خدمات مشتریان بیشتری را جذب نمایید. برندینگ یک امر بسیار مهم در نقش بستن حس خرید و فروش در زهن مشتری میباشد.

برند شدن یک نام تجاری برابر با تمام زحماتی است یک شرکت برای تولید محصول تا عرضه آن در بازار میکشد. برندینگ یک اصل اساسی در بازاریابی میباشد که باعث افزایش مشتری و تسهیل خرید و فروش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

Jump to navigation جزایر سُلِیمان انگلیسی: Solomon Islands‎ کشوری است با بیش از ۹۹۰ جزیره در اقیانوس آرام جنوبی.

پایتخت آن هونیارا است.

جزایر سلیمان کشوری در اقیانوس آرام است که اقتصاد آن بیشتر بر پایه صادرات چوب و الوار می‌گردد و در طول جنگ جهانی دوم شاهد درگیری‌های نیروهای متفقین و نیروهای محور بود.

این کشور از غرب با پاپوآ گینه نو، از غرب با وانواتو و از جنوب غرب با استرالیا همسایه‌است.

جزایر سلیمان در اواخر قرن ۱۹ به تصرف امپراتوری بریتانیا درآمد.

در طول جنگ جهانی دوم ژاپن آن را اشغال کرد و همین مسئله سبب شد این جزایر به صحنه منازعات ایالات متحده آمریکا و امپراتوری ژاپن تبدیل شود.

در سال ۱۹۷۶ این کشور از بریتانیا اعلام استقلال کرد و دولتی از میان مردم این کشور حکومت را در دست گرفت.

جزایر سلیمان از چند صد جزیره کوچک و بزرگ تشکیل شده‌است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به گوادال کانال، مالایتا، نیو جورجیا و سان کریستوبال اشاره کرد.

گفته می‌شود جزایر سلیمان را نخستین بار یک دریانورد اسپانیایی با نام «آلوارو دی مندانا دی نیرا» در سال ۱۵۶۸ کشف کرده‌است.

او یک روز در حال بازدید از جزیره بود که در دهانه رود ماتانیکو مقداری طلا یافت و به این باور که به گنج‌های حضرت سلیمان دست یافته، این جزایر را «سلیمان» نامید.

این کشور هم‌اکنون جزو کشورهای همسود (مشترک‌المنافع) است.

۶۰٪ جمعیت این کشور باسوادند (۱۹۸۵).

بخشی از دانشگاه ساوت پاسیفیک نیز در این کشور قرار دارد.

ملکه بریتانیا حکمران و رئیس دولت این جزایر است و نماینده‌ای به نام فرماندار کل در آن‌جا دارد.

پارلمان ملی (۳۸ نفر که با رأی تمامی افراد بالغ برای چهار سال انتخاب می‌شوند) نخست‌وزیر را و او کابینه را انتخاب می‌کند.

احزاب عمدهٔ سیاسی عبارتند از: حزب متحد جزایر سلیمان- حزب اتحاد خلق این کشور از جزایر کوهستانی و آتشفشانی سلیمان، که متشکل از شش جزیره اصلی و چند صد جزیره کوچک است، تشکیل شده‌است.

بلندترین نقطه، قله ماکاراکومبورو با ارتفاع ۲۴۴۷ متر است.

آب و هوای این جزایر استوایی است و حداکثر دما و بارندگی از نوامبر تا آوریل است.

یک سوم نیروی کار به زراعت معیشتی اشتغال دارد.

تهیه الوار صنعت اصلی است، در عین حال مغز نارگیل، کاکائو و نارگیل نیز صادر می‌شود.

تولید ناخالص داخلی در این کشور ۹۴۸ میلیون دلار است.

۲۴۹ هزار و ۲۰۰ نفر نیروی کار این کشور را تشکیل می‌دهند که ۷۵ درصد از آن‌ها در بخش کشاورزی مشغول به کار هستند.

نرخ تورم در این کشور در سال ۲۰۰۷ میلادی ۶٫۳ درصد بود.

محصولات صادراتی این کشور شامل الوار، ماهی، البسه، روغن خرما و نارگیل است که به کشورهای چین (۴۸ درصد)، کره جنوبی (۹٫۵ درصد)، ژاپن (۸٫۹ درصد)، تایلند (۴٫۷ درصد)، ایتالیا (۴٫۴ درصد) و فیلیپین (۴٫۲ درصد) صادر می‌شود.

محصولات وارداتی این کشور شامل غذا، دستگاه‌ها و تجهیزات، کالاهای تولید شده، سوخت و مواد شیمیایی است که از کشورهای استرالیا (۲۵٫۵ درصد)، سنگاپور (۲۳٫۵ درصد)، ژاپن (۷٫۸ درصد)، نیوزیلند (۵٫۱ درصد)، فیجی (۴٫۲ درصد) و پاپوآ گینه نو (۴٫۱ درصد) وارد می‌شود.

باور بر این است که مهاجران پاپوآیی زبان حدود ۳۰۰۰۰ سال پیش از میلاد آغاز به ورود به این جزایر کردند.

گویشوران زبان‌های استرانزیایی حدود ۴۰۰۰ سال پیش از میلاد به این محل رسیدند وبرخی عناصر فرهنگی مانند قایق بازویی را با خود به ارمغان آوردند.

بین سال‌های ۱۲۰۰ تا ۸۰۰ قبل از میلاد نیاکان پلی نزی‌ها، مردم لاپیتا، با کاشی‌های خاص خود از مجمع الجزایر بیسمارک وارد این منطقه شدند.

ساکنان جزایر سلیمان قبل از تحت‌الحمایگی توسط بریتانیا در ۱۸۹۳، به صورت نیروی کار در مزارع دیگر جزایر اقیانوس آرام استثمار می‌شدند.

جزایر سلیمان که از ۱۹۴۲ تا ۱۹۵۴ به اشغال امپراتوری ژاپن درآمد، صحنه جنگ‌های شدیدی از جمله نبردی بزرگ بر سر جزیره گودال کانال بود.

این کشور استقلال خود را از بریتانیا در سال ۱۹۷۸ به دست آورد.

در این کشور ۷ هزار و ۴۰۰ خط تلفن ثابت و ۶ هزار خط تلفن همراه وجود دارد.

در جزایر سلیمان مهم‌ترین رسانه رادیو است.

بخش زیادی از مردم این کشور بی‌سواد هستند و همین باعث کم‌رونقی روزنامه‌ها در این کشور شده‌است.

هیچ شبکه تلویزیونی که مقر اصلی آن در جزایر سلیمان باشد وجود ندارد، اما مردم این کشور برنامه شبکه‌هایی چون ABC (استرالیا) و BBC (بریتانیا) را تماشا می‌کنند.

جزایر سلیمان ۳ هزار و ۴۱۴ میزبان اینترنتی و ۸ هزار کاربر دارد.

در آوریل ۲۰۰۷ وقوع سونامی در چندین جزیره در جنوب اقیانوس آرام و در نزدیکی جزایر سلیمان باعث کشته و زخمی شدن ده‌ها و بی خانمان شدن صدها نفر شد.

این سونامی به دنبال زلزله‌ای ۸ ریشتری رخ داد و باعث خرابی شدید شهر گیزو در غرب جزایر سلیمان شد.

در پی وقوع این زلزله به ساکنان سایر کشورهای جنوب اقیانوس آرام مانند جزایر فیجی، وانواتو، کالدونیای جدید و سواحل شمال شرقی استرالیا نسبت به احتمال وقوع سونامی هشدار داده شد.

بر اساس گزارش‌ها دست کم ۳۰ نفر کشته شدند و حداقل دو روستای این جزیره که در فاصله ۴۵ کیلومتری کانون زلزله قرار داشت به‌طور کامل نابود شد.

سازمان جغرافیایی ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که زلزله هشت ریشتری صبح دوشنبه در کف اقیانوس و در فاصله ۳۴۵ کیلومتری از هونیارا، پایتخت جزایر سلیمان رخ داد.

جزایر سلیمان کشوری است که در اقیانوس آرام قرار دارد و بیشتر از ۹۹۰ جزیره در آن وجود دارد.

پایتخت آن هونیارا است.

این جزیره زیبا از صدها  جزیره بزرگ و کوچک درست شده که مهم ترین جزیره های آن نیو جورجیا، گوادال کانال، مالایتا و سان کریستوبال است.

این کشور خاطره انگیز و زیبا از جزایر آتشفشانی و کوهستانی سلیمان که از شش جزیره اصلی و صد ها جزیره کوچک دیگر به وجود آمده، بلندترین قسمت آن قله با ارتفاع ۲۴۴۷ متر است و نام آن ماکاراکومبورو است.

وضعیت آب و هوای این جزیره پر رمز و رازو پر گنج استوایی است و در ماه های نوامبر تا آوریل بارندگی در آن به وفور دیده می شود و دما در این ماه ها بالا است.

تولید ناخالص داخلی در این کشور ۹۴۸ میلیون دلار است.

۲۴۹ هزار و ۲۰۰ نفر نیروی کار این کشور را تشکیل می‌دهند که ۷۵ درصد از آنها در بخش کشاورزی مشغول به کار هستند.

مذهب مردم این جزیره انگلیکن، کاتولیک رومی و مسیحی کلیساهای دیگر هستند.

زبان رسمی مردم این جزیره انگلیسی است اما فقط یک یا دو درصد از اهل جزیره به این زبان حرف می زنند.

۹۴ درصد از جمعیت این جزیره مرموز از نژاد ملانزیایی هستند.

احزاب فعال در این جزیره حزب متحد جزایر سلیمان و حزب اتحاد خلق است.

نرخ تورم در جزیره سلیمان  ۶٫۳ درصد است.

نکته قابل توجه اینکه این جزیره هیچ ارتش و نیروی نظامی را ندارد.

موزه ملی جزایر سلیمان یکی از بهترین مکان های دیدنی این کشور محسوب می شود این موزه در چند سال اخیر توانسته رکورد بازدید گردشگری را برای خود به ثبت برساند این موزه در سال های اخیر توانسته در زمینه نمایش های عکاسی بسیار ویژه عمل نماید مشخص است که یک سری درگیری ها و حوادث نیز گریبانگیر این منطقه بوده است اما بسیار زیبا و دل انگیز طراحی شده است.

زمین های جزایر سلیمان از کوه های آتشفشانی، تا جزایر مرجانی و کوه های سرسبز متنوع است.

کوه ماکاراکامبرو با ارتفاع 2447 متر بلندترین قله به شمار میرود، کما اینکه دشت هایی با پوشش گیاهی سبز نیز در این منطقه وجود دارد، ولی رود ها باریک هستند وفقط اجازه عبور را به قایق های کوچک میدهند.

منطقه جغرافیایی جزایر سلیمان از نقاط زلزله خیز است، و زلزله های قوی در این منطقه سابقه زیادی داشته.

فکت های جزایر سلیمان 1- مردم این جزایر به خصوص میلانزی ها اغلب موهای بلوند و رنگ پوست تیره دارند و این امر تعجب دانشمندان را برانگیخته و باعث شده تا آنان به تحقیقات در این باره بپردازند.

بنا بر این گزارش، دانشمندان ژن شناس، تحقیقات گسترده ای در این باره انجام دادند.

آنها می خواستند بدانند آیا علت این امر رژیم غذایی سرشار از ماهی و در معرض نور خورشید و امواج دریا قرار گرفتن است و یا بر اثر اختلاط ژنی با اروپاییان و آمریکایان مهاجر چنین حالتی دارند؟! آنان پس از تحقیقات دریافتند که این موضوع به دلیل وجود یک ژن به نام TYRPI است که با ژن اروپاییان متفاوت است.

2- هنوز هم بسیاری از مردم محلی معتقدند گنیجنه حضرت سلیمان در دل یکی از جزایر یا زیر سنگ ها پنهان شده است 3- این مجموعه جزایر هیچ ارتش و نیروی نظامی ندارد و مردم در صلح کامل زندگی می کنند 4- شاید باورنکردنی باشد اما جزایر سلیمان شامل 990 جزیره می شود 5- جزایر سلیمان دارای اندوخته هایی هنگفتی از منابع طبیعی: طلا، بوکسیت و فسفات میباشد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

آشنایی با کشورها (62) : گابن آشنایی با کشورها (61) : قزاقستان آرشیو جالب بود خسته نباشید دوستان در نظرسنجی من شرکت کنید https://www.

tarafdari.

com/node/1616667

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map