برندینگ در غزه آش شمالیه فلسطین

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در غزه آش شمالیه فلسطین شما میتوانید یک محصول یا یک خدمات را به نحوی ارائه دهید که مشتری با دیدن نام برند شما حس اعتماد و علاقه مندی را در خود ایجاد کند. در برند کردن یک نام مجموعه عوامل مختلفی اثر گذار است که میبایست تمامی این نکات رعایت شود تا نام یک برند تبدیل به یک نام ماندگار در قاب ذهن مشتری شود.

شرکت سیماگر دارای یک تیم قدرتمند برندینگ میباشد که در این زمینه میتواند استراتژی و برنامه ریزی قوی را به شما مشاوره و ارائه نماید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

من فکر می کنم سؤال اصلی باید این باشد که اصلا "غزه چیست؟!" آیا غزه یک کشور است؟ یا جزیی از کشور دیگری است؟ نوار غزه در کنار دریای مدیترانه ٤١ کیلومتر طول و بین ٦ تا ١٢ کیلومتر عرض دارد.

این نوار باریک جمعیتی در حدود یک و نیم میلیون نفر را در خود جا داده است.

غزه از طرف جنوب غربی با مصر هم مرز است که از طریق گذر گاه "رفح" با این کشور ارتباط دارد و از شمال و شرق هم به اسرائیل چسبیده و البته دریای مدیترانه در غرب این منطقه ی کوچک نیز توسط اسرائیل کنترل می شود.

هم اکنون اسرائیل از دریا، زمین و آسمان بر سر این باریکه آتش می ریزد.

در جغرافیای دنیا کشوری به نام "نوار غزه" وجود ندارد.

در سال ٢٠٠٥ اسراییلی ها نظامیان و یهودیان را از آنجا خارج کردند و اجازه دادند تا ساکنین غزه برای خود دولت مستقل تشکیل دهند اما این دولت همه چیزش به اسرائیل بستگی دارد و کافی است که گذر گاه ها بسته شوند تا مردم حتی تکه نانی برای پر کردن شکم بچه هایشان نداشته باشند.

این روز ها ازغزه به سمت شهرهای در دسترس اسرائیل راکت شلیک می شود و اسرائیل هم نهایت قدرتش را به کار گرفته تا مانع این حملات بشود.

اگر غزه را جزئی از اسرائیل بدانیم در آن صورت این نوار باریک با این جمعیت متراکم شب و روز مورد هجوم دولت مرکزی خود قرار گرفته.

اگر غزه را خارج از دولت اسرائیل بدانیم در آن صورت باید بگوییم یک منطقه ی کوچک در دنیا که نه خود کشور به حساب می آید و نه جزیی از یک کشور دیگر است مورد هجوم ارتش منظم  کشور همسایه اش قرار گرفته.

غزه در محاصره ی مهاجم خود است یعنی راه بیرون رفتن برای کسی نیست.

مصر هم معمولا در مواقع بحرانی گذرگاه رفح را می بندد تا گرفتار سیل پناهجویان نشود.

من فکر می کنم سؤال اصلی باید این باشد که اصلا "غزه چیست؟!" آیا غزه یک کشور است؟ یا جزیی از کشور دیگری است؟ آیا اکنون اسرائیل با یکی از استان ها یا ایالات خود در جنگ است یا اینکه با کشوری دیگر می جنگد؟ اسرائیل چرا غزه را از اسراییلی ها و سربازانش خالی کرد؟ آیا این تخلیه به خاطر این نبود که هر وقت اراده کرد به آنجا هجوم ببرد؟ در حملات اخیر اسرائیل به غزه بیش از ١٤٠ کودک کشته شده اند.

حال باید پرسید چرا سازمان ملل و دیگر نهادهای حقوقی دنیا در مورد غزه اینقدر ناتوان هستند؟  آیا راکت اندازی از غزه به اسرائیل برای نابودی اسرائیل انجام می شود؟ آیا اسرائیل با این راکت پراکنی های بی هدف نابود می شود؟ اسرائیل می گوید چند دقیقه قبل از منهدم کردن هر خانه ی فلسطینی به ساکنین پیام تلفنی می فرستد که خانه اشان را تخلیه کنند! حال باید پرسید چرا اصلا خانه را منهدم می کنند؟ شاید جواب این باشد که از آنجا به شهرهای اسرائیل راکت شلیک می شود! اگر این فرض درست باشد آیا منهدم کردن آن خانه، راکت پرانی را متوقف می کند؟ آیا تا به حال متوقف شده؟ معمولا اسرائیلی ها می گویند چاره ی دیگری نداریم! در اینجا این سوال مطرح می شود که پس م سئو لیت دولت چه می شود؟ آیا دولت حق تهاجم همه جانبه به شهروندان را دارد؟ ممکن است اسرائیل بگوید اهالی غزه شهروند اسرائیل نیستند! و در پاسخ باید همان سوال اساسی را مطرح کرد که اگر غزه جزیی از اسرائیل نیست پس "غزه چیست؟" آیا دولت غزه در مجامع جهانی به رسمیت شناخته شده تا حقوق و مسولیت های خود را بداند و ملزم باشد به آنها عمل کند؟ اغلب از فلسطینی های ساکن غزه خواسته می شود که دست از راکت پراکنی بردارند تا دچار حملات مرگبار اسرائیل نشوند اما آیا شرایط زندگی در غزه به گونه ای هست که فلسطینی ها بتوانند زندگی امن و راحتی داشته باشند؟ اگر "غزه" را به عنوان یک کشور مستقل می شناسند پس باید حقوق یک کشور مستقل را به ایشان بدهند و در مقابل مطالبه ی مسئولیت داشته باشند روشن است که اگر حقی برای این یک و نیم میلیون نفر قائل نباشند و فقط مسئولیت بخواهند همین وضعیتی پیش می آید که شاهدش هستیم.

راستش من خودم هم اگر می دیدم در زمینی که با پدر بزرگم کشاورزی می کردیم، آدم های غریبه ای آمده اند و آنجا را صاحب شده اند و بعد همان آدم ها ما را به زور در یک نوار باریک تحت محاصره قرار داده اند، از زوری که به اعصاب و روانم وارد می شد هر چیزی را که به دستم می رسید از این ور سیم خاردارها به آن ور پرتاب می کردم تا به آنها بگویم که من عصبانی هستم، هنوز وجود دارم و به طور دائم زیاد می شوم، تکثیر می شوم! و در همان حال به فرزندانم هم سرزمین های آن ور تپه هایی را که آنها صندلی گذاشته اند و با دیدن دود هر انفجار مرگبار، سیگار دردستشان را به دهنشان می گذارند و با چشم های تنگ شده از دود سیگار برای کشته شدن ما کف می زنند، نشان می دادم و می گفتم دخترم، پسرم آن دور دور ها را می بینی؟ یک روز دوباره به آنجا که خانه ی ماست بر می گردیم.

.

.

    شهر جهانی یزد، شهری تاریخی و کویری ‌بین دشت لوت و دشت کویر است که مارکوپولو جهانگرد معروف آن را بزرگ، زیبا و پر رونق توصیف می‌کند.

شهر تاریخی یزد در قدیم؛ به ایساتیس به معنی فرخنده و مقدس معروف بوده است.

اسنپ به عنوان بهترین سرویس ارائه کننده خدمات حمل و نقل مسافر و بار در ایران مورد توجه ویژه بسیاری از مردم قرار گرفته است.

به دلیل مزیت های زیاد درخواست تاکسی آنلاین با سوپر اپلیکیشن اسنپ حتی با وجود شیوع ویروس کرونا نیز خدمات این شرکت روز به روز در حال گسترش است.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map