برندینگ در فرخ‌شهر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در فرخ‌شهر شما میتوانید در سطح اینترنت بدرخشید. برند کردن یک نام و یک شرکت ارزش واقعی آن را به دیگران هشدار میدهد که بر گرفته از قدرت و توان عملیاتی آن مجموعه در بازار میباشد. تبلیغات و بازاریابی هر دو در کنار هم تلاش برای برند شدن دارند تا بعد آن بتوانند در فروش تسهیل حاصل کنند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی و تولید نرم افزار و تبلیغات و برندینگ و بازاریابی است که به صورت استارت آپی در قالب خدمات اینترنتی در انجام این امور در یک پکیج کامل به شما مشتریان عزیز دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سیال نیروی زاگرس متخصص در امور راه و ساختمانی شماره ثبت : ۶۰۷۱ شرکت سیال نیرو زاگرس از سال ۱۳۸۵ در زمینه انجام کلیه امور راه و ساختمانی راه اندازی گردید.

این مجموعه با راه اندازی کارخانه آسفالت در منطقه قطب صنعتی شهرستان شهرکرد توانست خدمات خود را به نهایت برساند.

کارخانه آسفالت شهرکرد با مدیریت آقای ” شهرام باقری ” در مهر ماه ۱۳۹۸ به بهره برداری رسید.

این مجموعه یکی از مدرن ترین و مجهز ترین کارخانجات آسفالت ایران می باشد و به پشتوانه همین مدرنیزه توانسته بدون آلوگی هوا و محیط زیست، آسفالتی با کیفیت جهانی تولید و با قیمتی رقابتی به مشتری عرضه نماید.

کارخانه آسفالت شهرکرد – سیال نیرو زاگرس   سیال نیروی زاگرس همچنین لازم به ذکر است کارخانه آسفالت شهرکرد تجهیزات و ماشین های لازم جهت حمل و اجرای آسفالت را در اختیار داشته و این مهم خود در سرعت بخشیدن به انجام امور و کاهش هزینه ها بسیار موثر می باشد.

از ویژگی های آسفالت تولیدی این مجموعه می توان به کیفیت بالا و یکدست بودن آسفالت اشاره کرد.

همچنین مدرنیزه بودن دستگاه ها باعث گردیده که دمای آسفالت خروجی دستگاه ها بالای ۱۴۰ درجه سانتی گراد باشد و این امر در هنگام اجرا در سطح خیابان ها و طول عمر آسفالت بسیار حائز اهمیت می باشد و عرض اندام می نماید.

مدیریت کارخانه با سابقه چندین ساله در زمین تولید آسفالت و اولویت مشتری مداری یکی از معتبر ترین افراد جهت همکاری و اجرا پروژه های شهری و جاده ای می باشد.

کارخانه آسفالت شهرکرد با ظرفیت تولید ساعتی ۱۲۰ تن آسفالت میتواند پاسخگوی نیاز تمامی پروژه ها باشد.

تولید آسفالت اجرای صفر تا صد آسفالت معابر شهری و جاده ای اجاره ماشین آلات جهت اجرای پروژه های آسفالت و روکش قبول مزایده شرکت ها و ادارات پروژه ها : پروژه روکش آسفالت محور شهرکرد – سورشجان پروژه روکش آسفالت محور شهرکرد – فرخشهر (گردنه زردی ها) کارخانه آسفالت شهرکرد – سیال نیرو زاگرس کارخانه آسفالت شهرکرد – سیال نیرو زاگرس کارخانه آسفالت شهرکرد آماده شرکت در مزایده ها و عقد قرارداد با شهرداری ها و ادارات جهت اجرای پروژه های راه و ساختمانی و آسفالت معابر آدرس و پل های ارتباطی : ارتباط با ماتلفن همراه : ۰۹۱۳۳۸۱۰۶۸۵ تلفن ثابت : ۰۳۸۳۲۲۴۱۸۸۲ ایمیل : sayalniroo@gmail.

com آدرس دفتر مرکزی : شهرکرد – بلوار آزادی – نبش کوچه ۳/۱ – پلاک ۱۶۱ کدپستی : ۸۸۱۷۹۵۴۷۸۹ آدرس کارخانه آسفالت : شهرکرد – شهرک صنعتی – فاز سوم صفحه اصلی درخواست مالکیت آگهی بهترین راه مدیریت و محافظت از کسب و کار خودتان است.

برند ها معدن طلا هستند، تک تک این کلمه ها نگرش ما در مورد کشورمان ایران است ، و ما با این نگرش وب سایتی راه اندازی کرده ایم از سال ها پیش به نام بانک برند ایران www.

irbib.

com و تمام هم و غم و نیت ما در این وب سایت این است که بتوانیم تمام افرادی که خود را برند مینامند و یا اینکه میخواهند برند شوند را در این بانک جمع آوری کنیم ما از کلمه ی طلایی مردم استفاده کرده ایم چون بر این باوریم که همه ی مردم ایران ما میتوانند برند باشند چه کوچک چه بزرگ ، همه در بانک برند سهیم هستیم و میخواهیم که بدرخشیم این برندها چه شخصی و یک نفره باشن (Personal Brand) و چه سازمانی و شرکتی (Organizational Brand) همه در یک جهت و در یک راستا میخواهیم حرکت کنیم و آن هدف مشترک این است “ایران برند است” کد تایید *

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map